Bravo punce!

Človek samo za par sekund pogleda stran in že se pri Dajani spremeni praktično vse. Od imena domene (po novem je to kata.si), do sanjske ekipe in nenazadnje asortimana izdelkov v njeni web 0.1 spletni trgovini.

Ampak kdo bi si mislil, da bom ravno na spletni strani čarlijevih angelčkov (tako ljubkovalno pravim dekletom iz moštva Dajana & co) naletel na najbolj sofisticiran in dodelan sistem objavljanja komentarjev, ki poseka praktično vse ostale blogerje in celo spletne portale.

Ko objaviš pri njih komentar, dobiš spodaj lepo pregledno dve ikoni. Z eno lahko komentar pobrišeš, z drugo pa ga lahko popravljaš (edit in delete). Že ta funkcionalnost je za večino ostalih “kao” web 2.0 spletnih strani čista znanstvena fantastika. Prava smetana na tortici pa je časomerilec (!), ki odšteva pet minut, kolikor imaš na voljo, da komentar še lahko friziraš.

Zakaj ni ta funkcionalnost serijsko vklopljena na vseh blogih, forumih in ostalih portalih mi nikakor ni jasno! Lahko pa ob tem rečem samo eno…

Bravo punce! Ostali web admini, vključno s Hadom, pa se od sramu skrijte globoko pod zemljo.

17 Responses to “Bravo punce!”

  1. ervinator Says:

    Res dobra stvar. Je pa to imel v prejšnjih časih tudi Drugi dom.

  2. dronyx Says:

    Mogoče pri Dajani & co. do web 2.0 nirvane manjka samo še možnost dajanja plusov in minusov komentarjem. Samo za to pa potrebuješ komentatorje, ker sicer funkcionalnost nekako ne pride do izraza. 😉

  3. alcessa Says:

    Ma ne: plusov ne rabijo, razen zase. 😈

  4. pijanec Says:

    Zanimivo je, da so moralni gorečneži vedno največji kapitalisti (smrdi jim golota, denar pa nikakor ne). Zato moreš pač biti prvi pri vpeljavi “tehnologij”.

  5. dronyx Says:

    @pijanec, če tu misliš naše “čarlijeve angelčke” te lahko potolažim, ker dekleta so še zelo daleč od tega, da bi jim lahko rekel kapitalisti. Če s tisti spletno prodajalno zaslužijo na mesec samo za ene sveže gate, jaz režem preč …

  6. had Says:

    @dronyx: tole je moj pravi ip naslov.. obstaja pa se 213.172…..

    in to je vse.. vse ostalo pa je fake.. tudi naslov bloga je napacno napisan – pri meni je slash na koncu 🙂

    se pa opravicujem, v mojem imenu, ceprav nisem jaz..

  7. dronyx Says:

    @had, OK, potem je bil to spet copycat, ki ima očitno res hude težave sam s sabo in potrebuje po moje čim prej strokovno pomoč. Prišel pa je iz IP omrežja b.gw.wlan-lj.net

    Sem pobrisal njegov skromni prispevek h kolektivni blaznosti.

  8. dajana & co. | Nori na kato! :) Says:

    […] zgoraj je napisal dr.onyx! Juhej!!!! In ja, tudi jaz sem nora na kato. In točno to, kar je zdaj pri nas, sem si želela, ko […]

  9. had Says:

    @dronyx: oh ja.. to je ta oseba.. smeti povsod v mojem imenu.. hvala za razumevanje! nekateri pac imajo cudno zivljenje..

    in tole je moj drug ip 🙂

  10. Kayelina Says:

    Oooo to pa je prijetno presenečenje. Hvala Dr. 🙂 Zaenkrat se ne morem spomniti, kaj mislite s temi plusi in minusi,… malo razložite, pokažite primer… Sicer so pa vsake ideje in predlogi dobrodošli! Dronyx, Had in drugi,… če bi potrebovali karkoli (v zvezi z wordpressom) se mi seveda lahko javite! 🙂

    Še enkrat hvala Dronyx za te pohvalne besede. 🙂

  11. Kayelina Says:

    Ja, in vedno bolj ugotavljam, da je wp en živ hudič,… toliko napak 😦 tako v vtičnikih kot v temah 😦

  12. dronyx Says:

    @Kayelina: Bistvo web 2.0, kot ga jaz razumem, je ravno sodelovanje, da so bralci (spletni uporabniki) aktivni del zabave. Pluski in minuski so pa v bistvu v spletne forume prenesena Rimska zadeva palec gor ali dol. Štekaš? Ti lahko oceniš komentar, ali ti je všeč, ali ne. To imaš recimo na 24ur.com ali recimo na Finance.si. Pa tudi na večih blogih sem to opcijo opazil (verjetno bi jo znal vklopiti tudi na tem blogu brez strokovne pomoči).

    Drugače pa je tudi pri WP tako, da za malo muzike dobiš malo glasbe, ali kakorkoli se že temu reče. Obstajajo seveda pa tudi bolj profi rešitve za CMS, ki imajo pa temu primerno cenovno nalepko in jih ne moreš samo iz neta snet. Sploh pa to po moje nikakor ni orodje za resno spletno trgovino, ker so rezultati bolj joj kot ne, pri spletnih trgovinah je pa tako kot pri navadnih, da ljudje običajno v neko beznico, kjer odpada omet iz stropa, pač ne hodijo z velikim veseljem na šoping.

    V bistvu se mi nekako zdi, da še nisem videl spletne trgovine, ki bi mi bila res všeč. Vse do sedaj videne so narejene zelo…kako naj rečem…računalniško…brez domišljije. Kot bi jih delali programerji.

  13. Kayelina Says:

    Palec gor 😉 e to pa poznam. 🙂 Bom uredila! Hvala!

  14. dronyx Says:

    V osnovi je ideja ta, da imaš tudi opcijo palec dol. Samo za začetek bo pa tudi samo palec gor čisto dovolj. 🙂

  15. Kayelina Says:

    Evo sem namestila. 🙂 Ocenjevanje komentarjev je sedaj možno in kolikor vidim, lahko vsak oceni nek komentar le enkrat.

    Kar se pa tiče naše trgovine,… pa držite pesti za nas. Saj smo šele začele. 🙂 Vsak začetek je težak, a zaenkrat nam dobro gre.

    Na žalost, sama se vse šele učim, tako da ne znam ustvariti niti boljše trgovine, niti boljše oblike bloga (temo)… No, do naslednjega leta se bom že še naučila še kaj več. 🙂

  16. dronyx Says:

    Če kakšnemu web adminu omeniš kaj takega, ti začne najprej na dolgo in široko razlagati, da ima s tem dela vsaj za en teden in ob tem ti seveda ne more dati zagotovila, da bo zadeva res delala.

    Morda pa se lahko začnete ukvarjati še s tem področjem, kjer so zaslužki lepi. Je pa res, da večina strank malo čudno pogleda, če pride ženska konfigurirati njihove strežnike. Samo to so navadni predsodki. Če lahko upravljajo Space Shuttla, lahko tudi serverje.

  17. ana od srca Says:

    Hi hi, Čarlijevo angelčki! 🙂

Oddajte komentar

