Ženska in avto drugič

Zunaj je megleno ponedeljkovo jutro. Ljubljana se počasi prebuja v še en zimski dan. Temperatura je ravno nekje okrog ničle, tako da se mestni sneg le še s težavo upira neizbežnemu koncu, ko bo za njim ostala samo še lužica na asfaltu.

Enosmerna ulica ima na eni strani označena parkirna mesta, na drugi strani pa je na začetku ulice jasno viden znak za prepovedano parkiranje. A kljub temu je ulica na obeh straneh zaparkirana z vozili. Nekatera so tam že od začetka sneženja, saj so prekrita z debelo snežno odejo in od strani še dodatno zametana s snegom, ki ga je naril snežni plug.

In potem v to ulico zapelje mlajša ženska, morda blizu tridesetih, ki najde svoj košček parkirnega mesta na strani, kjer parkiranje sicer naj ne bi bilo dovoljeno. Mesta je ravno za njen mali avtomobilček, čeprav mi je takoj postalo jasno, da bo velik problem predstavljala velika zaplata mokrega in zbitega snega, s katero je prekrit pločnik.

Dama najprej poiskuša izvesti bočno parkiranje v klasičnem alpskem slogu. Počasi vzvratno.

Do sredine še nekako s težavo gre, potem pa se njen italijanski avtomobilček vkoplje s kolesi v sneg in nazaj ne gre več. Nekaj časa mladenka sicer še poskuša, potem pa obupa in zapelje nazaj na cesto. Vendar odločna mlada dama tu ne odneha, pa čeprav bi verjetno odnehal marsikdo s terenskim vozilom, resnim profilom gum in pogonom na vsa štiri kolesa, ki si je terenca v Ljubljani ubodel samo zato, ker se enkrat na leto z avtom povzpnejo na Ljubljanski grad. Poleti seveda.

Dama potem poskuša ponoviti vajo iz vzvratnega bočnega parkiranja, ampak tokrat pa v agresivnem alpskem slogu.

Pohodi gas, spusti sklopko in se z brzino zapodi nazaj v parkirno mesto. Zaplata snega se ob taki hitrosti hitro vda, ampak potem pa se zasliši pok. Wow! Pok, kot pri pravem avtomobilskem karambolu. Ženska se dobesedno zaleti v avto za sabo, saj pri taki brzini in na snegu zavore jasno niso prijele takoj. Tu pa še spretnosti parkiranja mister Beana nekako hitro zbledijo.

No, priznam, jaz se ob takih manevrih, ko je prostora spredaj in zadaj kakih 30 cm, tudi kdaj dotaknem avtomobila za mano, ampak to je nežen dotik, kjer se pozna na mojem zaprašenem odbijaču samo silhueta registrske tablice, ki jo potem na hitro pobrišem, da ne doživi šofer za mano prehudega šoka, ker mu je nekdo stolkel avto.

Tokrat pa je šlo za pravi manjši karambol, kjer je bil vsaj odbijač na težki preizkušnji.

Samo dama ne da bi stopila ven pogledat, če je avto še cel, ampak se mirno naredi, kot da ni nič, v ogledalu preveri makeup in si popravi umetne trepalnice ter se z lepo, v fitnesu negovano ritko, odziba počasi v ponedeljkovo jutro.

Žensko parkirišče (vir: verjetno nehote sunil Hadu)

In potem se feministke še čudijo, zakaj so celo zgodovino civilizacije napisali večinoma samo moški, s kosmatimi cohones med nogami (spoštovanje tule izjemam, kot je bila Mata Hari, pa še zanjo nisem povsem prepričan, da ni bila v resnici tudi ona hemafrodit).

10 Responses to “Ženska in avto drugič”

  1. swizec Says:

    Stari koga boli ce ne zna parkirat, vazn da v fitnesu neguje ritko 😀

  2. chef Says:

    He, he. Pa ti veš, da v Nemčiji obstajajo posebna (širša) ženska parkirišča, ki so brez vsake zajebancije opremljena z obvestilnim znakom “nur für Frauen”. Moram fotografirat, ko grem naslednjič gor.

    Ignoranca, nesramnost in cestni idiotizem žensk je po mojem že zdavnaj presegel moškega, in to pravim z vso kritičnostjo do mojega spola.

  3. Nejc Says:

    Zakaj so moški napisali celo zgodovino je druga zgodba … take neparkirljive frajle in tipi se pa itak vedno najdejo.

  4. P.J. Says:

    No, vsekakor gre priznati, da vsaj za zdravje skrbi bolje kakor za avtomobil. Kar je pod Alpami že prava redkost. Morda pa še bo kaj iz te družbe…

  5. dronyx Says:

    @nejc, pa ti meni kot laiku lepo prosim razloži, zakaj so zgodovino napisali moški? Cezar, Kaligula, Kristus, Hitler, Džingiskan, Lenin, Napoleon, Alexander veliki, Štajerski slavček. Sami moški. Kje je tu fora? Jaz malo špekuliram, da je tale igra bila od nekdaj zamišljena tako, da ženske prispevajo v igro nove vojščake in jim brišejo rit, ko so majhni, potem pa gredo moški potomci v boj, ženski potomci pa v razplod. 🙂 🙂

    Samo zadnje čase je bolj malo priložnosti za boj. Morda imamo zato občutek, kot da se nič ne dogaja in da gremo samo iz ene krize v drugo.

  6. pijanec Says:

    V velikih mest taki trki niso nič posebnega in ljudje niti ne gledajo, kaj se je zgodilo z avtom. Da bi kdo v Parizu stopil ven zaradi takega trka? Zato pa so mestni avtomobilčki…

  7. Boštjan Says:

    Živel mestni vrvež! 🙂

  8. ervinator Says:

    V Nemčiji namenjajo prednostna parkirna mesta za ženske (predvsem boljša mesta – v pritličju in bližje izhodu) v garažah veleblagovnic. Na javnih parkiriščih nisem opazil, da bi imele prednost.

    Kar piše pijanec, za Pariz ne drži, drži pa na primer za Neapelj. Seveda se v Parizu ustavijo, popišejo škodo, po možnosti pokličejo tudi policijo. Le škode potem ne popravijo, ampak obdržijo denar od zavarovalnice.

  9. anchy-9 Says:

    hah ja, ne bom rekla da znamo vse ženske parkirati, ravno tako pa ne morem reči da ne obstajajo nekateri moški, ki nimajo pojma o parkiranju. Poznam nekaj primerkov 😀

  10. sverde1 Says:

    Je res, da so nekatere ženske tudi boljše (in statistično baje bolj previdne) voznice, vendar pa stereotip o slabih ženskih voznicah, ki ne znajo parkirati,… izvira pomoje prav tako iz statistike 🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s


%d bloggers like this: