Ženska in avto

Že pred časom mi znanka omeni, da ji je kot kaže crknila v avtu luč, ki osvetljuje merilnike na armaturni plošči. Sam sem ji dejal, da pri novejših avtomobilih težko sam zamenjaš sploh katerokoli luč, to pa bo moral zanesljivo zamenjati mehanik, ki se na te teči spozna.

Potem pa se nekaj dni nazaj z njo peljem v avtu. Ker je bil že večer in tema, sem ji predlagal, da vklopi dolge luči, ker se zelo slabi vidi na cesto. In ona potem res vklopi “dolge luči”, pri katerih pa snop svetlobe ni bil praktično nič daljši, absolutno pa ne tako dolg, kot ga mečejo na cesto prave dolge luči. Pa si ti prepričana, da so to res dolge luči, ker na armaturi sveti zelena luč na simbolu za kratke luči? Ona mi pa odvrne…ja, tole so kratke luči! In tedaj sem opazil, da je ugasnila osvetlitev vseh merilnikov.

Od presenečenja sem potreboval par sekund, da sem sploh poštudiral, kaj se to z njenimi lučmi dogaja! Ona je bila dejansko prepričana, da so pozicijske luči kratke luči, medtem ko so bile zanjo običajne kratke (zasenčene) luči pa dolge luči, samo so bile pač neuporabne, ker niso bile nič boljše, kot njene “kratke” (drugi jim rečemo pozicijske). In tu je tudi tičal banalni razlog, zakaj njeni merilniki zadnjega pol leta niso bili osvetljeni.

Ampak potem sem jo pa komaj prepričal, da naj vendarle vozi ponoči vsaj s prižganimi kratkimi lučmi in naj poskusi najti nekje komando za dolge luči. Povem ji, kako se pri meni prižge dolge luči, ampak pri njej ista komanda samo na kratko poblenda z dolgimi lučmi. In potem dobim pa še samozavestno lekcijo, da verjetno njen avto za 15.000 € nima dolgih luči! Pa jih je imel, samo v drugo smer je bilo potrebno potisniti levo ročko (tokrat se prižge modra lučka na armaturi, ki ponavadi simbolizira dolge luči). Nekaj časa sem bil potem pa raje kar tiho, dokler se ne ustavimo, ker sicer bi se zaradi eksperimentiranja z lučmi lahko še kam zaleteli. In tudi nisem želel poslušati očitkov, da samo nekaj težim in pametujem po nepotrebnem.

Ampak ko smo lezli iz avta, sem jih pa spet slišal, češ, da sedaj ji pa avto piska oziroma oddaja neke alarme, kar se njej prej ni nikoli dogajalo!

Ženska, za božjo voljo, seveda se ti ni dogajalo, če si vozila s pozicijskimi lučmi in ko si avto zapustila, ti ni težil, da imaš prižgane luči, ker so nekako namenjene, da z njimi označiš parkiran avtomobil, če stoji na kakšen nepreglednem delu. Teženje tu ne bi imelo smisla. Štekaš?

Ob vsem tem je meni presenetljivo, koliko ljudi še vedno nikakor ne razume, da je vožnja avtomobila početje, ki zahteva odgovornost in zbranost! Če imaš avto, ki ga ne poznaš, se moraš najprej podučiti o komandah, vsaj tistih osnovnih, ki so za varno vožnjo absolutno pogoj. Potem ga lahko šele upravljaš.

Sam sem imel enkrat s službenim terenskim vozilom zelo neprijetno izkušnjo, ker pred vožnjo nisem pogledal, kje se kaj prižge, potem pa me je na avtocesti dobil močan naliv, tako da sem moral praktično v hipu odkriti, kje se vklopi brisalce. Ampak v skladu z zakoni dr. Murphya nisem, tako da sem moral zapeljati na odstavni pas, sicer bi se zaletel v koga, ker nisem videl pred sabo čisto nič.

Da ne govorim o ljudeh, ki se kljub sneženju še vedno vozijo naokrog z letnimi gumami, ker nimajo denarja za zimske ali pa se jim gum ne ljubi zamenjati.

Jaz tudi ne kupujem zimskih gum že nekaj let, samo zato pa spremljam vremensko napoved in če napovedo sneg, grem pač na vlak. Mi pa ne pride na misel, da bi šel s takimi gumami in v takem vremenu na cesto, ker sem se enkrat na tak način že dvakrat obrnil okrog na spolzki cesti in to pri minimalni hitrosti. Nekdo je zaradi mene lahko tudi izkušen really voznik, samo fizika deluje na njegov avtomobil povsem enako, kot na druge in v nekem trenutku avta enostavno ne moreš več obvladati, ne glede na to, kako znaš motati volan in stiskati sklopko.

Pamet v glavo in včasih ni neumno prebrati tudi kakšnega navodila za uporabo, pa čeprav gre za avto, ki ga (kot vemo) vsi znamo voziti, saj samo šaltaš in obračaš volan v smer vožnje, medtem ko recimo lahko še malo potelefoniraš.

In ob vsem tem se bo verjetno marsikateri moški upravičeno vprašal, zakaj ne bi bil raje homoseksualec, pa četudi ga moški seksualno sploh ne privlačijo.

Preberi še:
Uporaba luči in odsevnikov

38 Responses to “Ženska in avto”

  1. swizec Says:

    Voznja po snegu je suprfajn! Sam brez zimskih ne gre, ucer ponoc bi po Lj skor rabil tiste rally zimske s zeblji 😀

  2. dronyx Says:

    Ja, saj takrat ko sem se jaz zaletel z letnimi gumami (zapadlo je zvečer par cm snega), se mi je tudi blazno fino zdelo, da driftam lahko čez vsak ovinek. Samo eden je bil pa preoster, poleg tega je pa še voda zamrznila, ki je tekla čez cesto, tako da je sneg prekril led. Pa je šel blatnik in prednja luč. Samo ker je šlo za Renault 5, so bili stroški popravila zanemarljivi.

  3. swizec Says:

    No eni ne driftamo lih cez vsak ovinek, za to so parkirisca. Driftnu sm samo cez kako zlo siroko krizisce k ni blo nobenga okol mene.

    No ok pa enkrat sm mogu odnasanje nosu resit z rocno 😛 Tist je blo fajn.

  4. tajča Says:

    Jaz, primorka, priznam, da ne vem, kako deluje fizika avtomobila v zimskih razmerah. Namreč, v prvem letošnjem mrazu mi je avto “zaribal”, čeprav so mi pred leti že zamenjali motor zaradi tega in dodali gretje v oddušnik. A naj zaupam mehanikom ali naj se grem samozavestno skregat?
    Pa srečno (vožnjo) v novem letu, dr.Onyx.

  5. kekez Says:

    Pri novih avtomobilih res ni najbolj enostavno. Danes sem želel speljati z dvorišča polnega snega, pa se mi ni ljubilo odkidati. Sem si mislil, da bo že šlo.

    Lepo prva, gas, zgodi se nič. Očitno TOD v teh razmerah ne dela dobro, zato pritisnem 4WD. Bo šlo zdaj? Spet nič. Pritisnem izklop ASR. In potem je nekako šlo.

    Ženi tega ne mislim razlagati, saj ne bi imelo nekega smisla. 🙂

  6. kekez Says:

    Morda bi bilo vseeno bolje, če bi malo doplačal in namesto ASR dobil ESP. Sicer tehnologija s čisto drugim namenom, ampak take so bile opcije. 🙂

  7. dronyx Says:

    @tajča: jaz kot neprimorec tudi priznam (če se že gremo spoved), da ga včasih butasto polomim. 15 let nazaj se mi je zgodilo s službenim avtomobilom, da sem se peljal z ročno zavoro. Pri vožnji tega nisem čutil, kakšne rdeče lučke ali alarma pa tudi ni bilo (avto so bila sicer jajca). Potem pa v Ljubljani zapeljem iz obvoznice in ko stisnem pedal za premzo, SE NE ZGODI NIČ. Pogledam ročno, ta pa ŽE zategnjena!? Crap. Še sam ne vem kako se mi je potem uspelo ustaviti, brez da trčim v koga.

    Kot so mi potem razlagali, naj bi se zaradi zategnjene ročne zavore olje v zavornem sistemu tako pregrelo, da zavore niso več prijele. Se pa nisem v to dosti poglabljal, ker upam, da novejši avtomobili tega več ne dopuščajo in te v takem primeru vsaj katapultirajo iz avta.

    @Kekez, če pa imaš avto, ki je do vrha napolnjen z visoko tehnologijo, potem pa moraš verjetno kar na šolanje za uporabo, tako, kot ga imajo piloti. Še najbolje kar na simulator! Drugače imam jaz v avtu recimo servo volan, ampak ga nisem vklopil še nikdar, ker ne vem, zakaj bi ga potreboval. ABS je pa res iznajdba, ki sodi v vsak avto in je dejansko rešil ogromno življenj.

  8. tajča Says:

    Grozno, kadarkoli se lahko zgodi, da nas avto začne vozit in ne mi njega. Torej, počasi.
    Nova tehnika olajša gibanje in nudi milijon operacij, je pa po moje manj zanesljiva. Meni je ljubše, če je v avtu čim manj elektronike. Še šipe raje dvigam na kljukico, kot na stikalo.

    @kekez Ženi je bolje skidati sneg, kot razlagati))

  9. dronyx Says:

    No, moram omeniti še bivšega sodelavca, ki je imel med drugim tudi doktorat iz kemije in ki pri svojem lastnem avtu ni vedel, kje se odpre pokrov motorja. Pa avto nikakor ni bil nov.

    To se mi pa zdi da je tudi potrebno vedeti, saj je zaželeno, da sam znaš natočiti vsaj tekočino za čiščenje stekla, če že ne pogledaš vsake toliko časa tudi nivojev ostalih tekočin, ki so ključne za pravilno delovanje motorja,

  10. Karmen Says:

    Voznice brez luči ne bom komentirala.

    Mi je pa včasih malo žal, ker moj avto nima ročne zavore. Ima tako pametno elektroniko, da se vklopi sama. Oh, ko pa je driftanje tako zabavno.

    No ta pametna elektronika je pri samo eni noči na -10 zunaj zadnjič crknila in je avtoradio spraznil akumulator. So rekli na servisu, da je to znana tovarniška napaka in zamenjali brez problemov. To je bilo tudi zabavno.

    Tale pametna elektronika povzroča težave v avtopralnicah na trak, kjer ugasniš avto in daš avto v prvo. Ker se pri mojem avtomatsko aktivira ročna, v take avtopralnice ne morem ali grem skoznje s prižganim avtomobilom in uničujem zdravje zaposlenim.

  11. chef Says:

    Neverjetno.

    Precej je tudi ljudi, ki se ne zavedajo, da so 6 let stare zimske gume (ki sicer imajo precej profila) v zimskih razmerah približno isto sranje kot letne različice.

  12. fosfos Says:

    Šoferji v vozilih z letnimi gumami v zimskem snežnem času so popolni egoisti in razmišljajo samo v stilu: “mah, bom že nekako pridrsal”.
    Egoistom pa samo sporočilo – “V svojem drsanju ustavljate promet v katerem so udeleženi še drugi, hkrati pa predstavljate nevarnost tudi tistim, ki smo se odločili da bomo storili vse, da nismo moteči element prometa in ne bomo na ta način povzročali nevarnosti drugim”.

  13. dronyx Says:

    @Karmen, si pa upam malo podvomiti, da tvoj avto nima ročne zavore.

    Poznam recimo Renault Scienic (novejši model), ki ima elektronsko ročno zavoro, ročka pa ni na standardnem mestu, ampak tam, kjer imaš običajno ročko za odpret pokrov motorja (nekje levo pod volanom). Ta zavora deluje tako, da se avtomatično vklopi, ko recimo avto parkiraš. Če na klancu dam avto v nevtralno in spustim pedal zavore, gre avto nazaj, dokler sam ročne ne zategnem (torej tega ne dela avtomatsko). Je pa res, da speljevanje v klancu izgleda tako, da samo dodajaš gas, elektronika pa sama spušča zavoro.

    Če imam na izbiro tole ali staro ročno, bi lepo prosim vzel avto z navadno ročno zavoro. Pa tudi avtomatskih menjalnikov ne maram, ker potem mene avto več ne potrebuje (vsi se bojim za delovna mesta, mar ne?).

  14. Karmen Says:

    Ja, na klancu stisneš tisto malo plastično zadevico levo spodaj, ki je lahko na 0 ali 1. Ampak z njo ne moreš driftat 🙂

  15. kekez Says:

    Jaz sem dolgo iskal avtomatski menjalnik (oziroma sekvenčnega), pa ga pri izbranih modelih ni bilo. Tako imam danes na pol delujoč tempomat, ki nima polne funkcionalnosti (saj ni avtomatskega prestavljanja).

    Pa se mi je zdelo čudno, da ni možno dobiti avtomatike, saj Američani drugače sploh ne znajo. Zato sem šel prebrskati še ponudbo tam. Oni seveda imajo avtomatiko pri mojem modelu avta, ampak tam seveda ni dizel. Tako med vožnjo še vedno “razvijam desnicu ruku”. 😦

  16. Schnuy Says:

    kako ne kupuješ zimskih gum in greš z vlakom?
    zimske gume niso tam samo zaradi snega, ampak tudi zaradi nizkih temeratur ob katerih so letne gume pretrde in ne nudijo dovolj oprijema.

    note: povprečen moški voznik avtomobila je približno enako butast kot malce navožena Ljubljančanka.

  17. dronyx Says:

    @Schnuy: Zadnja leta so bile zime tako mile, da se mi je zdel strošek za gume in menjavo povsem brez veze. Takrat, ko zapade sneg, pač grem na vlak, ker je to kljub vsemu hitreje, kot pa da vozim za plugom po cesti 10 km/h. Za tiste, ki ne morejo niti dneva brez avta, pa to seveda ni rešitev.

    Sicer pa vse upe polagam na Pahorjevo Izhodno strategijo, ko se nam bosta za Božič 2010 cedila med in mleko, ter moda pade še kakšna božičnina, ali ne daj bog 13. plača, tako kot v uspešnih podjetjih. 🙂

  18. Tjasa Says:

    Mogoče so se pa tvoji kolegici noči zdele tako svetle, da ji je bilo dovolj voziti s pozicijskimi.

    Schnuy, ditto.

  19. chef Says:

    @Schnuy ima seveda prav – zimske gume se zaradi sestave na splošno lepše obnašajo tudi na mrzlem asfaltu. Je pa res, da se tistim, ki se vozijo pozimi v službo in nazaj, in se hkrati tega zavedajo, zadostujejo tudi letne gume, če so seveda pametni in jim vlak ne pomeni sramote.

  20. Tjasa Says:

    Chef, ti bazično ne razumeš zakonov in misliš, da vedno lahko obstajajo izjeme. Te so seveda omejene na ljudi, ki jih določi tvoja vsevedna visokost. Tudi pravila, kako se kje vozi, imaš ti pravico prilagoditi po svojem grandioznem mnenju. Seveda popolnoma arbitrarnem. Bodi že enkrat malo iskren s sabo: če se ne držiš prometnih predpisov, se jih ne držiš. Pika. Nisi edini, so what. In nehaj z racionalizacijami, zakaj je tako, kot ti počneš/misliš, domnevno prav.

  21. chef Says:

    Tjaša, a mi lahko prosim razložiš, v katerem stavku sem karkoli racionaliziral? Ni se ti treba dokazovat, da ničesar ne kapiraš samo zato, ker ti grem na jetra.

    Jaz se prometnih predpisov držim tako zelo, da se mi včasih že trapasto zdi, je pa res, da skoraj ves čas kršim maksimalno predpisano hitrost, da sem torej praktično ves čas v prekršku. Ampak tega ne počnem zaradi slabega razumevanja zakonov, tudi ne, ker bi se imel za izjemo, temveč preprosto zato, ker sem lump … Res je pa tudi, da marsikje vozim po omejitvi ali celo pod njo, ker je po moji arbitrarni presoji to nujno potrebno, bolj nujno, kot recimo na avtocesti.

    Poznam pa ljudi, ki po arbitrarni presoji vozijo 70 km/h tako po odprti cesti kot v naseljih, obenem pa trdijo, da so varni vozniki.

    Ne se jezit, saj sem drugače fejst fant, ljudje me imajo radi, pa tudi radi se vozijo z menoj v avtu.

  22. pijanec Says:

    Ta Tjasa pa ga resno serje. Kar neka nesmiselna obtožba chefa.

    @chef: nič skrbeti. Tisti, ki trdijo, kako se vozijo po ZVCP, seveda mislijo samo in izključno hitrost in alkohol. Za vse ostale člene jim je vseeno.

    Voznika pri vožnji zadeva kakih 300 členov zakonov in pravilnikov in vsak, ki trdi, da ne krši predpisov, je navaden lažnivec in hinavec.

  23. chef Says:

    Ja, to me spominja na babnico od včeraj, ki je s starim VW Polom šibala po avtocesti 160 km/h, seveda obvezno po levem pasu, ne glede na prazen desni pas. To je bila seveda zanjo vrtoglava hitrost (saj v tistih jajčkih je tudi v resnici bila) in pri tej brzini je po mojem trikrat bolj nevarna kot jaz v Volvu V70, ki sem se za njo pripeljal 170 km/h – ko sem ji poblendal, naj se že enkrat spelje, je pa besno krilila z rokami, ker je arbitrarno ugotovila, da jaz kršim predpise.

    Češ, saj gremo dovolj hitro, kaj mi pa težiš? Kdor blenda (kar je splošno sprejet signal po vseh evropskih državah, razen verjetno skandinavskih), je pa itak a priori okarakteriziran za kratkotičneža, ki hibo kompenzira z avtom. Pri čemer mečkanje in motenje prometa nima absolutno nobene zveze.

    Lump sem tako izpadel jaz, ki sem kršil en predpis, medtem ko je ona kršila dva, potem pa ni niti s smernikom nakazala menjave pasu. Tretji prekršek.

    Kaj češ, pri nas o prometu največ vejo tisti, ki naokoli razlagajo, da jim avto ne pomeni nič drugega kot prevozno sredstvo, kar naj bi bil dokaz njihove umirjenosti in sposobnosti – na leto pa prevozijo 7000 km na eni in isti relaciji.

  24. swizec Says:

    Sam kaj je point nekomu blendati ce vozi malo prepocasi? Pac peljes lepo za njim, enkrat se bo ze spokal ko mu bos zacel it dovolj na zivce.

    Velik bolj sitno je kadar si na desnem pasu in na levi nekdo prepocasi vozi, potem moras pa merkat da ga ne prehitis in se ful pazljiv moras bit kdaj bo zavil nazaj na taprav pas, ce te slucajno ne vidi.

    PS: prevozim manj kot 7000km na leto ampak uzivam v vsaki sekundi, samo pac izgovorov nimam dovolj za vozit 😛

  25. chef Says:

    Ne, ne bo se umaknil. Obstajajo ljudje, ki se sicer umaknejo, ko jim čez pet minut le poblendaš, ampak ko jih prehitiš, se takoj vrnejo na levi pas ( in govorim tudi o tistih, ki vozijo 120 km/h!!!!). Na prazni cesti. Jaz tega ne bom razumel nikoli, ampak se dogaja.

    Kdor počasi prehiteva po levi medtem ko se bo revež na desni vsak čas zaletel v tovornjak, je pač tepec. Ponavadi so to tisti, ki grejo na cager 130 km/h in ne gledajo ne levo, ne desno. V takem primeru bo dober voznik pritisnil na plin in pač nekaj sto metrov vozil v prekršku. Ampak večinoma pri nas vozijo egoistični nesposobneži, ki se pravil držijo kot pijanec plota in se ne zavedajo, da so pri moteči bistveno bolj od tistih, ki blendajo.

    Tudi meni je že kdo poblendal, in to po pravici. Napake se pač dogajajo. Ampak nekateri to priznamo, drugi pa pizdulirajo in nakladajo o racionalizaciji in arbitrarnosti, ker sploh ne vejo, da se je pozimi dejansko dovoljeno vozit z letnimi gumami.

  26. Tjasa Says:

    Ah, Chef, morda te samo jebem v glavo, ker si tak prikladen pidulirajoči ego in vem, da ti te stvari potem ne grejo iz glave in te nervirajo. Še posebej če te, mizoginika, kakršen si, v rebra dreza baba in to povrh še ena, ki zagovarja ZVCP. V bistvu se mi zdiš prav fajn poba, veliko veš in imaš mnogo talentov, zato prav uživam, ko butaš take, da se krohotam od tvoje prevzetnosti.

    Ja, po ZVCPju baje ni treba imeti zimskih gum, če živiš na Primorskem in če imaš v kofanu verige. Na Primorskem večinoma tudi pozimi zelo redko padejo temperature pod nulo, tako da je razumljivo, da jim je dovoljena vožnja z letnimi gumami. Verjetno je smiselno, da ima nekdo letne gume tudi drugod (jasno, s ketnami v kofanu), če je njegova kilometrina omejena na vožnjo do bližnjega kafiča. Če pa se nekdo dnevno vozi 50 km na dan (kolikor je pesimistična, navzdol zaokrožena ocena Dr Onyxove kilometrine) v okolici Ljubljane z letnimi gumami, je zame čisti kreten in mu to, da gre v primeru napovedi snega na vlak, čisto niti malo ne pomaga. Zanimivo je, kako je tvoja poza vedno fleksibilna glede ZVCP, glede letnih gum bomo pa zdaj vztrajali na paragrafih, čeprav ni smiselno, ker vsi, tudi ti, sem popolnoma prepričana, dobro vemo, da zimska guma ima prednost pred letno – ne samo v snegu. Če tega ne veš, poguglaj, zakaj je pozimi zimsko gumo imeti bolje kot letno, pa čeprav se morda komu zdi, da so zime mile.

    Glede tvojih izjem (po spominu iz prejšnjih debat):
    – po Črni vasi je smiselno voziti vsaj 70 na uro (to ti veš bolje kot zakon)
    – na črnuški obvoznici je nesmiselna omejitev 70 na uro (to tudi ti veš bolje – pozabljaš pa, da so tam na kilometer semaforji in da ti en klinc pomaga, če v semafor priletiš miljavžnt na uro, da o tem, koliko nesreč je na križišču z Brnčičevo in Dunajsko prav zato, ker je ljudem, kot si ti, omejitev 70 nesmiselna, sploh ne govorim)
    – če imaš dober (moderen) avto, ki ima super zavore, lahko greš hitreje, kot je predpisana hitrost v naseljih, saj lahko hitreje zavreš (ta je ena od boljših, moram priznat)
    – če si sposoben voznik, lahko greš hitreje, ker si itak… sposoben
    – če nisi preponosen, da bi ob napovedi sneženja šel na vlak, lahko voziš z letnimi gumami. No, lahko res, je pa neumno, ampak to si seveda zamolčal.

    Vse te ČE-je seveda ti zelo dobro obvladaš in večinoma ti lahko določiš, ali nekdo ali kaj (moderen avto) ustreza pogoju in dobi dovoljenje za izjemo.

    Še kaj ni jasno?

    No, glede tvojega pizduliranja, da se ti ne umakne babnica v Polotu (seveda nikoli ne pozabiš omeniti, s kakšnimi beštijami se ti voziš, ja, ti si majhen, imaš pa večjega), pa da je ona v več prekrških, je to tako, kot uni froci v vrtcu, ki si ližejo prst, pomočen v rit, in se potem zgovarjajo, da si pa Janez iz nosa vleče in stavi v usta.

    Pijanec, ti se naprej strezni in se – kot sem ti enkrat že priporočila – nauči brati, ker imaš še vedno velike težave pri razumevanju prebranega. To, da so ljudje, ki zagovarjajo upoštevanje ZVCP egostični kreteni, ki jima pripisujeta vse sorte debilizmov, sta pa oba tako pridno namaštala – v bistvu gre za en prozoren blef-argument, s katerim naj bi sogovorca denila v drek.

  27. chef Says:

    Tjaša, ti si preveč tipična zoprna pička, ki je na cesti nočem srečat, da bi se zaradi tvojih besednih eskapad sekiral. Dober avto imam pa zato, ker sem takšnega pač dobil. Menda ne misliš, da bo človek na mojem položaju vozil starega Pola (egotripam še naprej, in to kljub majhnemu tiču 😉 )
    Lepo se imej!

  28. Tjasa Says:

    Se mi je zdelo. Tvojo sintagmo “tipična zoprna pička” razumem kot “malo me presegaš, predvsem pa tvojim argumentom ne morem oporekati”.
    Tudi ti se lepo, pa verjemi, na cesti bi ti bila izjemno všeč. Sploh zato, ker znam vozit tudi zdrajsane 1.0 avtke.

  29. chef Says:

    Jasno, da me presegaš, kako tudi ne, če pa vse veš.

  30. dronyx Says:

    Chef + Tjasa: Če bi bila vidva par, bi lahko govorili o sequelu Vojne zakoncev Rose (War of the Roses). Michaela Douglasa bi tokrat upodobil Chef, medtem ko bi bila Tjasa filmska Kathleen Turner. 🙂

  31. chef Says:

    Jaz sem se vedno bolj videl v Jasonu Stathamu, sploh s stališča divjakov na cesti, ki kršijo vse predpise in norme dobega okusa.

  32. Tjasa Says:

    Heh, Jason Statham je moj idol.

  33. anchy-9 Says:

    hah dobra, kaj češ v avtošoli očitno premal težijo s takimi stvarmi, al pa so nekateri res tako “zabiti” da ne dojemajo ničesar 😛

  34. prisrčni Says:

    Zadnjič sem bil prisiljen peljati se kot sovoznik od Hrastnika do Litije. Vozila je pa ena prijazna šoferka. Ko sva se v Hrastniku priključevala na glavno cesto, je že izsilila prednost. Ampak OK, bilo je še par metrov fore, torej sem si mislil, da ženska točno ve kaj dela.
    Potem sva v Trbovljah skoraj peljala skozi rdečo – komentar šoferke: o glej rdeča je. Malo me je že skrbelo.
    Malo naprej od Renk vidim da nekdo prehiteva v škarjice. Začnem komentirat barvo ceste in ocenjevat njegove psihofizične sposobnosti (če kdo ne razume: jebela cesta, glej ga idiota) medtem ko šoferka z nezmanjšano hitrostjo pečje naprej. Ne da ni zavirala, še noge ni dala z gasa. Niti malo. In potem ko psihični bolnik tik pred nama uspe zaviti nazaj na svoj vozni pas, ona ful cvikne. Kao, kaj pa je blo to? In jo vprašam, kaj nisi videla kako prehiteva v škarjice – ne jest sem misnala da vozi po svojem voznem pasu.
    Đizs.
    Tako da če to bere kakšen idiot ki ima navado prehitevat v škarjice: na cesti so vozniki, ki se sploh ne zavedajo, v kakšno smrtno nevarnost jih spravljaš. In oni sebe.

  35. dronyx Says:

    Jaz sem moral v avtošoli enkrat zabiti čas (ker sem imel naslednji uro vožnje) in sem se peljal na zadnjem sedežu, medtem ko je kandidatka vozila. Lahko rečem, da tako strah me ni bilo nikdar prej. Ona je imela blazne težave s sprejemanjem kakršnikoli prometnih odločitev.

    Recimo ko je začela utripati luč na semaforju in smo bili še relativno daleč, je najprej do konca pohodila gas, potem se je premislila in začela naglo zavirati, ko pa se je oglasil še inštruktor, je pa spet pohodila do konca gas, tako da smo šli čez križišče že v rdečo luč. Jaz pa sem se zadaj lahko samo krčevito držal za sedeže, ker me je premetavalo kot v avionu med hudo turbulenco. In v primeru, če bi se zaleteli v koga, da ne bi poletel ven čez prvo šipo (takrat zadaj še ni bilo varnostnih pasov).

    Moram pa priznati nekaterim voznicam vrhunske sposobnosti, sploh pri vožnji, kjer hkrati uporabljajo še mobilca.

    Ena znanka vedno med vožnjo ves čas nekaj telefonira. Ampak to jo v ničemer ne ovira, da ne bi hkrati koga mimogrede še prehitela ali menjavala pasove sredi največje gužve v centru Ljubljane.

    Jaz si med vožnjo nikdar ne upam uporabljati telefona in tu sem res cvikator. Če me že kdo kliče, največ kar naredim je, da se javim in povem, da sem v avtu ter klic takoj prekinem. Mi pa niti na misel ne pride, da bi govoril pol ure in ta čas avto vozil z eno roko.

  36. tajča Says:

    Jaz pa sploh ne znam vozit z obema rokama na volanu. Matematično bi se temu reklo predoločen sistem enačb ali ena enačba je preveč. Torej vozim z levo roko, desno sem si pa podložila z navadnim analognim radiem in med vožnjo običajno vrtim gumbke in pošlušam bližnje postaje. Mi na kraj pameti ne pride, da bi prešla na digitalni avtoradio.

  37. dronyx Says:

    Jaz imam med vožnjo vedno eno roko na prestavni ročici, drugo pa nekje blizu volana, če bi bilo slučajno potrebno spremeniti kurz. Ja, lahko mi ljubkovalno rečeš kar “mister gear man”

  38. swizec Says:

    Obe roke na volanu pri hitrostih nad 40 …

    seriously, it’s way more fun like that.

Leave a Reply

