Mislim da imam licenco za miss

Verjetno bi moral pogosteje brati moje poštne predale. Kot kaže mi je neki gospod Ngobe Seki Seki N’atega iz Nigerije že nekaj časa nazaj poslal priporočeno pismo po elektronski pošti, v katerem me obvešča, da sem samo jaz uradno postal lastnik licence za izbor miss Slovenije in pri tem izraža believing that you will never let me down either now or in the future.

V pismu se mi potem Ngobe Seki Seki N’atega iz Nigerije še malo potoži, da so ga moji predhodniki zelo razočarali, ker tole z izbiranjem misic pri nas ni teklo tako, kot bi moralo. Eden izmed nosilcev je pa baje kar pozabil, da ima licenco ali jo je celo nekam založil. Me pa ob tem hkrati še prosi, če lahko mimogrede odprem zanj en moj bančni račun, da bo on potem prek njega nakazal 12 milijonov USD na nek drug bančni račun, meni pa ob tem ostanejo še neki procenti. V bistvu dvakratni bingo. Poleg licence bom izgleda še mastno zaslužil, brez da mignem s prstom.

Ker sem še bolj nov v tem Nigerijskem poslu z misicami, trenutno še ne vem, kako bom vse skupaj izpeljal. Dobro se pa zavedam, da tale licenca prinaša tudi veliko odgovornost in ne gre tu samo za to, da izbereš neko gostilno in gledaš mlade deklice v kopalkah.

Razmišljam, da bi najel eno gostilno, recimo Pri Pavli se mi zdi da bo kar v redu, kjer bi se potem kandidatke, večinoma mlajše deklice, malo sprehodile v kopalkah pred nosilcem licence, kar sem pa v bistvu v tem primeru jaz. Glede na to, da Pri Pavli verjetno še niso vklopili centralnega ogrevanja in zna biti noter že kar pošteno mraz, sploh za sprehajanje v kopalkah študiram, da bi priklopil na elektriko še kakšen bonus kalorifer, da ne bodo kandidatke potem okrog govorile, da Onyx pripravlja zanič izbore, kjer se ob svečkah je krvavice s kislim zeljem.

Verjetno bo potrebno vzeti tudi kakšne mere kandidatk za misice, zato bom od doma prinesel za vsak slučaj še eno navadno vago iz kopalnice, samo moram še prej popraviti kazalce, ker imam sedaj nastavljeno, da je nula šele pri desetih kilah. Pa še en star mizarski meter bom prinesel, da jih izmerim okrog trebuščka, prsi in ritke, ker baje tudi to šteje. Ne moreš misice izbirati kar nekaj na pamet in po občutku.

Glede tega, ali morajo vse kandidatke spati z nosilcem licence ali pa spi samo zmagovalka, se moram pa še malo posvetovati z Ngobe Seki Seki N’atego iz Nigerije, ker on ima sigurno več izkušenj v tem poslu, kot jaz. Se pa glede tega ne obremenjujem preveč. Kot pravijo naši južni slovanski bratje Nije teško, što se mora.

Preberi še:
Ternarjevi je potrebno vzeti naziv Miss

3 komentarji to “Mislim da imam licenco za miss”

  1. Jaka Says:

    Pošiljatel ima dober priimek… N’atega 😀

  2. Filip Says:

    Ampak je pa vseeno bolje dolgcajt tko preganjat, kot pred televizjo (pa recimo gledat ksn izbor..) 😀

  3. Viktor Says:

    Meni je pa ta zapis čist da best. Dronyx je prav fletno izrazil svoj smisel za humor in me uspel dobro nasmejat!
    Očitno si zadnje čase kar prešerne volje, kajne Doktor?
    No, vsekakor upam, da bo trajalo! Pa lp

Oddajte komentar

