Ternarjevi je potrebno vzeti naziv Miss

Ne vem, kdo je pri nas pristojen oziroma pod kateri resor spada izbor misic, ampak nekdo bi pa vendarle moral počasi vzeti naslov miss Slovenije Tadeji Ternar, ki ga baje nosi že tretje leto zapored (od leta 2007). Razlog za to neprijetnost je pa banalen. Ker nosilec licence ni organiziral v vsem tem času novega izbora, stara misica ohranja naziv do nadaljnjega.

Sploh čudno se mi pa zdi, da misica ni imenovana samo za eno leto, ampak do trenutka, ko preda lento nekomu drugemu!? Torej če bi se v takem primeru nosilec licence odločil, da se tega dokončno ne gre več, imamo praktično doživljenjsko najlepšo Slovenko, ki bo leta 2050 izgledala kako? Jo bomo takrat tudi še pošiljali na izbore za miss Sveta?

Pa jaz načeloma nimam nič proti Tadeji. Nenazadnje ženske z leti samo pridobivajo na šarmu, tako da znajo še kaj drugega, kot samo migati z boki in se neumno smehljati vsakemu, ki jih pogleda.

Bolj me moti to, da ne dajo še kateri drugi priložnosti, da pride do sponzorskega avtomobila. Ko včasih hodim po Ljubljani, praktično skoraj ne vidim lepe ali znane ženske, da se ne bi pripeljala z avtomobilom, ki je ves polepljen z nalepkami sponzorjev. Miss  češenj, cvička, pršuta, terana…državna prvakinja v judu, plavanju, smučarskih skokih…you name it. Po moji grobi oceni se po naših cestah vozi nekaj tisoč raznih sponzorskih avtomobilov.

Poleg tega včasih na cesti opazujem kakšno res luštno, mlado dekle, kako sedi v stari, zarjaveli petki ali deset let starem Twingu. Na drugi strani je pa nekdo enostavno nekam v predal pospravil izbor za miss, ker kao nima denarja. Absurd.

In zgolj mimogrede, na spletni strani ostarele misice iz leta 2007 je objavljen zapis iz junija 2009 z naslovom Tadeja ima novega, kjer je prikazan fotosešn ob predaji nove sponzorske Opel Corse BLACK&WHITE. Na avtu se pa lepo vidi napis miss Slovenije. Ja, meni bi šlo tudi na smeh ob takih šalabajzerjih.

Poleg tega razmišljam, kaj bi jaz storil, če bi meni podelili naslov mistra Slovenije in bi vedel, da mi tega naziva nihče več ne more vzeti. Pa jaz se takoj neham umivati, ne hodim več na liposukcije, ne menjam več nogavic in začnem se prehranjevati s pizzabureki in čebulo. Ali bi mi še kdo po vsem tem upal reči mister Slovenije doktor Onyx? Dvomim.

In če nimajo jajc, se lahko konec koncev tudi jaz osebno zapeljem v Prekmurje, kjer naša stara misica baje živi in ji vzamem tisti kos plastike za na glavo! Jaz nimam glede tega nobenih predsodkov. Misica gor ali dol. Če lente ne dobim zlepa, pridem naslednjič pa še z dvema izterjevalcema, ki imata opravljen začetni tečaj iz Te-Kwo-Doja in neprijeten zadah iz ust.

Blamaža od blamaže! Kaj res ni nobenega v tej državi, ki bi lahko to sramoto prekinil? Hudiča, saj izbor najlepše Slovenke bi pa lahko bil komu tudi v nacionalnem interesu! Nacionalni interes se vendar ne more končati samo pri pivu in bencinu. Saj licenco za miss Slovenije se nenazadnje lahko tudi nacionalizira in naprej proda nekomu, ki bo bil nov izbor pripravljen izpeljati. Joc Pečenik, HELP!!!

5 Responses to “Ternarjevi je potrebno vzeti naziv Miss”

  1. Swizec Says:

    Sploh nism porajtu da izbori za miss se obstajajo, sem mislil da so se vse kao lepe zenske preselile na razne American Next Top Model scene.

  2. Dinozaver Says:

    Onyx, ti predlagaš, da naj se zdaj, ko ni izbora za najlepšo Slovenko, najlepši Slovenki kar odpovemo?!? Kaj bo naslednji predlog? Da ukinemo predsednika države?! Razpustimo parlament?! Razpustimo nogometne klube?! Prenehamo izdelovati kranjske klobase, kremšnite in potico?! Onyx, ti si nevaren kriminalni um, ki se ne bi smel prosto sprehajati po prelepi slovenski zemljici!!

  3. dronyx Says:

    @Swizec: Saj v tem je ravno čar te natege. Ob vsej poplavi izborov najrazličnejših miss kot kaže nihče sploh ni porajtal, da nimamo več izbora za miss Slovenije, ki naj bi bil crem de la crem med izbori takšnih in drugačnih lepotičk.

    @Dinozaver: Ne mešaj pojmov. Miss ni nikdar najlepša Slovenka. Miss je samo deklica, ki zmaga na nekem tekmovanju in bog si ga vedi kaj vse je morala za to narediti žiriji (pravna služba me je opozorila, da moram tu biti pazljiv). Saj tudi najhitrejši na 100 metrov morda ni zares najhitrejši na celem svetu, kjer imaš 6 milijard potencialnih tekačev. Je zmagal pač na tekmovanju med sodelujočimi. Meni recimo sploh niso dali priložnosti, da pokažem moj dosežek (okrog 16 sekund, ob pomoči vzgonskega vetra).

  4. Viktor Says:

    Onyx, kaj??? 16 sekund na 100 metrov?!! #*!##***##$$%$ …..
    Ne morem ti pokazati kako sem razočaran!! Do tega trenutka sem bil prepričan, da je mojih 23sekund74stotink neuradni svetovni rekord!(sicer resda brez vzgosnkega vetra) Jao!

  5. Dinozaver Says:

    Onyx, lahko še tako dvomiš in zanikuješ, pa ti ne bo pomagalo. Poglej si kak arhivski prispevek o izboru in prisluhni: “naziv najlepše Slovenke je osvojila…”, ali pa: “najlepša Zemljanka je postala…”. Kaj ti ni jasno?! Miss Slovenije pomeni najlepšo Slovenko in nič drugega.

Leave a Reply

