Diverzija na Tržaški

Tele poteze kljub najboljši volji ne morem obravnavati drugače, kot čisto navadno diverzijo.

Danes zjutraj sem potreboval za pot po Tržaški od Dolgega mostu do glavnega križišča natančno 45 minut. Sedaj je praktično stoječa kolona verjetno dolga že nekam tja do Loga ali še dlje. Morda celo do Vrhnike! Res je sicer prvi šolski dan, samo ta je pa malo huda. In potem zagledam, da se je neka brihtna diverzantska buča odločila, da ravno na 1. september zapre oba pasa za zavijanje levo!

Preprosto nisem mogel verjeti, da je to res! Pa kaj ste nori? Po skoraj uri vožnje, ko smo se premikali po 5 metrov ob vsaki zeleni na semaforju ugotovim, da je nekdo praktično z eno potezo miniral celotni promet na glavni vpadnici iz smeri Primorske. Da pa je absurd res popoln, sem se po tej cesti peljal tudi včeraj in celoten avgust, pa sta bila oba pasova še normalno prevozna, delavci pa samo na drugi strani ceste.

Me pa res zanima, do kje seže linija poveljevanja v tej nesrečni Ljubljani, po kateri se lahko sprejme tako nora odločitev? Pa imeli so čas celo poletje, da razkopavajo to nesrečno cesto!

Advertisements

18 komentarjev to “Diverzija na Tržaški”

  1. chef Says:

    Tistih nekaj metrov na drugi strani ceste pacajo že celo poletje. Gnoji. V nedeljo sem jih videl delat… eden je sedel na finišerju, verjetno cel dan, drugi je nekaj vozil s karjolo. Dejstvo je, da jih je pred časom Janković nadrl, ker niso nič delali. Zdaj pač pošljejo tja dva kekca, da se delata, da delata.

  2. Tjasa Says:

    Carsko! Svaka čast, res!

  3. jazby Says:

    A to je bilo?
    Sam se sicer vozim z biciklom in Tržaško prečkam pri viški gimnaziji,
    pa še nikoli nisem vedel tako stoječega prometa.

    Je pa zanimivo, da je bila vzporedna Jamova praktično prazna.
    Sicer ne bi veliko pomagalo, če bi se veliko voznikov preusmerilo na
    Jamovo, saj bi se hitro zabasala tudi ta. Bolj mi je zanimiv pojav vdanosti v usodo, ko večina voznikov kar ostane cesti na zabasani cesti in
    jih le malo poskuša najti kakšno alternativo.

    Verjetno bi lahko k večji pretočnosti ob takih zaporah lahko pomagali
    policisti, a so zgleda vse svoje ljudi poslali v okolice osnovnih šol.
    Sam se na poti v službo peljal mimo dveh OŠ in pred obema sta
    paradirala po dva policista v živo-rumenih odsevnih telovnikih
    (prvošolčki ?). Čeprav me malo bega, da morajo delovati v parih.
    Po moje bil en sam povsem zadoščal. Morda pa se bojijo, da bi bil
    en sam ogrožen od kakih objestnih devetošolcev, ki bi se zaradi
    razočaranja nad koncem počitnic znesli nad njim.

  4. Bashi_B Says:

    @jazby: že vidim napis v časopisu (žurnal ali podoben): Devetošolci krivijo policaja za konec počitnic!

    Tudi jaz sem se s kolesom peljal mimo in opazil zaprto križišče… res genuialno brez vsakršnega opozorila to narediti na 1.9. ko je res največja gužva. Upam da bo kdo sankcioniran.

  5. chef Says:

    Osnovnošolce morajo v zadnjih letih itak v šolo voziti starši, tako da tisti policisti po mojem izgubljajo čas.

  6. dronyx Says:

    @chef, Jaz poleti skoraj nisem mogel verjeti, ko sem videl par delavcev in šefico na tistem mestu, kako dobesedno z grabljicami in neko zobno ščetko “delajo” na gradbišču. Ampak kot kaže gre spet za neko arheološko izkopanino, tako da se lahko od Tržaške poslovimo za nadaljnjih nekaj let, morda pa se bo spremenila kar v muzej na prostem.

    @jazby: Policistom je ob takih stoječi koloni verjetno kar malo nerodno, saj nimajo na svetu kaj narediti, lahko naredijo neprevozne samo še stranske ceste. Sem pa na Viču opazil samo enega gasilca v paradni uniformi in belih rokavičkah, ki je predvsem nadiral kolesarje, ki so se vozili po pločniku.

    @Bashi_B: Če bi bil tole Svet na kanalu A, bi zahteval padec Vlade, odstop župana in aretacijo prometnega ministra. Tako pa mi ne preostane drugega, kot da se v bodoče Tržaške na daleč ognem.

  7. Tjasa Says:

    Dronyx: moja izkušnja je, da si najhitreje v LJ, če greš lepo po uni razdrapani cesti čez Podpeč. Mislim – če se držiš VSAKE omejitve, je to najhitrejša varianta. Ne vem pa, kako je iz Črne vasi priti v center, kamor očitno greš. Tega pa res ne.

  8. dronyx Says:

    @Tjasa: Jaz sem se nekaj let vozil samo z vlakom in to je preverjeno najhitrejši način, da prideš iz Borovnice v Ljubljano in nazaj. Približno 20 minut, ne glede na vreme ali čas dneva. Pot čez Podpeč in Črno vas je sicer podobno hitra, kot po avtocesti iz Vrhnike, je pa bistveno bolj nevarna. Na ravnini proti Črn vasi dostikrat prečka pot kakšna srna, na cesti so kolesarji in pešci. V Podpeči so hiše praktično na cesti! Če se tam voziš vsak dan, je statistična verjetnost nesreče bistveno večja, kot če greš na avtocesto.

    Včasih priti po Dolenjki v center ni bil nikakršen problem, danes nisem več čisto prepričan. Tunel pod gradom je bil nazadnje, ko sem se tam peljal zaprt, cesta razkopana…

    Promet v Ljubljani so res povsem obrnili na glavo, odkar so izvolili Jankovića za župana.

  9. Tjasa Says:

    Vlak je super, jeba je, da pot od železniške kamorkoli iz centra traja še več, kot če bi takrat iz Borovnice šla z avtom. PORAZNO!

    Čez Vrhniko stalno padam v neke zastoje na LJ obvoznici. A imam samo jaz to srečo? Ja, o poti čez Podpeč vse to drži. Zato pa so omejitve in se jih človek drži. Itak, da se je v vsem tem času glih ene 3x zgodilo, da je kdo vozil za mano. Drugače sem 99% šoferjem prepočasna. Ne, tudi 60 ne grejo, sem enkrat testirala. Vsaj 70-80. Po cesti, kjer ljudje res iz hiše izstopijo direkt na vozišče. No ja… Saj razumem, sem pač skrajnež. :O

  10. Easy Says:

    @Tjasa: Tudi jaz že od prejšnega tedna bentim, ker se vsako jutro zabaše promet na severni obvoznici. Včasih že pri Brdu, včasih šele pri Kosezah. Pa ni nobenega vidnega razloga, tako da vse skupaj pripisujem le nesposobnosti in jutranji zaspanosti voznikov, ki ne znajo uporabljati odstavnih/vključevalnih pasov. Veliko jih namreč hitrost že na voznem pasu zniža na 60km/h in se šele potem premaknejo na odstavni pas. Ali pa se s 60km/h vključijo iz pospeševalnega na vozni pas, da mora tisti, ki prihaja za njim zavirat. In take motnje so dovolj, da se vse skupaj skorajda ustavi.
    P.S. Razumem, da se včasih zabaše izvoz zaradi semaforja, ampak kolikor sem prejšni teden videl to ni bil nobenkrat problem.

  11. pijanec Says:

    Tjasa, ti si obsedena s temi številkami. Ki velikokrat nimajo nobene veze s prometno varnostjo. Če ti bo nekdo sredi 3 km popolnoma ravne široke prazne ceste sredi njive postavil 50, boš peljala 50 (to se je sicer zgodilo pri nas).

    V prometu je potrebno uporabljati glavo, ne pa samo slepo slediti znakom. Nenazadnje pa lahko v vsaki slovenski vasi najdeš cesto, kjer manjka tabla za naselje in potem pač voziš dalje 90 – po pravilih. Zato pa so, ne?

  12. Swizec Says:

    Jst grem iz fitnesa na vicu ponavad po trzaski domov v center, ker je pac najhitrej zarad mal visje omejitve in pa ker mam tko nastudiran da ce ni kakih pocasnih kretenov lih pridem vse cez zelene.

    Ampak dons sm pa rabu pol ure, ej fak. Pa se zjutri sm vidu da je nekdo objavu na FB-ju da so tole zaprl pa sm pozabu 😀

    Drgac a kdo ve, so sploh pol kej razkopaval dans, al so sam kot je klasika zaprl najprej cez par dni pa zacnejo delat?

  13. Tjasa Says:

    OK, pijanec, saj lahko nehaš svoje probleme projicirat vame. Če te peče vest in če nosiš v srcu krivdo, obstajajo ljudje za pomoč. Ne mene jebat u mozak, ker sem legalist. In če želiš, izvoli se peljat skozi Črno vas po “zdravi pameti”, tako kot se vozijo praktično vsi. To, da se držim zgornje omejitve, ne pomeni, da se snamem s ketne, če omejitve ni. Mogoče si ti tak, ampak kot rečeno – krivda se da razrešit s pomočjo strokovnjakov.

  14. chef Says:

    Zdrava pamet pravi, da je čez Črno vas povsem zdravo peljat 70 km/h, razen seveda na določenih mestih. Ta slovenska obsedenost z omejitvijo 50,00 km/h je res neverjetna. Jaz znorim, ko vidim nekoga, da gre TOČNO 50,00 km/h. Prvič zato, ker je to v resnici itak 45 km/h, drugič pa, ker je kristalno jasno, da tak osebek bolj gleda na števec kot na cesto.

    In kot je rekel Pijanec – v Sloveniji je ogromno naselij, kjer je omejitev 90 km/h, pa si jaz ne upam vozit niti 50 km/h. Večina obsedencev tega ne loči, ker mislijo, da ima zakon vedno prav.

  15. Tjasa Says:

    Ko mi prijateljičina petletna hči reče, da so ji med psi najljubši maldatinci in skočki ovčarji, dobim približno tak feeling kot takrat, ko vidim kronološko odraslega moškega, kako z vso testosteronsko vehemenco udriha po argumentih tako, da svoje mnenje slepo zamenjuje “dejstvi”. Pa še to bolj po potrebi. Skozi Črno vas, ki je naselje, kjer sosed do soseda skorajda ne more, ne da bi stopil na cesto, koder se valijo tovornjaki, avtobusi, kolesarji, avtomobili, ki so daleč predimenzionirani za vaško cesto, in ki jo kadarkoli prečka divjad (ali če citiram šefa Pot čez Podpeč in Črno vas je sicer podobno hitra, kot po avtocesti iz Vrhnike, je pa bistveno bolj nevarna. Na ravnini proti Črn vasi dostikrat prečka pot kakšna srna, na cesti so kolesarji in pešci. V Podpeči so hiše praktično na cesti! Če se tam voziš vsak dan, je statistična verjetnost nesreče bistveno večja, kot če greš na avtocesto.), 70, po ižanki, ki je resda še malo bolj sfukana, a ji za pravo veselje manjka vsaj nekaj hiš, pa 50. To je res zdravorazumsko razmišljanje, ni kaj reči (pa se seveda popolnoma strinjam, da je ižanka za hitrost ranga “penzič”). Človek bi šel kontraargumentirat, ampak le zakaj? Na neargumente argumenti nikoli ne sedejo dobro, sploh če neargumenti padajo z izrazito narcisistične pozicije.Res zanimiv obrat pa je to, da se obsoja tiste, ki so za defenzivnejšo pozicijo na cesti in ne za uveljavljanje hegemonije človeka v avtu proti vsemu ostalemu, kar miga. Mimogrede, in to noče biti argument: od table Lipe do črnovaškega semaforja je 5,4 km. Če to razdaljo prevoziš 70 km/h, si pri križišču slabi dve minuti v prednosti pred tistim, ki je šel po zakonu. Ob takih izračunih se mi, reveži, ki vozite na kronometer, še toliko bolj zasmilite. Življenje mora biti res težko, če sta 2 minuti tako pomembni.

    Sicer pa, če se že toliko sklicujemo na zdravo pamet, bi pričakovala, da bomo zmogli brez podtikanj in natolcevanj, kar je omenjena domneva, da če nekdo spoštuje zakon, potem mu slepo sledi. To je slaba in prozorna racionalizacija lastnega pišmeuhovskega odnosa do kolektivnih dogovorov, kar so zakoni. Seveda je to, da smo VEDNO pametnejši od zakonov, ki jih je treba prav zato na vsakem koraku izigravat, tipična balkanska fora. Da so prometni znaki in omejitve tam zato, da nas osebno jebejo u glavo in nam preprečujejo izživetje naše svete pravice in lastništva nad kosom ceste, kjer se trenutno nahajamo, pa tipično slovenceljska.

    Oh, ja, zakon ima vedno prav. Tudi takrat, ko bi bilo smiselno, da se določeno področje uredi drugače. Ampak tega se ne počne tako, da se z izgovorom zakon-neumen-jaz-iberpametn ravna mimo zakona.

    Pri tem seveda stanca, da vse, kar zmoremo (=kar zmore avto, ki smo ga kot nadbitje uspeli kupiti in je takorekoč podaljšek našega grandioznega ega), tudi moramo, je takorekoč obvezno, ker če ne si pusi ali zagovednež, čisto nič ne pomaga.

    S hitrostjo, ki jo zakon predvideva za vožnjo po naseljih, se da vozit brez stalnega pogledovanja na števec. Občutek za hitrost vsak povprečno nadarjen šofer osvoji po nekaj desetinah prevoženih kilometrov. No, jaz vendarle moram še kdaj poškiliti, sem pač obsedena s tem, da grem točno toliko, kolikor mi je dovoljeno.

  16. Dinozaver Says:

    Bolj se ne bi mogel strinjati s Tjašo.

  17. Swizec Says:

    @Tjasa vozit je treba na vecini cest ~10km/h vec od omejitve ampak na marsikateri vaski si jst ne upam pelat niti 20km/h kaj sele 50 😀

  18. sandi Says:

    najprej kapo dol avtorju…
    upam da se bo policija spomnila nadeljevat idejo in spravit na višji nivo…
    jaz osebno vse prekrškarje javim na policijo. Če lahko sam odrinem pol ure prej od doma ker vem da me čaka obupen promet, pa nej še vsi tisti, ki mislijo da se jim bo okolica podrejala…

    tkole pa mamo:

    stanje cest + število pasov + vse več avtomobilov= večji, bolj zgoščen promet
    večji, bolj zgoščen promet + sramotna prometna kultura voznikov = prihod na cilj prepozno, možnost nesreče (trenutno stanje)

    dokler bomo vozniki sami seb špukali v skledo in svojo samovoljo prenašali na prometni sistem, bomo v takem kaosu kokr smo… Ali se mi popravImo, ali pa zgradimo za vsakega posameznika lastno cestno omrežje…
    o javnem potniškem prometu pa ne rabim izgubljat besed…
    našim vrlim delegatom, svetovalcem in prometnem ministrstvu predlagam obisk kake skandinavske države pa nej se mal vozjo z avtobusi…mogoče jim kaka ideja pade na pamet…:)
    (sam težko pade ideja nekomu, ki nima blage veze z prometom:/ )

    pa še to:
    – na švedskem vozniki ne opozarjajo prekrškarje, da jih čaka v zasedi policija, ker so mnenja da si prekrškar zasluži kazn, če ne upošteva predpisov in s tem ogroža ostale… (pri nas policisti še zmeraj veljajo za agresorje na voznike)

    – popravila cestišč in ostalih kvazi del na prometni infrastrukturi marsikje opravljajo ponoči, ko je promet redkejši ali pa ga sploh ni (pri nas očitno 8 nočnih ur delavca stane več kot 16 ur dnevnih…al pa nima kdo delat (pa toliko nezaposlenih)-nekdo si polni denarnico s časom popravila, da lahko upraviči stroške…

    – eksterne stroške prometnih nesreč (intervencija, zastoji, izguba človeškega življenja,…) krijemo državljani sami…tko da…manj ko bo nesreč na cestah…bolje bomo živel… (samo za info- smrt človeka je ocenjena nekje na 1,5 milijona € izgube za družbo)

    pa lp

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s


%d bloggers like this: