Mobitelu se je dokončno utrgalo

Renton je pred dnevi na svojem blogu objavil zapis o podjetjih, ki jim po njegovem mnenju ne gre zaupati (povezava).

Kar se tega tiče je na mojem seznamu eno samo podjetje. To podjetje tako zelo prekosi vse ostale, da enostavno pri meni nima konkurence. Nihče, ampak res nihče temu podjetju ne seže do kolen, ko gre za moje nezaupanje, ali še bolje kar prezir.

MOBITEL!

Njihovemu Instant Internetu sem posvetil daleč najdaljši zapis na blogu, kakšen mesec sem zaradi škandalozne hitrosti blog tudi prenehal pisati in sem objavljal samo še meritve hitrosti, ob katerih je šlo marsikomu z optiko 20/20 Mbs kar na jok. Ampak oni so sposobni iz svojega klobuka čarovniških trikov potegniti vedno novega zajca, ob katerem spustiš usta do tal. Saj to ni in ne more biti res! Ali so res totalni amaterji v svojem poslu (verjetno ne), ali se pa iz naročnikov (njihovih strank, ki jim plačujejo položnice) dobesedno norčujejo (verjetno da).

NORČUJEJO!

Pred dnevi je prihajalo do večkratnih izpadov mobilnega interneta in vedel sem, da se spet nekaj pri njih kuha. In se je skuhalo. O, pa kako. Hitrost je dobesedno eksplodirala in današnja meritev izgleda skoraj neverjetno.

Utrganci

Ampak to ni enkratni čudež ali vpliv solarnih aktivnosti na radijske zveze, kajti tako hitrost opažam zadnjih nekaj dni. Edina logična razlaga je, da je nekdo na bazni postaji UMTS spet nekaj prčkal ali pa so to naredili zanalašč. In kje je sedaj natega, saj to je pa vendarle kar precej hitro? Hudič se skriva v podatku UPLOAD, ki je očitno po novem kar fiksiran na zares mizerno vrednost in to prispeva obupno visoke zakasnitve ter neodzivnost. Včasih je oboje delalo počasi, samo vedno prek 200 kbs. Tokrat pa so mejnik prestavili še za en korak. Navzdol! S tem so meni praktično takoj preprečili, da še naprej pobijam horde po internetu, ker s takim uploadom nimaš kaj početi (connection interrupted, connection interrupted, connection interrupted…). To je približno tako, kot če ti dajo za peljat Ferrarija, ki teoretično sicer potegne 300 km/h, vanj pa vgradijo zavore, kot jih ima Trabant. Se bi kdo tega veselil? Normalen vsekakor ne, ker to je neuporabno, oziroma je bolje zate, če ti dajo samo navadnega Trabanta.

Zato če obstaja še kakšna možnost rollbacka, naredite to čim prej!

Ob besedi MOBITEL me vedno spreleti srh. Dolgo sem bil prepričan, da podjetja ne moreš sovražiti, ker ni živo bitje. Ampak jaz Mobitel zares sovražim. To, kar ti ljudje počnejo z internetom, se da opisati samo z eno preprosto besedo. ŠKANDAL. Nihče v kapitalizmu, kjer ima tudi trg kakšno besedo, ne bi smel nekaznovano tržiti izdelka ali storitve, ki je takšno sranje, kot je Mobitelov “Instant” Internet. To je enostavno mučenje potrošnika, ki mora svojim mučiteljem še vsak mesec nakazati 29 €.

Jaz pa imam do konca pogodbenega roka še 12 mesecev. O moj bog, zakaj? Če obstaja pravica na tem svetu, boš to firmo zmlel v prah, da od nje ne bo ostalo nič. Takrat odpremo šampanjce in moja žrtev ne bo zaman.

11 komentarjev to “Mobitelu se je dokončno utrgalo”

  1. Renton Says:

    Tako kot je slaba instant kava, je slab instant internet. Še posebej, če si taka firma, kjer se ti že jebe za uporabnike, glede na to, da jih imaš čez milijon (saj jih imajo, ne?).

    Ti slučajno veš, če navadni smrtniki lahko naštelamo satelitski internet na laptopu? 🙂 Cene verjetno niti nočemo vedeti..

  2. dronyx Says:

    Renton, jaz nisem klasični uporabnik in če povem po vodoinštalatersko, jaz ne morem biti zadovoljen z vodovodno napeljavo, kjer odpreš pipo in enkrat voda šprica naokrog, spet drugič je čisto malo pritiska in kaplja po kapljicah, potem nekaj časa povsem izgine, pa spet brizga… Saj voda teoretično res nepredvidljivo bolj ali manj teče, ampak če se greš resnega vodovodarja, moraš te zadeve na nek način urediti, ali pa napiši z veliko na vrata, da vodo bo, ali pa tudi ne. Tako nekako izgleda pri meni tale njihov instant pražen internet! Jaz vem, da je teren težak in je problem zagotavljati konstanten pritisk v vodovodu, ampak to načeloma mene ne zanima. S tehniko naj se oni ukvarjajo ali pa prilagodijo zneske na položnicah nivoju storitve.

  3. Renton Says:

    Problem je torej v tem, da ni nekega zanesljivega paketa za zahtevnejše uporabnike, ne? Če bi vsi prilagodili zneske na položnicah nivoju storitve, bi šlo par firm v stečaj. Če bi lahko (v mislih imam nacionalko). Se pa strinjam, da zavajajo v oglaševanju. Mean what you say and say what you mean. 🙂

  4. UrosG Says:

    Trenutno mi kaže 1.8-2.0M down in 250-300k up, kar se mi zdi preko telefona dovolj uporabno.

  5. dronyx Says:

    Meni kaže prek 3 MB downloada in samo 60 kb uploada, pa še to zelo niha, večinoma navzdol. Vsaj malo bi vse skupaj uravnotežili, recimo 1.5 Mb download in 500 kb upload. Sicer pa jaz to firmo res ne jemljem več resno in bom potrpel še teh 11 mesecev, potem pa jim z velikim veseljem napisal odpoved naročnine. Vse, kar prihaja iz legla Telekom, Siol in Mobitel, je kot kaže ena sama velika natega (spomnil bi na Siolovo natego s TV paketi in Telekomovo natego z vezavo ISDN-ADSL) in sramota je, da je ta država tako dolgo podpirala njihov monopol! Če samo pogledam Mobitel in njegov tržni delež in to primerjam z operaterji drugje v EU, takega monpolista, s takim tržnim deležem, praktično ni nikjer. In to brez POLITIKE “nacionalnega interesa” ne bi bilo nikdar možno!

    Jim pa še vedno nekako kljub vsemu uspeva, ker imajo iz zlatih časov še dovolj rezerve. Ampak tudi ta bo nekega dne pošla in potem bodo pa s takim odnosom do naročnikov, torej tistih, ki jim ustvarjajo prihodke, hitro občutili vpliv trga na poslovanje, ko bodo šli visoki dobički adijo.

  6. tajča Says:

    Jaz pa sovražim in bi zmlela v prah vse firme, ki se ukvarjajo z upravljanjem stanovanjskih blokov. Pa se jih ne moreš znebit kot stranka, ker so obvezni po zakonu. Obnašajo se pa (še vedno, navajeni iz zlatih časov) kot da so oni lastniki. Izmislijo si neka neumna dela, ki so vsiljena, da potem živi nekaj ljudi na naš račun. Pa rezervni sklad in take..
    Pri Mobitelu si vsaj stranka, kaj si pa z upravniki, mi ni jasno.

  7. P Says:

    Ubogi pobič, a ne boš mogel več hord pobijati ? Ojoj ker so ti zlobni ISPju nalašč!!!!!!!1111ena nerfali download ? Daj zamisli se malo nad sabo, pojdi kdaj malo na zrak, ne pa takih buč pisat.

  8. Tjasa Says:

    Kakšen plan imaš pa potem? Med dopustom me je iskal Telekomovec in mi pustil listek, da je prišel napeljat internet. Teli RES niso gladki. Še 2 tedna nazaj ni bilo možno dobiti niti telefona, kaj šele interneta. 🙂

  9. Miha Says:

    jst imam itak mobilni internet, Upload je neuporaben (0.03Mb/s) in vse moje oddaljeno delo trpi zaradi tega. Katastrofa od mobitela, ce je sel zapret pipo za upload!

  10. Miha Says:

    Namesto, da bi se zadnji uri igral z otrokom, sem pokuril cas, da se ugotovil da je obupen upload kriv za vse!

  11. dronyx Says:

    @Miha: Pri meni zadeva ni ves čas enaka in sklepam, da so programsko opremo nekako nadgradili, ampak zadeve pa še ne obvladujejo (možno, da so hoteli vzpostaviti nadzor nad prenosnimi hitrostmi, da bi bilo vse skupaj bolj predvidljivo). Zadnjih par tednov je pri meni delovalo odlično, bolje kot kadarkoli prej, pred nekaj dnevi pa so se zopet začele velike težave. Najprej je modem izgubljal povezavo in celo preklapljal v EDGE način, sedaj pa ima sistem spet obupen upload ranga 20 kbs. To ima za posledico, da se vse skupaj obnaša še slabše, kot EDGE. Včeraj sem bral na spletni strani Financ, da naj bi Mobitel ukinjal Službo za kakovost. Če to drži, absolutno upravičeno, saj na področju interneta ni delala kot kaže nič. Obup. Še enkrat, meni povsem ustreza, če mi fiksirajo 1Mbs download in 500 kbs uploada. Samo naj zadeva deluje kolikor toliko stabilno! Če pa bi radi eksperimentirali, pa naj si postavijo testno okolje in se na njemu učijo.

Oddajte komentar

