Težak

Včeraj sem bil po skoraj letu dni spet v glavnem štabu NLB na Trgu republike, kjer sem moral urediti neko zadevo in nisem vedel, da imajo “po novem”  montiran ob strani tudi manjši LCD zaslon, kjer se ti izpiše številka prostega šaltarja.

Samo vmes, oziroma kar večino časa, se na zaslonu rolajo reklame za NLB, tako da tega pač nisem opazil.

Za mano v vrsti stoji nek starejši možak, zelo verjetno upokojenec, ki na stara leta očitno ne najde druge pametnejše zabave, kot da teži uslužbenkam za bančnimi okenci.  In ker nisem bil pozoren na napis na zaslonu, me on kar nadere, kot bi bil kakšen njegov nevzgojen smrkavec: “Pa kaj gledaš okrog, desetka je prosta!”. Jaz mu pa odvrnem  nazaj “Gospod, vi kar vzemite desetko, jaz bom raje počakal na enko, ker mi je bližja”.

Preberi še:
Redneck rampage

5 Responses to “Težak”

  1. t Says:

    DrOnyx, izredno rada prebiram tvoj blog, ampak dogodek za današnjim zapisom moram pa preprosto izpostavit kot odlično odličen … genialno in skrajno zabavno 🙂

  2. DJ Says:

    Uf, to imajo tam ze sto let. V bistvu precej dobra fora na temo “kako zajebati Murphyja” (v tem primeru: ni vec dileme, v katero vrsto se postaviti, ker je samo se ena).

  3. dronyx Says:

    @t: Morda se bere zabavno, samo taki zoprni težaki mi velikokrat pokvarijo dan in se moram kar premagat, da jim kaj bolj ostrega nazaj ne odvrnem.

    @DJ: Ena vrsta je res že dolgo, se pa ne spomnim, da bi na LCD zaslonu pisalo, kateri šaltar je prost? Včasih vem, da si moral biti prav pozoren, sploh ker ne delajo vsi hkrati in je desetka kar precej čevljev stran od začetka vrste, tako da bi skoraj potreboval monokel ali gledališki daljnogled.

  4. DJ Says:

    Mislim, da je vse hkrati prislo – ze dolgo nazaj, ker sem jih ze vsaj ene 4 leta nazaj poslal v 3pm in se odlocil za “drugacno banko”, kjer me ne nategujejo z dnevno visajocimi se provizijami in izmisljevanjem vedno novih “nadomestil”.
    Niti ne rabis buljit v ekran, ker se zaslisi “gong”, ko prikaze gor stevilko. Lahko pa, da so gong ukinili zavoljo kaksnih norih varcevalnih ukrepov. 😉

  5. chef Says:

    Ena nula zate.

Oddajte komentar

