Sultanu v slovo

Kot sem že omenil, se mi je pred dnevi pokvaril moj stol iz ratana, ki mi je nudil oporo zadnjih nekaj let in je slišal na ime Sultan (to ime mu je dal proizvajalec).

Sultan

Sultan leta 2007

Stolu se je sicer samo polomila ena noga, kar bi se dalo nekako še popraviti, ampak to v teh recesijskih časih, ko šteje vsako novo naročilo, ne bi bilo ravno konstruktivno.

Zato sem se težkega srca odločil, da gre Sultan na smetišče, jaz pa si kupim nov pisarniški stol. Ampak ker se mi ni ljubilo kar takoj odleteti spet v šoping in me trgovine s pohištvom delajo živčnega, sem začasno problem stola rešil tako, da sem vzel enega lesenega iz kuhinje. Domače proizvodnje.

Čez dan ali dva sedenja na tem stolu pa presenečen ugotovim, da me boli pol hrbtenice, trtica in skoraj cela rit. Najprej sicer niti nisem pomislil na stol in sem se že zbal, da gre za kakšno resnejšo bolezen, ampak ker so se bolečine pojavljale vedno in samo po dolgotrajnem sedenju na tem kuhinjskem stolu, mi je postalo jasno, da je on krivec za bolečine. Pravzaprav meni neverjetno, kaj lahko povzroči en navaden stol, očitno zanič kvalitete, razen če proizvajalec ni mislil, da nihče ne sedi v kuhinji nekaj ur?

Zato sem se v soboto zjutraj po sistemu nije težko što se mora odpeljal v hiter šoping do Rutarja, ki se mi je zdel v tistem trenutku predvsem bližja možnost, kot Ikea v Celovcu, ki bi sicer bila moja prva izbira za takšen nakup.

Ponudba stolov ni bila ravno velika, sploh ko odpišeš vse tiste stole, ki niti niso vredni, da jih  pogledaš. Tako lahko potem nihaš med dvema, tremi modeli in sam sem se odločil za nek made in china stol za 150 €, ki pa se je zaenkrat izkazal za odlično izbiro in sem z njim zelo zadovoljen. Pa še navodila za sestavljanje sem od prve razumel (sestavil manj kot v petih minutah, kar je izvrstni čas, jupi ja yeah). Kar pa je sploh zelo pohvalno je to, da v kompletu presenetljivo ni manjkal noben ključen šrauf ali matica. China rocks!

Sem bil pa presenečen v skladišču Rutarja, kjer prevzameš blago, ko do mene pristopi nek varnostnik in mi brez besed vzame račun!?

Countdown

Final countdown

Najprej sem pomislil, da v tej firmi po novem kar varnostniki izdajajo blago iz skladišča, ampak on je samo na račun pritisnil nek pečat in pripisal uro ter ga položil na mizo v vrsto. Meni takrat še vedno nič jasno, kaj se to tukaj dogaja, potem pa zagledam na steni tale napis:

Ups, potem pa moram takoj pogledati na uro in začeti odštevati, ali mi bodo blago izdali v garantiranem času 15 minut, ali pa bom zaslužil 10 €. In v bistvu sem upal,  da jim ne bo uspelo, ker sem imel na razpolago še nekaj časa za gledanje v zrak po skladišču.

Ampak žal tokrat nisem imel sreče, oziroma je bila fortuna bolj naklonjena posadki v Rutarjevem skladišču. Njim v prid pa jim je šlo tudi to, da je bilo kupcev, ki so čakali na izdajo blaga, zanemarljivo malo, pa še ti so imeli lažja, manjša naročila, ne pa cele dnevne sobe ali kuhinje. Tako so dosegli zelo soliden čas 3 minute, sam pa sem jim prištel še kazensko minuto, ker so toliko potrebovali od mojega vstopa v skladišče, pa do trenutka, ko je varnostnik sprožil štoparico z pritiskom žiga na račun.

Za naslednjič pa študiram, da bi nakupil pohištva za nekaj tisočakov, kar pa bi jim moralo naložiti dovolj dela, da bi zaslužil tistih 10 €, ki jih obljublja Naš Service-Team.

Preberi še:
Sami lepotci

4 komentarji to “Sultanu v slovo”

  1. DJ Says:

    Za made in China si dal 150 EUR??? V enem drugem postu pises glede previsoke cene fotoprirocnika z reklamami (reklam s prirocnikom…), s cimer se popolnoma strinjam, ampak za 150 EUR pa menda ja dobis stol visjega cenovnega razreda, ne pa kitajsko robo (razen ce gre za kitajsko robo visjega cenovnega ranga in evropskega designa? 😉 )? Mislim, da sem jaz za svoj fensismensi Ergoles dal nekaj takega (sicer pa se zadnje case ponovno nagibam k udobju “kuhinjskih stolov” po nacelu “manj funkcij, manj problemov, manj denarja, vec udobja” 😉 ).

  2. dronyx Says:

    @DJ: Made in china so verjetno tudi iPhone, Space shuttle Atlantis in še marsikaj drugega. Ne vem, od kje nam predsodek, da je vse made in china eno sranje za enkratno uporabo? Stol je kvaliteten, lahko se zibam naprej, nazaj, čudovito se na njem sedi, nobenih bolečin in takega stola verjetno nima niti premier Pahor, ker za njegov stol mora biti merilo najnižja cena. Sem pa pogledal na spletu in ta stol je predstavljen v rubriki executive office chair, kar raje ne bom prevajal (stol za rablje). Če bi ga delali pri nas, bi verjetno stal okrog 400 €. China rocks!

  3. DJ Says:

    OK, tega nisem mislil iz kakrsnegakoli predsodka, ampak je bil tisti tvoj stavek “izrecen v takem tonu”, da se je slisalo kot “ena cheap no-name roba s Kitajskega”. 😉

  4. tajča Says:

    V Rutarju se zelo zavedajo pomena varnosti. Gre za požarnega varnostnika, ki skrbi za to, da se kje v skrivališču ne bi kak čik od pavze vnel.
    Sicer pa pri vseh prekoračitvah rokov sledijo kazni za podjetja, tako da delojemalci pa res ne smejo zabušavat.

Oddajte komentar

