Cedevita Go

Na morju sem se čudil nečakinji, ker je ves čas pila samo Cedevito Go in je takoj začela težiti žejen, žejen, žejen, čim jo je zagledala v kakšnem hladilniku trafike.

Gre za poznano cedevito v prahu, ki se zmeša z vodo, le da je tokrat pijača pakirana v plastično embalažo tako, da je prah na vrhu v pokrovčku in šele ko ga obrneš, se usuje v vodo, nakar še malo vse skupaj premešaš.

Okreni prema meni

Sedaj sem pa še sam poizkusil tole pijačo in lahko rečem, da je ideja zadetek v polno! Cedevita je res prava osvežilna pijača, ker ni tako zelo sladka in nima takšnega agresivnega okusa, kot kakšna Coca Cola, Pepsi in podobne sladke pijače. Tale shake me up izvedba plastenke je pa tudi zelo posrečena in zame lep primer dobrega industrijskega oblikovanja.

Kot sem prebral na spletu, naj bi bila embalaža patentirana, izdelovalec pa naj bi v projekt vložil kar 75 milijonov kun (približno 10 milijonov €).

5 Responses to “Cedevita Go”

  1. had Says:

    na zalost me ni prepricala 🙂 niti pod razno..

  2. dronyx Says:

    @had, v kakšnem smislu? Okus je cedevita, tako da to ni nič novega. Nova je samo embalaža in ideja. Seveda če preračunaš, koliko pijače narediš, v primeru da kupiš vrečko s prahom, ali pa kupiš tole v steklenici, ni računice, ker je “cena na tekoči liter pijače” tako bistveno višja. Ampak ko hodiš po mestu in postaneš žejen, si z cedevito v prahu ne moreš dosti pomagati.

  3. DJ Says:

    Kul, zraven pa se Nutella&Go (ki je nasi vrli vzhodnoevropski dobavitelji in producenti se niso dobili (beri: poljski delavci je se niso zaceli proizvajati), tako da sem jo nazadnje samo v Muellerju nasel), pa imas zagotovljen terenski obrok. :))

  4. had Says:

    🙂

    predvsem me moti kolicina cedevite, ki je v go 🙂 namrec zame bi bile stiri taksne doze ravno pravsnje 🙂

  5. chef Says:

    Jaz sem tudi skoraj dol padel, ko sem to pred tedni prvič videl v Sarajevu. Ideja je res vrhunska in jahz sem se že čudil, kako, da se tega ne dobi v Sloveniji. Pa se. Ampak menda šele dober mesec.

Leave a Reply

