Redneck rampage

Danes popoldan zavijam iz stranske ulice na Celovško in ker je križišče tako nesrečno speljano, sem moral zapeljati na kolesarsko stezo, da sem lahko videl avtomobile iz leve, sicer ne vidiš čisto nič.

Percepcija avtomobilista, ki zavija na Celovško

Percepcija avtomobilista, ki zavija na Celovško

Kolesarska steza gre nekako v ovinek, iz moje strani pa mi pogled povsem zakriva hiša. Križišče tudi nima semaforja, tako da tam žal druge možnosti praktično ni in vsi avtomobili, odkar pomnim, tako zavijajo na prednostno cesto.

Percepcija kolesarja ali motorista

Percepcija kolesarja ali motorista

Ker je bil gost promet po Celovški, sem bil prisiljen nekaj časa stati na kolesarski stezi, seveda na poti motoristom in kolesarjem. Vsi so se na nek način zapeljali mimo, spredaj ali zadaj, potem pa se pripelje nek model na kolesu, me grdo pogleda, da me postane kar malo strah in potem pljune direktno v moj avto! Tak ogromen pljunek, ki ga moraš potegniti skoraj iz pljuč ter je po zadetku potrebno malodane ponovno barvanje ter globinsko razkuževanje avtomobila. In ker ga gledam, če se je tipu morda od vročine povsem utrgalo ter bo potrebna pomoč, mi še pokaže z roko kretnjo, kot da vame strelja s pištolo.

Morda vpliv polne lune, ali jaz delam tu kaj narobe?

Če bi spoštovani gospod na kolesu malo bolje pogledal v tla, bi lahko opazil, da ima on na kolesarski stezi na tleh narisan nek bel trikotnik. Verjetno so se spet igrali otroci na kolesarski stezi in po tleh risali trikotnike?

Razumem, da je situacija na tem križišču vedno zoprna za kolesarje, ampak je pa tudi za avtomobiliste, ker te je strah, da bo kdo zletel čez avto, če te ne bo pravočasno opazil.

Lahko pa bi Janković sedaj, ko bo kot kaže polnil luknjo v mestnem proračunu še s svojimi  redarji z radarji (jaz sem mislil, da mora iti denar od prekrškov v državni proračun, ker sicer ni logike, zakaj nima vsaka vas svojih lokalnih šerifov, vaških straž in milicajcev), to križišče nekako saniral.

Morda semafor, nadvoz, podvoz, krožno križišče, airlift, rušenje okoliških zgradb. Karkoli.

Preberi še:
Štala na parkirišču Mc’Donaldsa

7 komentarjev to “Redneck rampage”

  1. pijanec Says:

    Od lanskega leta dalje lahko občinsko malho polnijo tudi redarji z radarji. Kar je problematično je to, da ima ta ista občina pooblastilo postavljati omejitve hitrosti, kakor se ji zazdi.

    Torej sredi ravne, nenevarne ceste postavijo “omejeno hitrost” 30 km/h in tam namestijo radar. Pri 60+ so ljudje že ob tisočaka evrov, pa še ponovno morajo iti delat izpit. Sami “plusi”…

  2. dronyx Says:

    @pijanec , to se je meni zgodilo pred 10 leti na Hrvaškem, ko so na dolgi ravnini vrgli ob cesto tablo za smešno omejitev (30 ali 40 km/h), jaz sem pa vozil v koloni z ostalimi turisti vsaj 80 km/h. Ampak policaja sta gledala registrske tablice in samo mene ustavila ven iz kolone, da “platim kaznu”. Od takrat sem lepo našo bojkotiral. Do letos.

  3. ZigaK Says:

    To je nasproti stare cerkve? Poznam. Zoprna situacija.

  4. dronyx Says:

    @ZigaK, ja, za to križišče gre. Sem dodal še fotografije, ker je tole šolski primer težke prometne situacije, kjer ti noben zakon ne pomaga kaj dosti. Jaz se ne bi čudil, če se tu kdaj zgodi tudi hujša nesreča in kakšen motorist ali kolesar neprevidno nabaše na avto, ki mu zapre pot. Samo na stezi je trikotnik in tudi kolesarji morajo spremljati signalizacijo okrog sebe. Jaz velikokrat vidim, ko marsikdo na kolesu tišči do daske in pade čez križišče, pri tem pa sploh ne pomisli, da lahko enkrat pade tudi čez kak avto in ga bodo z reševalnim vozilom odpeljali na urgenco (če ne še kam drugam).

  5. pijanec Says:

    Če je trikotnik na kolesarski, potem ga kolesarji morajo upoštevati.

    Znajo iti v Avstriji celo še dlje. Če se pelješ od Šentilja proti Grazu, je moč videti, kako je kolesarjem odvzeta prednost vožnje pri vsakem križanju z drugo cesto, čeprav steza teče vzporedno z glavno in imajo v takem primeru v Sloveniji kolesarji ponavadi prednost.

  6. Haso Says:

    V ogledalo na drugi sliki pa ne vidiš.

  7. dronyx Says:

    Z ogledalom si lahko malo pomagaš, saj se bližnji avtomobili dobro vidijo, tako da dokler je gost promet po Celovški, počakaš na križišču, da ne oviraš kolesarje in pešce. Ne bi pa se upal voziti brez da pogledam levo na Celovško, samo s pomočjo ogledala. Kolesarji in motoristi so slabše vidni, ker nimajo luči, poleg tega pa kdo divja po Celovški prek 100 km/h in je v ogledalu še oddaljena pikica, ko pa zaviješ na Celovško, je lahko že takoj za tabo in če preveč divja ne uspe zavreti. Pač, pri nas sicer omejitve teoretično so, moraš pa voziti tako, kot da jih za nekatere ni.

Oddajte komentar

