Kje pridejo ven kakci

Verjetno se je že vsakdo med vami kdaj spraševal, kam gredo in kje pridejo ven kakci, ki jih spuščamo v straniščne školjke?

Jaz sem to velikokrat študiral, samo problem se mi je zdel podobno težak, kot recimo to, kako izračunati, kje bi sveder pogledal ven, če bi v domačem kraju izvrtal luknjo čez središče zemlje?

Slutiš, da nekje morajo kakci priti tudi nazaj ven iz kanalizacije in to je vse, kar ti je pri tem matematičnem problemu takoj jasno. Ostalo so v tistem hipu še neznanke. In kako je z neznankami vemo? Težko.

Za oba problema se zdi, da se ju nikakor ne da rešiti tako, da zadevo dejansko preizkusiš. Vrtanje svedra v zemljo odpade iz preprostega razloga, ker verjetno ni niti dovoljeno, v straniščno školjko in naprej v kanalizacijo pa tudi ne moreš zlest, ker bi te vsaj sosedje na trenutke čudno gledali (recimo če bi zašel in pomolil glavo ven v njihovem sekretu).

Ampak potem dobim preblisk pri Jonasu, ki je med drugim metal fotografski aparat v zrak in ga prilepil na vlakec miniaturne železnice ter snemal piškote, kako se vozijo po dnevni sobi naloženi na vagon.

Pa to je to. Tresk po glavi, da naredi močno tuuup.

Zakaj se jaz nisem tega prvi domislil? Zakaj? O bog, zakaj vedno Jonas? Je to ta tvoja tako opevana božja pravičnost? Drek, ne pa pravičnost, če mene vprašaš. Ti (tu nagovarjam direktno boga, zato prosim, da se moški ne šlatate za jajca, ženske pa ne popravljajte glosa) samo nekaterim daješ dobre ideje, ostali se pa lahko v rit ugriznemo in gledamo tuje filmčke z dobrimi idejami, medtem ko nas razjeda zavist, kot rja nosilne stebre Mariborske vzpenjače (ha, na tole metaforo sem pa kar malo ponosen).

Samo da me ne bo preveč odneslo in se bom predal nebrzdani evforiji, se bom vrnil k osnovnemu problemu kakcev v WC školjki, ker če ne, ne bomo prišli nikamor, še najmanj pa tja, kamor smo namenjeni. Za kakci, do konca in naprej!

Ko enkrat veš, da fotoaparata ni nujno potrebno ravno držati trdno v roki, je zadeva naprej trivialna in primerna  da dobi takoj oznako EC (Early Childhood), primerno za tri letnike in starejše :


Manj od EC si ne bi upal dati, ker omenjamo večkrat kakce. Tu prosim mlajše od 3 let za kanček razumevanja, lahko pa seveda berete naprej, če vas ne opazujeta fotr ali matka.

Mater, spet sem se čist zgubu. Dej, Onyx, bog te nima rad, koncentriri se!

Torej, za eksperiment potrebujemo čim manjši, po možnosti ultraportable fotografski aparat (iPhone je naravnost idealen, če vam ga ni škoda žrtvovati za znanost), plastično vrečko, ki se jo uporablja za podvodno fotografijo (da to obstaja, sem izvedel šele par dni nazaj) in seveda navadno, čim daljšo špago.

Das iPhone experiment

Das iPhone "shit tracking" experiment

Postopek je od tu naprej walk in the park, da temu tako rečem, ker je res enostavno. Fotkič prižgemo, ga zapremo v waterproof vrečko, vrečko privežemo za vrv in aparat brez strahu zabrišemo v straniščno školjko. In…in…no…dajmo še sami malo tuhtat!

Ja vodo potegnem, kaj pa druzga, da ga odplakne po kanalizaciji. OMG? Komu jaz to razlagam?

Pravni poduk:

Dr. Onyx ne odgovarja za nič. Še najmanj pa za škodo, ki si jo boste povzročili z neodgovornim metanjem iPhona v vašo greznico.

5 komentarjev to “Kje pridejo ven kakci”

  1. Stalker Says:

    Prekleta neučakanost. Namesto, da bi prebral do konca sem pametoval in se kar lotil dela. Kdo bi si mislil, da potrebuješ (še) špago!!! Sranje!

  2. dronyx Says:

    @Stalker: Lahko ti dam vizitko od mojega odvetnika (ima zelo solidno urno postavko in še liziko dobiš za nagrado), pa se z njim posvetuj, če lahko iztožiš vsa minimalno odškodnino. Problem je namreč tudi v tem, da pride pravni poduk šele na koncu in ti tega takrat, ko si žrtvoval svoj iPhone, še nisi mogel vedeti.

  3. Stalker Says:

    Joj, hvala za pomoč in podporo. Resnično cenim, toda ugodno rešitev problema sem našel že na portalu iDiot. Samo še dnar nakažem v Nigerijo pa bo zadeva rešena, še več, celo zaslužil bom, ko bom enkrat poskrbel za prenos denarja nekega afriškega princa. Že mogoče, da mi je telefon padel v drek, toda sedaj mi je sekirica v med!

  4. alcessa Says:

    Pa sem res smešna… Jaz bi kar poklicala komunalo po telefonu (= žica + telefon) in jih vprašala, kam grejo moji kakci…

    Je pa res, da svoje Nokie ne dam za ama nikakršne eksperimente 😈

  5. dronyx Says:

    @Stalker: Jaz sem nekaj časa nakazoval denar v Nigerijo, samo ker ni bilo nobenega odziva, sem jih skenslal in sedaj nakazujem v Trinidad in Tobago. Pa še poštnina je cenejša.

    @alcessa: BOG NE DAJ KLICAT KOMUNALO! Če dobro prebereš najemno pogodbo o zakupu WCja s školjko in pripadajočo infrastrukturo (odtoki), nekje v drobnem tisku piše, da ti ni dovoljeno metati v školjko ničesar, kar noter ne sodi po mnenju komunalcev. iPhona skoraj zanesljivo ni na tem seznamu, razen če je tako za en drek, da bi šlo to pravno čez. 😉

Oddajte komentar

