Modra Katarina Kresal

Na enem izmed obcestnih plakatov sem prebral tole zanimivo misel Katarine Kresal:

Ljubezen ne pozna meja.
Meje postavljajo zakoni.

Love is in the air

Love is in the air

Najprej nisem takoj poštudiral, kaj mi s tem sploh hoče povedati notranja ministrica, pod katere okrilje sodi tudi Policija? Ampak bolj kot sem tuhtal, bolj mi je postajalo vse skupaj sinje modro povedano.

Namreč, zakon (poroka) moškega seveda grobo omeji v svoji želji po letanju iz cveta na cvet in s tem iskanju neskončne ljubezni. Torej nam ministrica na nek način v šifrah sporoča, da poroka sucks!

Hmmm?

Glede na to, da spoštovana Centrifuzija ureja baje njen Facebook profil, pričakujem namig, ali razmišljam v pravo smer?

7 Responses to “Modra Katarina Kresal”

  1. Simona Rebolj Says:

    Bi mi lahko, prosim, podelil nazaj pravico do govora in mi potegnil komentar iz moderacije. Ne žalim nacionalnih simbolov. Hvala.

  2. dronyx Says:

    @Simona, žal sem bil prisiljen vklopiti moderacijo, ker moj skriti oboževalec še kar noče odnehati in se mu zdi, da je faca, ker kao pwna dr. Onyxa. Očitno je Jonasovo izklapljanje komentarjev povzročilo samo to, da so si nekateri našli nov predmet za onaniranje. Drugače pa sem že po naravi alergičen na modele, ki se skrivajo na internetu za torom in anonimnimi proxy-ji, ker kdor skriva svoj IP, ponavadi nima lepih namenov ali pa je zafrustriran težak, ki so ga pivski kolegi izobčili iz svoje družbe.

  3. Simona Rebolj Says:

    @dronyx:

    Haha … Povsem razumem. Ta z Jonasovim izklopom komentarjev in ubogih smetovalcih, ki zdaj ne vedo, kam bi (ga) deli, se mi zdi odlična pripomba. Me spominja na odličen medijski odgovor Ali ena pred leti, ko je bil na sceni zaradi muzike. Na vprašanje, kako doživlja razpad skupine Pop design (mislim, da njih), je odgovoril, da zelo obžaluje novico, ker bo Slovenija namesto enega gnilega benda dobila pet gnilih solistov.

  4. dronyx Says:

    @Simona, ko pa solist razpade, dobiš pa kaj? HUMUS!

  5. Natasa Says:

    Ljudje zastopijo dvoumna sporočila v skladu s svojim razmišljanjem. Se pravi če je to mnenje o zakonu (poroki) tvoje si pameten… in če je to isto želela sporočiti ministrica imamo pa takisto pametno ministrico. 🙂

  6. dronyx Says:

    @nataša, res je. Živimo v državi, kjer nas obkrožajo sami pametni ljudje, pri čemer so nekateri hkrati še neumni.

  7. Natasa Says:

    V kateri državi pa ni tako?

Leave a Reply

