Vratio nam se dr. Onyx

Kot je moj zvesti skriti oboževalec opazil, sem izginil za teden dni.

Sprva je bilo sicer mišljeno, da bi šli za teden dni v Grčijo, vendar sem bil sam odločno proti temu. Sestra mi je dodelila vlogo varuške moji dragi nečakinji z polovičnim delovnim časom in ker jo precej dobro poznam, se mi je zdela mnogo boljša odločitev, da gremo nekam bližje, kamor lahko pridemo v nekaj urah z lastnim avtom in  lahko v primeru neustavljivega teženja ali bolezni enostavno spokamo kovčke in se v nekaj urah enako, kot smo prišli, odpravimo nazaj domov.

In tako sem bil zadnjih teden dni ujetnik otoka Krk, namesto da bi v kakšni Maliji na Kreti  užival ob pogledu na kot kuhane rakovice rdeče Angležinje, ki v beli majici Manchester Uniteda, popackani z kečapom, zvečer kažejo gole riti, ker so happy hours vzele preveč zares. Letos pa bodo kot kaže tudi na Grških otokih popularne še “Swine influenza parties“, vprašanje pa je, kako tam izgledajo happy hours? H1N1 free 4 all?

Če je kdo pričakoval kakšno ekskluzivno “on line” poročanje iz počitnic, se mu opravičujem, ampak za kaj takega ni bilo ne tehničnih pogojev, kakor tudi ne časa (to se prebere kot volje).

No Watersports (nema pišanja u vodu)!

Pri tehničnih pogojih se je zadeva zaustavili pri res banalni stvari. Namreč v hotelu dobiš skupaj s sobo tudi debel zveščič Nove zaveze (Novi zavjet) v treh jezikih, ne dobiš pa brezplačnega interneta ali vsaj wi-fi signala, ki je sicer dobavljiv samo na nekaj kvadratnih metrih okrog recepcije, pa še za to hočejo neverjetnih 25 kun. Toliko pa za nekaj, kar bi moralo biti zastonj, že iz principa ne dam (oni nama ručne bombe, a mi njima pare paradoks).

Tole z hočeš-nočeš Novo zavezo mi sploh ni všeč, ne glede na to, da je Hrvaška ena najbolj krščanskih držav na svetu. Sam RKC čedalje bolj razumem kot naravnost genialno razpredeni mrežni marketing in bi bila lahko RKC v tem oziru lahko vzor marsikateremu prodajalcu šamponov in teflonskih ponev po sistemu door to door.

Iz tega vidika je zame testament v vsaki hotelski sobi samo perfiden “product placment”, pri čemer bi bilo meni bistveno bolj všeč, če bi v sobi dobil namesto zav(j)eta eno čisto navadno Hello Kitty roza torbico kot aperitiv (ako več mora nešto da bude).

Glede časa za bloganje je bilo pa tako, da sem moral čez dan piti veliko piva, ker me je nečakinja neprestano spravljala ob živce (tudi sedaj, ko tole pišem, se še vedno ves tresem), zadnje dva dni pa sem bil že na vodki, ker terapija z pivom ni več delovala oziroma je organizem razvil imunski sistem. Zvečer pa sem poizkušal svoje lepo, prijetno zagorelo telo, ki od daleč po moje čisto malo spominja na Dioniza, prodati kakšni (v ljubezni) razočarani, ostareli Čehinji ali Poljakinji, vendar brez uspeha (saj ne).

Morski pas? No. Just fucking dolphines.

Morski pas? No! Just fucking dolphines.

Kaj pa recesija? Je bila zato vsaj plaža napol prazna, cene pa polovične?

baska_20

Recesija u Baški (ostrvo Krk)

Ja, dream on! Na plaži telešček zraven teleščka, tako da je bila pot do vode eno samo opravičevanje (excuse me… pardon… scusi… dzień dobry… entschuldigung… извините… fuck you too). Samo modeli, ne da bi pustili vsaj ozko pot do vode. Ne! Jaz imam brisačo 10 x 10 metrov tik ob vodi, zraven sem postavil mali šotorčić za otroka in rezerviral prostor še za četico znancev, ostali se pa jebite.

Kar se tiče pa cen, pove slika več kot tisoč besed. Jako skupo, Isuse moj! Pa šta oni misle, da ja štampam kuniće? Bože sačuvaj moj novčanik, kakva skupoća.

Jelovnik (kolko košta, da se nešto pojede)

Jelovnik (kolko košta, da se nešto pojede)

Edini znak, da morda recesija vendarle prihaja tudi na naš lipi Jadran, so strmoglavljene cene kroksića i rakije, ampak dokler ne bo to trend širših razsežnosti, se jaz ne bi veselil prehitro.

Kroksići (vidi šta je to uradila recesija ovim cipelama)

Kroksići (vidi tata, šta je to recesija uradila ovim glupim cipelama)

Povoljno rakija i metamorfoze

Povoljno rakija (metamorfoze jako skupe)

Tako. Toliko na kratko, naslednjič pa to, kar vsi nestrpno čakate (sise i guzice).

28 Responses to “Vratio nam se dr. Onyx”

  1. Simona Rebolj Says:

    Ne morem se več zadržat. Kako je mogoče, da nekdo, ki je očitno pismen, konstantno bojkotira predlog s in uporablja z. Če bi bil polpismen ali celo nepismen, ne bi bodlo v oči, tako pa začne sčasoma prav neznosno nervirat.

  2. dronyx Says:

    @Simona, kolk smo bli pa včeri zoprni? Če te kakat, ne zadržuj, ampak teci na WC! Upam da je dons kej boljš? Zdej me je, pošten povedan, kar mal strah, da ne bom spet kako slovnično napaka nehote naredu. Pod takim psihičnim pritiskom pa ne morem resno ustvarjat. Si predstavljaš, da bi Prešernu takole dihali za ovratnik, ko je skladal svoje pesmice? Pa saj se bi človeku utrgalo, še preden bi napisal ep o Galgamešu.

  3. ElQ Says:

    @simona, očitno je @dronyx šprical 3 razred (?) osnovne šole 😦

    šica nam je v glavo zabila stavek

    TA SUHI ŠKAFEC PUŠČA

    z dodatkom, da pred temi samoglasniki VEDNO paše le SSSSSSSSS 🙂

    omenila je tudi

    LEV BEDI ŽE ZGODAJ

    in obvezno uporabo ZZZZZZZZ 🙂

    hitro smo pogruntali, da več kot dovolj zadostuje le en (1) stavek 😉

  4. alcessa Says:

    Oh ne… Dr. Onyx, ne se učit pravilne uporabe s-ja in z-ja…. To zna vsak desetletnik. Kaj pa dodana vrednost zapisov? (moje lektorsko srce se smeje vsakič, ko vidim toliko svobode v vrsticah, namesto med njimi). NE se odvadit. Mislim resno.

  5. Simona Rebolj Says:

    @dronyx:

    No, ja … kakat me vsak dan, tako da danes ni nič “boljše”. Imam kar v redu prebavo. Vsaj zaenkrat, ko se še zastrupljam S kofeinom in Z nikotinom.

    In ja, razumem. Pod lektorskim pritiskom je zoprno sproščeno sipat umotvore. Vendar priporočam uspešno taktiko. Post festum greš še enkrat skozi tekst in popraviš napake. Ker svojo tipično poznaš, ni težko. Po določenem času ti pravilna raba ravno zaradi pridnega treninga samolektoriranja pride v kri in potem si noro zadovoljen sam s seboj. V kakšnih primerih je malček bolj mučno. Osebno imam dve besedi na tapeti, ki ju konstantno asociativno zapisujem narobe, čeprav od nekdaj vem, kako je prav. Ampak se mi redko še zalomi. Kvečjemu (to je ena izmed) v komentarjih, ki jih po defoltu brzinsko šlampasto pišem.

    Alcessinega poziva na tvojem mestu ne bi upoštevala. Ravno zaradi dodane vrednosti. Dejstvo je, da bolj je koža lepa, bolj se mozoljček na obrazu sveti kot semafor. Je že res, da je tudi meni nekoč fant podobno kot alcessa pribil, kako simpatično nemoteč in celo poživljajoč je, medtem ko sem si pudrala odvratno bulco. Ampak … jebi ga. Osebno te fore gladko preslišim. Raje sprejmem kakšen nasvet za učinkovitejšo eliminacijo … hehe …

    @ElQ:

    Kul šica (čeprav še manjka primerov). Še najbolj prav pride kar ustna izgovarjava. Prav je tisto, pri čemer se ti jezik ne zlomi, ampak lepo zveže z besedo, kot bi bila ena sama.

  6. alcessa Says:

    Nč. Če bo dr- Onyx začel pravilno uporabljati s/z, bom pa jaz nehala. Ravnovesje v vesolju je pomembno. 😈 🙂

  7. alcessa Says:

    PRAVILA,
    KI VELJAJO SAMO ZA IZJEME,
    SO IZJEMNA.

    (M. Nowak)

  8. dronyx Says:

    Tale tema z zlorabo jezika je bila že večkrat načeta, kot plesniv sendvič. Jaz bom enkrat za nalašč skeniral članke iz časopisov, ki imajo zaposlene tudi kakšne lektorje in si upam trditi, da v nekaterih (recimo Nova, Lady…) najdem več napak, kot jih je v mojih tekstih. Pa ne samo malenkosti z s, ampak nelogično tvorjeni stavki, kjer v istem stavku avtor nekaj potrdi in zanika, razprede čreva v nedogled, odstavke tvori random funkcija, velika/mala začetnica je tudi naključje, ko bi vsaj vklopili spell checker, pa še tega ne znajo.

    V blogih jaz vidim med drugim tudi v tem veliko konkurenčno prednost, da nisi vezan na stroga slovnična pravila in si lahko privoščiš bistveno več svobode (za enkrat je še sky is a limit). Zdaj, je pa res, da so rezultati zelo različni. Nekatere zapise, ob katerih gredo slavistu pokonci pobrite kocine v košu za smeti, je res užitek brati. Spet kakšen drugi (tu štejem tudi nekatere moje) je pa kar mučen, ker nekako ne teče tekoče. Pri sebi tudi opažam, da imam težave s tem, da zapise popravljam, brez da bi bral celoto in potem izpade vse skupaj smešno in nepovezano, ali pa se besede ponavljajo (nimam ravno Crnkovičevega besednega zaklada, žal in tudi v slovar tujk ne mislim investirati).

    Se pa strinjam z Alcesso. Oziroma bi tu uporabil prirejen citat iz filma Unbreakable “Če obstaja nekdo, ki obvlada slovnico v nulo, mora obstajati nekdo, ki mu o slovnici ni čisto nič jasno.” Jing Jang.

    Simona, kar se pa tiče popolnosti oziroma perfekcije, je pa meni ta žal obupno dolgočasna. Meni so veliko lepše marsikatere ženske z velikimi ritmi, lahko imajo mazolje ali pa celo škilijo, kot pa manekenke, ki so videti kot kakšne Barbike iz tekočega traku, naflosane nekaj centimetrov na debelo, da naredijo kožo gladko, kot bi s špohtlom nanašal izravnalno maso.

  9. alcessa Says:

    Dr. Onyx, tudi sama na blogu in v mejlih napišem marsikaj slovnično nepravilnega, vendar sem isto slovnični pravilo za poklicne namene sposobna strogo upoštevati – brez pretiravanja se mi zdi, da tako ohranjam določen nivo “pogovornosti” in sproščenosti, ki je v redu.

    Neupoštevanje pravil lahko izpade tudi kot stilistična zanimivost ali celo slogovna genialnost (odvisno od bralca) in meni je tvoje neupoštevanje všeč (ker paše k vsebini). Pika. A veš, ti si Jack Sparrow med blogerji: med zabavnim govorom ves čas negotovo nihaš sem in tja. 🙂

    Mislim pa, da vsi blogerji marsikdaj podvomimo v “flow” svojih zapisov, vendar pa življenje ni sestavljeno le iz lepih stvari, potrebne so tudi motnje. Če ne drugega, potem zaradi odstopanj lepoto bolj cenimo.

    Velja Alcessina teorija navidezne nezmotljivosti: Kdor drugemu očita napačno uporabo jezika, je zelo verjetno že v svojem lastnem očitku naredil kakšno slovnično ali drugo napako.

  10. dronyx Says:

    Meni je ena najboljših knjig Burgessova Peklenska pomaranča, ki bi jo marsikateri zakrknjen jezikoslovec označil lahko za navadno skropucalo, saj si je avtor izmislil celo svoje besede oziroma kar pogovorni jezik mimo vseh ustaljenih pravil, ki mora biti peklenski tudi za prevajalce. Ampak meni knjiga ni SERJOŠKA (sranje), ravno zaradi te posebnosti jo je užitek brati. Res pa je, da skoraj raje gledam angleški film (enkrat moram prebrati original v angleščini), ker v slovenskem prevodu (Branka Gradišnika) se sočnost “interracial” mešanja angleščine in slovanskega jezika nekako porazgubi. Ampak kljub temu jo vsakih nekaj let znova preberem in je meni to, kar je Boter med filmi.

  11. Simona Rebolj Says:

    Mislim … kaj sta pa zdaj z Alcesso napackala in pomešala hruške, klobase in riž.

    Nikjer nisem govorila o nikakršni nuji po slovnični zakrknjenosti, saj konec koncev sama zastopam ravno obratno. V svojih zapisih uporabljam tudi sleng, včasih celo izumim kakšno besedo (celo naslov zapisa imam Kopipast itd.), ki ne obstaja v slovarjih, in če ne drugega … uporabljam pogovorno obliko glagolov. Zato primeri Peklenska pomaranča ali pravila, ki veljajo za izjemne, so izjemna nimajo nobene zveze s poanto mojega komentarja. Niti nimajo zveze namerne specifike določenega pisanja, ki padejo v koš, da pravila lahko učinkovito krši, kdor jih dobro pozna itd. Niti nimajo veze namerno pisani teksti v slengu. Nekateri to počnejo dobro, tisti, ki to počnejo, ker so v bistvu nepismeni, je slabo. (Primer dobrega avtentičnega sleng bloga je na primer irencin.)

    Vsem je tudi jasno, da v prenekaterih cajtngih in še marsikod najdemo polno slovničnih napak ali nelogičnosti. Ja. No … saj to ne pomeni vzora, kndede. In ja, onyx, absolutno se strinjam, da ti nisi tovrsten primer, zato sem tudi omenila, da si pismen in da ravno zato ta napaka tako bode v oči.

    Niti ne trdim, da so popolne barbike zgled popolne lepote in se lahko strinjam, da je navidezna “popolnost” dolgočasna. Da so specifike in določene napake lahko simpatične, del karizmatičnosti … blabla … Prav gotovo pa ni nikoli simpatičen in prijeten zapuščen mozolj. Smrkav nos si obrišemo, ker ne more bit zanimiv, še manj privlačen del karizme itd.

    Moj namen tudi ni bil sprožit val ogroženosti in razburjenja. Osebno sem se že parkrat komentatorjem zahvalila, ko so me opozorili na napako v zapisu. Nazadnje sem na primer Bojana Krajnca prekrstila v Boruta. Še dobro, da me je kdo opozoril. Sem pa popizdila, ko me je neka frustriranka in ljubosumnica, ki piše polpismen dolgocajten blog, začela pasirat z neko besedo in me hotela prepričat v neko napako, ki to ni bila. Ko je že popušila, ji ego seveda ni pustil, da bi odnehala.

    Preprosto je problem s/z zamenjave v tem, da se pač pogosto pojavlja. Skoraj v vsakem zapisu. In ne more bit razvidna nikakršna namerna specifika uporabe. ‘Z’ namesto ‘s’ pač konstantno bode v oči kot napaka, še posebej ker so onyxovi zapisi sicer zelo pismeno pošlihtani.

    Seveda pa osebno mene to niti najmanj ne boli. Če avtor meni, da je tako njemu kul, kar se tiče njegovega namena vis a vis bralstva, okej, se opravičujem. Namen ni bil jebanje v glavo. Prisežem na zadnji žebelj v svojo krsto.

  12. alcessa Says:

    Amen.

    BTW: Hruške in jabolke mešam le, če to sama hočem, drugače pa ima vse svoje mesto. Da ne govorim o tem, da je bil moj prvi komentar namenjen ELQ-ju, vsi ostali pa dr. Onyxu…

    Obstaja še nekaj napak, ki se praviloma pojavljajo pri ljudeh, ki ne ločijo s/z: tožilnik v zanikanih stavkih, mogla namesto morala, Obamino namesto Obamovo – to so najpomembnejše. Ker pa Dr. Onyx strogo meša le s in z in še to samo v zapisih (ne pa tudi v aforizmih, do katerih sem zgoraj pod M. Nowak naredila link), si dovoljujem uživati v tem.

  13. Simona Rebolj Says:

    @alcessa:

    Ja, mešaš jih, če to sama hočeš. Verjamem. Po pristranskem interesu osebnih simpatij ali antipatij torej, kar je po mojem mnenju mnogo bolj moteče od nenamenskega mešolanca. Ne razumem tudi posebnega poudarka, komu je bil namenjen kakšen komentar. Komentarji so itak javni za vse. Eksplicitne poudarke, komu je kakšen namenjen, pa označujemo z @xy, kar pa še vedno ne pomeni, da niso na razpolago za komentiranje vsem. Bi bila rada zoprna zaradi zoprnosti?

    In ne. V bistvu tudi Onyx ne meša strogo le s/z. Z enakim egom se zgolj naprdne na opozorilo in ne popravi napačno zapisan priimek Golubič, pa tudi kakšno prijatelstvo se mu zapiše. V bistvu njegov ego deluje podobno kot na vsebinskem področju. Se pojavi komentar, ki z nestrinjanjem replicira njegov izbljuvek na Petra Božiča, dronyx pa z maksimalno superiorno aroganco odgovori, da ga baš briga za njegovo delo in življenje, ga sploh ne pozna, ga ne zanima in čao (???). Samo zadnji tak opažen primer, ki ni prvi in edini. Ne vem, no. Te sorte stilizmi pač niso po mojem mnenju najbolj konstruktivne in prepričljive viže … hehe … Je pa res, da težko kar koli tekmuje s hočem/nočem aproučem, ki si ga izpostavila kot svoj stejtment.

    “Lepo”, da si zapisala opažanja o še nekaterih pogostih napakah na splošno, čeprav moj namen ni bil v besnem pravopisnem merjenju mišic sploh, ampak povsem mimobežen dobronameren apel onyxu na ponavljajočo se lapsuslingva motečnost v zapisih, kar lahko sprejme kot relevantno ali pač ne, po svojem okusu. Poskus doktoriranja pri hočem/nočem predmetu pod mentorstvom alcesse se mi zdi milo rečeno nepotreben podvig. Povsem nerelevantno se mi tudi zdi, v čem si alcessa dovoljuje uživat. Pepe sinička pa masturbira na tekste, ki uporabljajo samo predlog h namesto k. In??? Kot teza o “samo” zapisih v primerjavi z “vzvišeno” zvrstjo – aforizmi. ???

  14. dronyx Says:

    @Simona Rebolj: Če citiram Cindy Lauper “Girls just want (kot vse kaže) to have fun” in vesel sem, da se to dogaja ravno na mojem dvorišču. Me pa malo moti, ker v zvezi z mano uporabljaš besede ego, naprdniti, izbljuvek in podobno. Vprašam te, kaj bom imel jaz od tega, če popravim Golubiča v Golobiča ali prijatelje v prjatle? Kje se mi bo to poznalo? Kakšen bi bil lahko motiv? Upam da me razumeš, da ne morem na vsako tvojo opazko takoj skočiti in postavljati zapisov na glavo? Nenazadnje so slovnične napake tako del mene, kot nestisnjeni mozolji na riti in s tem pač živim, čeprav morda komu ni lepo za pogledat. Naj gleda ali bere pa kaj drugega, si mislim po tiho.

    Seveda je pa nekaj povsem drugega, če bi jaz pobiral “cestnino” na blogu ali bi za moje nebuloze zahteval denar. V tem primeru pa mi je jasno, da sem tako kot izdelovalec avtomobilov, dolžan upoštevati neke standarde in ne morem na cesto postaviti vsakega sranja, ki ga spacam zadaj v garaži iz odpadnih rezervnih delov.

    Glede Petra Božiča. Kaj bi jaz moral po tvoje vedeti o življenju in delu tega gospoda, ki ga poznam samo po tem, da je bil svetnik v Ljubljanskem parlamentu, po tem, da naj bi nekaj časa preživel v nekem Nemškem taborišču in po tem, da je lobiral za to, da je Ljubljana spet dobila Titovo ulico. Sem prezrl kaj pomembnega?

    Žal pa ne morem nikakor (nikakor) razumeti, da človek, ki je bil zaprt v koncentracijskem taborišču, ne razume drugega človeka, ki je bil zaprt v drugem koncentracijskem taborišču (to prosim, da ostane NO COMMENT)!

    Oh, saj res. Kaj ne govori ta zapis o mojem dopustu? Kaj pa nepisani blogerski bonton, da se v komentarjih poskušamo držati osnovne niti zapisa?

  15. alcessa Says:

    ne popravi napačno zapisan priimek Golubič,

    Mogoče pa tega stavka ni razumel, ker v njem ni rodilnika? 🙂

    Drugače pa, ni panike, Simona, debate o S/Z-ju sem se udeležila opremljena s smajliji, da bo jasno, da je zraven tudi nekaj heca. To tudi ni prvič, da sem ga prosila, naj pri napaki ostane, gre za vzorec mojega obnašanja na tem blogu: vsakokrat, ko gdo 🙂 reče, dr. Onyx, pa daj, ti s-ji in z-ji, privršim jaz in rečem NEMOJ. Avtorska svoboda, hec in te zadeve.

    Vem, da sem v bistvu nezanimiva.

    In ja, lepo prosim vse tiste, ki jih ne zanimajo moje preference, da naj moje preference ignorirajo, ker res niso pomembne, tudi sama se kaj preveč ne zanimam zanje.

  16. dronyx Says:

    @alcessa, ti sigurno veš, zakaj se meni ne prikaže avatar namesto slikice z očali, ko komentiram? Ali se mora to še kje vklopiti, ali bi moralo biti dovolj, če naložiš samo slikico?

  17. pijanec Says:

    Kak ste tečni s temi slovničnimi pravili pod vsaki osmi onyxov zapis. S temi komentarji ste čisto sklumpali sicer kul članek.

  18. Simona Rebolj Says:

    @dronyx:

    V bistvu se opravičujem. Očitno sem precej zmotno ocenila tvoj odnos do svojega bloga. Kar se precej ujema z opazkami v zvezi z egom, naprdovanjem in izbljuvki … hehe … Zdaj, ko si mi pojasnil, da se ti sanja ne, kakšna bi bila lahko tvoja motivacija in kje neki bi se ti osebno poznalo, če bi na primer popravil napačno zapisan priimek politika ali kaj drugega in da postavljaš na cesto tudi produkte, ki jih sam dojemaš kot sranje, ki ga spackaš v garaži iz odpadnih delov, je konflikt v diskurzu pojasnjen in bi bil lahko že takoj po moji opombi, namesto da se je odprla kunštna razprava o slogih in stilskih biserih, ki pač nima nobenega mesta v tovrstni blogoideologiji, ki si jo zdaj predstavil.

    Seveda obstaja morje blogov, ki funkcionira po opisani blogoideologiji in prav gotovo se mi na teh postojankah ne bi ljubilo furat lektorskorskih izpadov. To zakuham izključno tam, kjer dobim občutek, da avtor ceni svoj blog, čeprav za to ne dobi cekina. Osebno absolutno tudi zastopam mnenje, da kdor ne ceni svojega pisanja zastonj, se njegov odnos in teža prispevkov prav eno figo freško spremeni, tudi če je plačan za garažne nebuloze in zgolj bolj natančno popravi pravopisne lapsuse (niti ni treba, saj v tem primeru v tiskovinah to zanj postori lektor).

    No, od tod moje začudenje nad silo upora v reakciji. In seveda imaš povsem prav. Če ti ne vidiš motivacije in razloga, da bi poskočil ob relevantnem opozorilu na popravek, potem ne obstaja. Obstaja pa povraten vzpostavljen odnos bravstva.

    Zato sem tudi omenila primer Božiča. Ker gre za enak simptom “who cares” odziva, le da na vsebinskem nivoju. Tega nisem izpostavila zato, d abi razpravljala o Božiču. Izpostavila sem noto odziva. Lahko bi šlo tudi za božično drevesce. In seveda si tudi v zvezi z Božičem prezrl marsikaj pomembnega. Res je to v zvezi z ulico zelo razvpit akt, zagotovo pa eden najmanj pomembnih v njegovem življenjepisu. In seveda ne gre za to, da Božič ne bi razumel drugega človeka, ki je bil zaprt v konc. taborišču. Vprašanje je, kako je tega drugega razumel … kako je razumel poanto Titovega imena in najbolj od vsega, zakaj je to akcijo aktiviral. V kakšnih okoliščinah. Izključno kot kontrapunkt dejanskemu poskusu spreminjanja zgodovine, ki se je nanašalo na tiste druge, ki pač niso po nedolžnem jebali ježa. Da ne bo nesporazuma … osebno se s to potezo nikakor nisem strinjala. In nikakor nisem mnenja, da je zavoljo neizpodbitnega zgodovinskega dejstva pozitivne vloge NOB Tito simbol pozitivnega lika. Osebno mi je bilo žal, da je na pristranski ideološki izziv reagiral s pristransko ideološkim uporom. Gre pa bolj za poanto umevanja, zakaj se nakj odvija, kot se odvija, kot pa posploševanje tipa, kakor si ga serviral tudi ti in kar sam določil, česa neki kdo ne razume ali razume po tvojih pravilih igre, kaj točno bi moral razumet in kaj je irelevantno tudi za razumet.

    @alcessa:

    Mislim, da je razumel. Še bolj, kot sem jaz razumela, da je mislil politika Golobiča in ne kakšnega sobopleskarja Golubiča.

    V mojih komentarjih boš načla lahko precej lapsusov in napak zmanjpane pozornosti. Ker čeprav tudi pri komentarjih hitro mislim, pa zagotovo pišem še mnogo hitreje in nikakor jih ne preverjam, naknadno jih popravljat ne morem, niti jih ne bi. V mojih zapisih pa boš napako našla redkeje, a se tudi zgodi. Brez dvoma. In če me nek komantator na njo opozori, se mu zahvalim in popravim. V kolikor pa bi do svojega bloga gojila odnos, kakor ga je šele zdaj pojasnil Onyx, bi pač tako odpisala. Še vseeno pa ne bi začudeno zavriskala, ali komentatorja kakat, je zbolel, se mu je utrgalo, da me sploh popravlja al’kva … hehe … Ker bi mi bilo jasno, da se v sicer doslednem zapisu napaka lahko zasveti pač. Seveda pri tem niso mišljeni polpismeni bingljci, ki ne dojamejo kakšnega stilizma ali ki ne poznajo morebiti obstoječega drugega pomena določene besede itd.

    In ja, seveda so bile v tem primeru pristopa tvoje preference popolnoma zanemarljive vrednosti. Ker ni šlo za uveljavljanje določenega poznavanja stvari, ampak za oseben odnos do nekoga ali nečesa. Za to pa ne potrebuješ nobenih preferenc, tudi če jih imaš.

  19. alcessa Says:

    He he, da ne bo gdo mislil: tudi jaz uporabljam gdaj tožilnik v zanikanih stavkih….

    Hec je bolj v tem, Simona, da si s tem stavkom brez rodilnika dokazala mojo teorijo, da se največkrat sami motimo, ko drugim dokazujemo (opisujemo) slovnične ipd. napake. In hec je tudi v tem, da se je to zgodilo že marsikomu, velikokrat tudi takoj, ko zadevo omenim… Vendar pa kakšne strašne lingvistične teorije ni pričakovati in jaz se res samo šalim na ta račun.

    Da velikokrat mislimo bistveno hitreje, kot smo sposobni napisati, je jasno. Da smo vsi skupaj pod vplivi tujih jezikovnih vzorcih in mogoče tudi “pol-jezikovnih miselnih procesov”, tudi.
    Tako kot ti, na primer, opisuješ svoje pisanje, tako jaz govorim! Prehitro, odsekano in zmedeno in bolj nepravilno, kot je običajno pri govorjenem jeziku. Zadeva mi nikakor ne leži.

    V bistvu ne vem, ali bomo brez discipline sploh zmogli ohraniti bistvene značilnosti zborne slovenščine, ki so same po sebi ravno tako spoštovanja vredne in markantne kot pri drugih jezikih. 😦

    Malce me je pa vseeno strah za dr. Onyxa: v zapisu o Brünotu je, takole na prvi pogled, vse na svojem mestu (sem kaj spregledala?) 😦

    @Dr. Onyx: ko si prijavljen v WordPressu, bi se moral uporabljati tvoj avatar, če si ga naložil (si ga, ker vidim favicon). Ko se odjaviš kot admin s svojega bloga, avatarja ni (zato sem tudi jaz kdaj ne-los). Če avatarja ni, ko si prijavljen, pojdi na FAQ-je…

  20. dronyx Says:

    @alcessa, ne, ni avatarja tudi ko sem prijavljen v wordpress. Očitno moram napisati eno za začetek malo bolj blago pritožbo, če pa napake ne odpravijo, bom pa pritisk stopnjeval do trenutka, ko bom obupal.

  21. alcessa Says:

    Veš kaj poskusi: na wp admin/profile svojega gravatarčka s funkciji “change gravatar” naloži še enkrat. Kar tako.

  22. alcessa Says:

    Srce, manjka ti vejica pred “ko greš”. 😆

    Mostu pa se seveda reče “utopija” ali mogoče celo “mokre sanje” ali podobno.

  23. Simona Rebolj Says:

    @alcessa:

    Ja, vem, da tudi ti kdaj uporabiš tožilnik namesto rodilnika. Ne vem, če to počneš v zapisih, v komentarjih pa gotovo. Tudi novinarjem (itak polno lapsusovanja prepogosto), kaj šele pisateljem, se zgodi.

    Pojma pa nimam, zakaj to sploh izpostavljaš, saj nihče, še najmanj jaz tukaj, ni trdil, da skorigira kdaj koga, ker meni, da je sam nezmotljiv. Seveda se pa nikakor ne strinjam, da napaka, za katero si brskala pri meni, potrjuje teorijo, kako se sami največkrat motimo, ko drugim dokazujemo slovnične napake. Sorči. Tole pa ne bo dovolj vzorca za potrditev kakršne koli teorije. Še posebej ne pri osebi, ki definitivno ni sinonim za slovnične napake, ampak veliko prej za kaj drugega, kar se tiče pravopisa, sloga in stila. Zdaj se pa blamiraš že kot referenca 8in ne preferenca … hehe), ne samo kot alcessa.

    Sploh pa dronyxu nisem nikjer dokazovala nobenih napak, ker ni bilo kaj dokazovat. Samo opozorila sem na več kot očitno in izrazila mnenje, da bi bilo glede na celoto bolje brez nje. To je vse. Če bi onyx odreagiral v stilu, vem, a me ne zanima, ker to dojemam kot del sebe, kot moje mozolje na riti, ki jih imam rad, bi bilo konec debate in jaz bi kvaknila samo še kakšen okej ali pa hehe …

    In ne pišem prehitro, odsekano in zmedeno, še manj nepravilno in nikjer nisem o svojem pisanju pisala, da tako pišem!???? Kje si pa to prebrala. In tudi če bi kaj takega zapisala, bi me morala kvečjemu vprašat, če sem pijana, v kolikor ti pijana nisi. Morda ti tako govoriš, tega ne vem, definitivno pa ni opice na svetu, kaj šele koga, ki bi imel kaj več pojma o pisanju, ki bi moje pisanje ocenil za prehitro, odsekano, zmedeno in nepravilno pisanje. Seveda vem, da to prekleto dobro veš tudi ti, zato ne vem, kaj neki se greš zadnje čase s takimi bedastočami. Ali pa vem in težko razumem, da to zganjaš na tako prosojno slab način … hehe … Spet kakec na referenco, ne samo na alcesso. Mogoče si imela kaj drugega v mislih, pa si se prehitro, odsekano zmedeno in zelo nepravilno izrazila.

    Kar se ohranjanja zborne slovenščine tiče, pa menim, da se bo ohranilo samo tisto, kar je vredno ohranitve. Rodilnik po logiki stvari itak izginja. Vho cares. Slovenščino sicer jebe melodija (glagol v zbornem jeziku je zame čista antimelodična piskajoča katastrofa nepotrebne izumetničenosti, zato ga z veseljem bojkotiram in še nekaj stvari). Prenekatere zadevščine žal niso tako markantne kot pri drugih jezikih. Se pa da kombinirat in frizirat. Jezik je živa tvorba in po mojem mnenju je prav, da živi. S kot predloga na primer ne bi umorila, ker je preprosto praktičen in z namesto s polomljeno neizgovorljiv.

  24. dronyx Says:

    Rodilniki danes po logiki stvari itak izginjajo, ker so otroci postali eni navadni težaki, ki jih je nemogoče vzgajat in zelo težko vzdrževat. 🙂

  25. alcessa Says:

    Jesus, Simona. Ustavi konje. 😦

    Oziroma: ni ti treba. Se bom kar jaz nehala pogovarjati s tabo. Lep ostanek življenja ti želim.

  26. zigak Says:

    Vse kar je prav, Dr Onyx, ampak zdej bi pa moral Simono benat, ker čisto pokvari “flow” komentarjev.

  27. dronyx Says:

    @alcessa: Jezus, Simona in Konji. Mislim da imam scenarij za nov slovenski film! 🙂

    @zigak: Benat v kakšnem smislu? Gang bang veš, da ne prakticiram, ker sem napol moron. Ups, hudiča, se opravičujem. Pravilno se glasi: Gang Bang veš da ne prakticiram ker sem napol mormon.

  28. chef Says:

    Onyx je edini osebek nasvetu, ki mu s/z predloge v celoti odpustim.

Leave a Reply

