Fountastičen mobilnik

O Mobitelovem oddelku za Itak đabest fountastične lingvistične akrobacije nimam najboljšega mnenja, sploh pa me čudi, da država dopušča podjetju, ki je v njeni večinski lasti, da takšne počne z jezikom.

Takšen masaker, kot ga izvaja Mobitel nad slovenskim jezikom, ni delal niti Pol Pot nad Kmerskim ljudstvom v svojem najbolj “plodnem” obdobju.

Včeraj pa je Mobitel izstrelil med svoje zveste odjemalce še “lasten mobilni telefoun“, ki ga tržijo pod blagovno znamko Itak Foun (foun kot piši kao što govoriš verzija angleške besede phone) in pri katerem razvoju naj bi naš operater ves čas sodeloval.

Če kdo slučajno prebere kakšno reklamno sporočilo ali novico na to temo, morda celo dobi vtis, kot da je naš Mobitel praktično razvil lastni mobilni telefounski aparat, izjemen high-tech dosežek, na katerega bi morali biti vsi ponosni in bi se nam morale ob novici takoj orositi oči?

Po propadli Iskri Delti in njenem Partnerju smo končno zopet v samem tehnološkem vrhu?

Itak? Ampak žal ne.

Koliko pa sodeluje recimo Mercator pri razvoju makaronov, ki jih prodajajo pod svojo blagovno znamko v trgovinah?

Praktično nič. Gre čisto za navadne, generične makarone, ki jih izdeluje proizvajalec (morda Mlinotest), ki sicer dela makarone tudi pod lastno blagovno znamko, le da na koncu proizvodnje linije zamenja ene plastične vrečke z drugimi. Ta ceneni iluzionistični trik z embalažo pa je (po moje) praktično vse.

In kaj je drugače pri Itak Founu?

vir: itak.si

Mobitel je morda res francoskemu Sagem Wirelssu namignil, kakšne vse funkcionalnosti bi želeli imeti v tem telefounu, na podlagi česar se je Sagem odločil, kateri njihov model to podpira ali pa je morda Mobitel kar izbral model iz njihovega kataloga.

Mobitel je verjetno res prispeval poslikavo ohišja telefouna, ki je meni sicer všečna (črna in bela sta moji najljubši barvi), ampack takšne slikice delajo ljudje na začetnih tečajih Adobe Illustratorja, s tem da že dobiš na računalniku predloge, ki so zelo podobne končnemu izdelku Itak Founa. Če slučajno na predlogi ni kasetofona, pa najdeš na googlu fotografijo in čez njo poženeš tracerja ali pa še kakšen Photoshop sketch filter. Pa je že to skoraj to.

Korak naprej bi zame morda bil, če bi jaz lahko prek interneta izbral grafično poslikavo, ali pa prispeval kar svojo z morebitnim posvetilom, kar bi delovalo kot nekakšen Itak Foun Tatu ter bi dobil tako lahko celo unikatni izdelek, z pravo osebno noto.

Mobitel je verjetno na koncu zares izbral, kakšna naj bo privzeta melodija zvonjenja in for free kot bonus nastavil še dostop do Facebooka.

Tu pa se (po moje) “high-tech” razvoj prvega slovenskega mobilnika praktično konča.

Če temu ni tako, bom z veseljem objavil popravek (čeprav uradno nisem medij, ki bi bil zavezan objavi popravkov), v katerem bo pisalo, kaj je v tem telefounu plod slovenskega znanja, na katerega moramo biti ponosni. Samo melodija zvonjenja in skin je (po moje) premalo.

Je pa ta telefoun za mlade vsaj poceni, right?

Po moje žal tudi to niti ne.

Zahtevati v prosti prodaji za nek takšen no name Itak Foun 155 € meni ne deluje ravno poceni in dvomim, da boš takšen rabljen telefoun lahko sploh komu prodal na Bolhi, tako kot pravega iPhona ali kakšno zares hudo Nokio.

Dopuščam pa možnost, da bo nekoč ta telefoun veljal med ljubitelji in poznavalci za tak relikt, kot grafike Andya Warhola. Samo prerokujem, da ne bo, kar lahko potrdi tudi vedeževalka Karin.

Preberi še:
Trendowsko masakriranje jezika

3 komentarji to “Fountastičen mobilnik”

  1. rockstar1707 Says:

    Ko sem o tem telefonu prebral naslov o na SiOLu, sem imel takoj v mislih nek telefon z Android operacijskim sistemom, ki ga je Mobitel predelal tako, da ustreza njihovim potrebam. Na koncu teksta sem ugotovil, da sem preveč optimističen.

    Skratka, s temle zapisom se povsem strinjam. Itack!

  2. dronyx Says:

    @rockstar1707: Direktor prodaje in marketinga na Mobitelu, ki je deloval na slikah precej zadovoljen z Itak Founom, je moj sošolec iz faksa, zato ne smem biti preveč kritičen do tega projekta.

    Zadeva je, kar se tiče samega marketinga, izpeljana na nivoju, čeprav je vprašanje, kako tržno uspešen bo zares ta no name mobilnik. Skoraj zanesljivo pa ni Mobitel sodeloval pri razvoju integriranih vezij, aplikacij ali celo morda oral ledino na področju novih, še nevidenih mobilnih tehnologij.

  3. chef Says:

    K sreči so ljudje, še posebej mularija, dovolj neumni, da izdelek po mojem ne bo totalen propad.

Oddajte komentar

