New York homies

Ko sem pregledoval posnetke iz New Yorka, sem naletel tudi na tole neoliberalistično (vsi morajo vrteti pedale, samo enemu dajo, da lahko šofira) čudo tehnike.

Zakaj tega pri nas še ni v prosti prodaji, ne vem, ima pa rešitev velik tržni potencial, ker temelji na dokaj obnovljivih virih energije.

6 Responses to “New York homies”

  1. Mikec Says:

    Jaz sem to videl v Ljubljani, samo je bila nekoliko večja različica s streho 🙂 Vendar pa niso sedeli v krogu, temveč kot za neko veliko mizo ali na vozu in navijali. Zgledalo je precej smešno, kot da je vozilo za kakšno povorko.

  2. chef Says:

    Tisto kar je videl Mikec, je vrhunska zadevščina. Mobilni šank. Problem je smao v tem, da morajo pijančki pedalirat. Kdo šofira, pa ne vem.

  3. Mikec Says:

    Ja, ja se mi je zdelo, da je bil neke vrste portable šank, samo nisem bil čisto prepričan. Tudi meni ni bilo jasno, kako se tisto zavija, spredaj ni nikogar, ki bi imel kak volan…

  4. Renton Says:

    Hahaha, zelo mi je všeč tvoj opis vozila. :DDD

  5. dronyx Says:

    Tale zadeva je meni zanimiva zato, ker kakor sem opazoval, lahko vsak pedalira po svojih močeh in ni tako kot pri drugih “mobilnih šankih”, da se moraš prilagoditi najhitrejšemu. Bi se dalo pa tole zadevo narediti še bolj zabavno, če bi se biciklisti vrteli še v krogu, kot na kakšnem vrtiljaku.

    Drugače pa je v Ljubljani nasploh tendenca, da se vse spremeni slej ko prej v šank. Če samo pogledam ladjice v Trnovem, to so same plavajoče gostilne.

  6. sparkica Says:

    Hehehe, kam so pa motor skrili? :mrgreen:

Leave a Reply

