Oh, ti otroci

Za vse tiste, ki ste ponosni lastniki malčkov, naj opišem dva primera, v katerih nastopa v glavni vlogi moja nečakinja in se lahko kadarkoli zgodijo tudi vam.

Zadnjič greva z nečakinjo (2 in 1/2 leta) na sprehod in sva se ustavila v bližnji pizzeriji na pijači. Jaz naročim pivo, zanjo pa sok. Nekaj časa sedi pri miru, potem pa se naveliča in skače okrog pizzopeka, se dere kuhka, kuhka ter tako nafehtari še nekaj za jest.

Potem se vrne k mizi in vzame papirnati serviet ter spet leta naokrog po lokalu.

Samo za trenutek jo spustim iz oči in ko jo zopet najdem opazim, da je s prtičkom pobrisala celo meni tablo pred vhodom, kjer je bilo na roko in z raznobarvnimi kredami lepo napisano, kaj tisti dan priporočajo za jest.

OMG prvič.


Danes gremo v živalski vrt in se mimogrede ustavimo v restavraciji blizu izhoda. Izbere si sladoled in ko jaz čakam v vrsti, ona spet malo stika naokrog. Še preden mi uspe preprečiti tragedijo, ona že izpuli ven kabel od računalnika na blagajni (na srečo je mrknil samo zaslon).

OMG drugič.

In jaz grem z njo v Grčijo na morje. OMG tretjič.

4 Responses to “Oh, ti otroci”

  1. DJ Says:

    Kul, pricakujemo podroben potopis s slikami. Ce se bo obneslo, bos lahko se prodal filmske pravice in zadel Oskarja v kategoriji najboljsih komedij. 😉

  2. Mašon Says:

    nauk zgodbe: male zverine nikoli ne spusti izpred oči. ampak RES nikoli 😉

  3. Lezalnik pika Com Says:

    drOnyx is back, sem že malo pozabil spremljat tale blog in evo, sam sem si kriv, dve strani texta mam za prebrat :). huh…

  4. sparkica Says:

    Hehehe, predlagam ti, da prej pogledaš Little Miss Sunshine. Malecka sicer ni brisala menijev, je pa star(š/c)e marsikaj naučila 😀

    To, da gre v Grčijo s tabo, pomeni, da si dober striko in da… ti dol ne bo dolgčas 😛

Oddajte komentar

