Had unleashed

Včasih mi postane kar malo nerodno, na kakšne vse ključne besede moje zapise ljudje najdejo v iskalnikih (recimo tepen po nagi riti ali pa iščem kurbo kaj ponuja in cena).

Ampak kljub vsemu sem v primerjavi z Hadom povsem SEO NOT (not search engine optimized), kajti vsaj en njegov zapis najdeš sigurno nekje na vrhu za praktično vsako možno iskano ključno besedo. In v čem je njegova skrivnost?

Had kot vse kaže uporablja precej nizke udarce v samo drobovje HTML kode, ki si jih večina nas ostalih blogerjev, ki nimamo kreditne kartice in ne gostujemo na svojih strežnikih, enostavno ne moremo privoščiti.

Skrivnost pa razkrije izvorna koda njegovih strani, ki pokaže, da Had v bistvu uporablja komercialni wpSEO doping, ki stane v prosti prodaji 24,99 USD (močno upam, da ima kupljeno licenco, ker sicer smo na pragu ene večjih afer v Blogosferi, ki pa zelo verjetno spet ne bo odnesla nobene blogerske glave).

Doping v bistvu spletnim stranem na WordPress blogu samodejno podtika ključne besede in razno ostalo, prostemu očesu nevidno HTML kramo, ki jo radi v prostem času prebirajo pajki spletnih iskalnikov  (nekakšen zemifikator za SEO):

meta name=”keywords” content=”sex, black pussy, Britney Spears, free games”
meta name=”robots” content=”please follow me”

Maske so tako Zares padle, misterija Hadovega SEO uspeha je pojasnjena, ampak vendar je prav, da obstaja možnost, da se da človeku, ki je storil napako, drugo možnost (povzeto po dr. Danilo Turk).

11 Responses to “Had unleashed”

  1. chef Says:

    Če mene vprašaš, je to svinjanje po ključnih besedah vzrok, zakaj ne bo internet nikoli relevanten medij. Mislim… zaželim si gledat nage ritke debelih črnk, vpišem v Google “nage ritke debelih črnk”, ven mi pa vrže neke Hadove nebuloze o novem GSM aparatu.

    Začetek konca!

  2. dronyx Says:

    @chef, sori, samo ravno ti zmedeni obiskovalci prinašajo največ denarja od oglasov, ker ne razumejo, kaj sploh klikajo.

  3. chef Says:

    Seveda, če gledaš na internet z oglaševalskega stališča. Jaz pa iz informativnega. In ja, vem, da sem tepec.

  4. had Says:

    ja, uporabljam placan wpSeo.. kot sem tudi nabavil precej premium tem, ki jih uporabljam na drugih blogih.. v bistvu sem za plugine porabil ze precej denarja, tako da vem kaj deluje in kaj ne.. taraganov prevajalnik je eden izmed najboljsih..

    ce bi bil za dober seo pomemben samo plugin, potem bi bil svet preprost.. ker zelo malo ljudi ve natancno kako deluje google indeksacija (hvala k…), je potrebno metodo ki deluje odkriti sam.. in ce google poindeksira nago rit z zapisom od telefona je verjetno to moj problem, kali chef?

    wrong.. ne grem se “potvarjanja informacij”, ampak vedno in samo targetiram tisto stvar, ki jo zelim.. in hudica, ali je to prepovedano? katere zakone krsim?

    ne vem na kaj klikajo obiskovalci pri meni, ko ze mesec in pol nimam nobenega oglasa?!?

  5. dronyx Says:

    @had, glede na to, kakšne ključne besede ta vtičnik generira, nisem impresioniran, ker očitno se mu o jeziku in vsebini teksta nič ne sanja. Recimo kot primer, kaj je vtičnik spesnil ob tvojem zapisu Michael Jackson v muzeju voščenih lutk (izgleda kot povsem random funkcija):

    “ljudi, Michaela, Fotke, problem, Ampak, razumem, Jacksona, voščenih, Tussauds, Yorku, Madame, lutk, misterija, muzeja, velika, mnogoterih, solze, idol, očitno, Jackson”

    Še sreča, da očitno iskalniki uporabljajo svoj algoritem, ker sicer bi bili čisto neuporabni.

    Oglase si pa umaknil ker….?

  6. had Says:

    oglase sem umaknil ravno zaradi taksnih stvari 🙂 da mi ne bi kdo ocital da sluzim pri nas.. ker to je ocitno prepovedano..

    kako iskalniki uporabljajo svoj algoritem.. ce pa jaz smetim 🙂 tko kot je napisal chef.. on pa ze ve vse o vsem..

  7. dronyx Says:

    @Had, v tole pa spet rahlo dvomim. Po moje si oglase umaknil zato, ker so upočasnili nalaganje strani in pa niso prinašali pričakovanega zaslužka. Jaz osebno sem vesel za vsakega blogerja, ki mu uspe z blogom zaslužiti dodatno kakšen evro.

  8. had Says:

    dronyx: o tem, da zasluzka z blogi ni, trobezljam ze ves cas.. za nalaganje bloga sje bila krivda drugje, kot pa pri oglasih.. ce bi bili oglasi problematicni, potem bi to drugace resil 🙂

    mogoce pa naredim tako kot dajana in se vrzem na trg po komercialnih cenah oglasevanja 🙂

    ampak sedaj mi vsaj nihce ne more ocitati da sem skomercializiran.. kar pa tudi steje 🙂

  9. dronyx Says:

    Kot opažam pri Dajani, kakšnega velikega navala na oglase ni, ali pa jih jaz nikjer ne najdem (razen adpartner vtičnika)?

    Sem se pa nasmejal, ko sem pri njej prebral, da sta se ji marca pridružili še dve PISKI. Podzavestno sem to razumel kot dve piški (vem, sram me je in se kesam). 🙂

    Drugače se mi pa zdi vse skupaj kar soliden poizkus blogerskega kolhoza, ki ima potencial v prihodnje, samo bi bilo potrebno pa kot prvo spremeniti čuda stvari. Za začetek ime domene, ker je sedaj brez veze, potem design bloga je neprivlačen, pri vsebini pa bi se morale tri mušketirke malo bolj oprijeti na koncept ostalih “ženskih portalov”, morda malo več nasvetov za začetek (recimo glajenje gubic, neboleče britje mednožja, praktični nasveti za pomivanje posode in odstranjevanje vodnega kamna…), kamor se da skriti tudi kakšno sponzorsko reklamico.

    Had, zate pa nimam nasveta, ker se mi zdi zadeva brezupna, sploh sedaj, ko si umaknil še oglase. 🙂

  10. had Says:

    @dronyx: ce bi delal to za denar, tega ne bi delal sploh 🙂

    hahah 🙂
    kolhoz.. v bistvu ja, dobra ideja, ki mogoce celo obeta.. v tem tudi jaz vidim prihodnost vsega skupaj 🙂

  11. dronyx Says:

    @had, jaz se sicer v SEO nisem poglabljal, sem pa čisto iz prakse na Googlu opazil, da zelo veliko pomeni, če se nek zapis stalno posodablja. Pa ni nujno, da res karkoli spremeniš, dovolj je samo črka, da se popravi datum, kdaj je bil zapis popravljen. In če sedaj malo razmišljam naprej, moraš ti samo narediti nek “vtičnik”, ki bo “kao” stalno popravljal tvoje zapise. Še bolje sam nekatere, da google ne bo prehitro poštudiral, da je padel na finto. 😉

    Tale wpSEO je pa bolj žalost, takole na prvi pogled.

Leave a Reply

