Zavarovalničar Srečo sreča Onyxa

Po tem, ko sem dodobra skritiziral Toca alarm Zavarovalnice triglav, me danes končno sreča še Sreča, bolje rečeno njihov Srečo, ki ga večina pozna iz TV spotov “Srečo svetuje”.

vir: Zavarovalnica triglav

Ker mi je poteklo prometno, grem danes popoldan na AMZS na Celovški urediti “formalnosti”, ki me vsako leto olajšajo za zajeten kupček denarja.

Po kakšne pol ure čakanja v vrsti in še naslednje pol ure ceremonije za šaltarjem s papirji, stopim ven, kjer me ogovori model v modrem kombinezonu, ki sicer nastopa v znanih TV spotih.

“Živijo, jaz sem Srečo, boste poizkusili Kolo sreče…”, poizkuša takoj navezati z mano pristni stik, sam pa pod pritiskom takoj popustim.

Pa naj bo, si mislim in zavrtim leseno kolo sreče, kjer so narisani v krogu dobitki. Kaj slike predstavljajo, nisem poštudiral, sem pa videl, da je pred mano gospa dobila T-Shirt, tako da sem ga tudi jaz prosil, če mi lahko kolo sreče ustavi na majčki z kratkimi rokavi.  Tu mi je pa on popustil in nekaj zgoljufal, tako da je morala dokaj simpatična asistentka hočeš nočeš izplačati zadetek.

Ker ji nisem gledal pod prste, sem šele doma ugotovil, da mi je dala belo majico, na kateri zadaj piše “Pozor, hudo zavarovana oseba” in to velikosti XL. Halo? Pa kje vam je bonton, seljačine (aka šalabajzerji)?

Kaj ne veste, da se moškemu nikdar ne da majice XL ali celo XXL, čeprav mu je morda celo prav!? To je še huje, kot da starejšo damo vprašaš po letih ali menopavzi.

Dala bi mi velikost M ali S, bi že jaz kasneje prišel diskretno zamenjati za večjo številko. Ampak sedaj je kar je in počutim se užaljenega.

Je pa napis na majici kar pravi, sploh ko pogledam, kaj vse sem nehote zavaroval.

Namreč nikdar se mi ne da na dolgo študirati, kaj vse bi  zavaroval in kakšne opcijske pakete izbrati, zato vedno rečem dokaj simpatični deklici za šalterjem AMZS, da naj kar kopira lansko zavarovanje, ker se itak ne mislim zaletavati z avtomobilom in mi je vseeno za polico.

Ko pa pogledam potem račun, mi pa ni jasno res čisto nič več.

Za zavarovanje, če komu drugemu jaz stolčem avto, piše cca. 260 € in to krije škodo do 750.000 € na pločevini, kar verjetno pomeni, da če naredim totalko na najdražjem avtu na svetu (Bugatti Veyron za € 1,223.000), še vedno plačujem skoraj celo življenje za preostalo škodo do polne cene. Ali ne?

Še slabše je pri zavarovanju oseb, saj je tu maksimalni znesek samo 3.7 milijona € in ne upam si niti pomisliti na črni scenarij, da recimo z mojim avtom do smrti povozim na prehodu čez pešce v Stožicah gospo Madonno.

No, in potem pridejo pa postavke, ki ne vem, od kje so se znašle na moji polici in verjetno pride od tu tudi napis na XL majici “hudo zavarovana oseba“:

– B naravne in elementarne nesreče (cca. 50 €)
– D steklo, divjad in domače živali (cca. 60 €)
– H parkirišče (cca. 120 € – to zveni kot slaba šala!?)
– J zunanja svetlobna telesa in ogledala (cca. 45 €)

Za postavko D nič ne rečem, ker to je pri meni res skoraj obvezno, saj sem tudi danes zvečer, na poti domov, v Bistri srečal srno, ki mi je skočila pred avto.

To se mi je samo letos zgodilo že vsaj pet krat, pri čemer je bilo enkrat izjemno kritično, saj je šlo res za centimetre ter je bilo zaviranje tako močno, da je avtu v trenutku crknil motor, mene pa je oblil hladen pot.

Srne res nimajo pojma o prometu in kot kaže je med njimi tudi precej samomorilk začetnic, ki bi rade na vsak način končale pod avtom.

Ostalo je pa bolj tako/ tako.

Pod B naj bi se štela tudi toča (poleg tega pa še padec meteorita, vesoljni potop itd.), ampak tistih par lukenj v strehi jaz popravim z navadnim kladvom zastonj.

Absolutno nenormalno visoka postavka je pa pod zaporedno številko H. Namreč modelu, ki mi naredi na parkirišču škode na avtu za 120 €, jaz naredim totalko samo z desno roko.

Ampak sedaj je, kar je in ni čudno, da me Zavarovalnica triglav skoraj časti po božje (ponudili so mi celo kavo).

Me bo pa upam majica drugo leto spomnila na to, da pogledam, kaj sploh zavarujem in če ima moj avto res pet vrat. Kakorkoli obračam, do sedaj sem jih naštel največ štiri.

Preberi še:
Zavarovanje kraje avtomobila

6 Responses to “Zavarovalničar Srečo sreča Onyxa”

  1. sparkica Says:

    Hehehehe (oprosti za tole, ampak morala sem)! Tole s srnami tudi meni ni čisto jasno. Me prav zanima, kjer pri vragu jih učijo cestno prometnih predpisov, da takole prečkajo cesto, ko je najmanj treba. Sram jih bodi! Srne in njih inštruktorje! 😀

    A si ti gledal Hulka zadnje čase (totalka z desno roko)? 😛

    Mimogrede … pri eni izmed prejšnjih objav sem te mislila po(v)prašati, zakaj si tako hud, zdaj pa vidim, da še nisi izgubil tiste drugačne (humorne) ostrine, ki bolj sede 🙂 Sede … kam? Pa tja nekam … na trebušne mišice namesto na žolč 😉

  2. dronyx Says:

    @sparkica, srne so nevrotična bitja, ki bezljajo naokrog brez pravega cilja. Glede totalke sem pa bolj imel v mislih uppercut.

  3. sparkica Says:

    Kura 😀 Na uppercut sploh nisem pomislila 😀

  4. dronyx Says:

    Kura 😀

    @sparkica, jaz bi se takih prenagljenih zaključkov raje vzdržal, dokler ne bo znan rezultat DNK preiskave, ki edina lahko potrdi ali zavrže tovrstne pomisleke. 🙂

  5. Swizec Says:

    Caki a ti si to govoru kok dnarja dobis za skodo, al kok placas za to zavarovanje? To da bi placal 50 eurov za divjad, pa 120 za parkirisca se mi zdi cist logicno, ker, sploh tuki po lublani, je praksa da na vsaj vsake pol leta peles avto zarad parkirisc porihtat.

    Da bi pa tok dobu pa SPLOH ni logicno. Sej ce srno zbijes ti zihr nardi vec skode kokr za 50 eurov O.o To je, like, ena popravlena lampa. Srna ti pa zihr tut odbijac fenta, pa vetrobran, pa havbo, pa po moznosti se kej strukturalnga zvije …

    PS: XL majce so zakon, vcasih je fajn met kak pocen sotor na razpolago.

  6. dronyx Says:

    @Swizec: jaz nisem nikdar dobil od zavarovalnic NITI CENTA (tu ne štejem Srečotove XL majice), če pa pomislim, koliko denarja sem jim že podaril, se pa cifra približuje vrednosti cenejšega avtomobila. Zato pravim, da imamo tisti, ki ne razbijamo avtomobile, pri sklepanju zavarovanj vedno občutek, da gre za “MONEY FOR NOTHING” in tu zavarovalnice mislim da ne naredijo nič, da bi res nagradile tiste, ki financirajo vse skupaj (tistih nekaj % bonusa pač psihološko nima pravega učinka).

    Za naslednje leto vem, da bom plačal samo obvezno zavarovanje za 260 €, pa čeprav skoraj vsak dan parkiram v Ljubljani, kjer pol avta gleda na cesto, pol ga je pa na pločniku, kjer ti mimogrede kakšna nepazljiva mlada mamica z vozičkom odbije ogledalo. Ampak do sedaj nimam niti praske na avtu.

Leave a Reply

