Na Štajerskem preizkušnja za Toca alarm

Danes sem bil slučajno v Mariboru in nekje okrog 16:00 se je najprej povsem stemnilo, kot bi bila že skoraj noč, nato pa je začel veter tako močno pihati, da so vsi hiteli zapirati okna, ker sicer bi jih razbilo.

Ker sem bil za računalnikom, sem šel na spletno stran, kjer je prikazana radarska slika padavin in lepo je bilo vidno, kako se je močna nevihta, ki ima vse predispozicije tudi za točo, gibala iz Avstrije, nekoliko severno od totega Maribora in naprej proti Prekmurju.

Glede na strašljivo temo, ki je nastala sredi belega dne, je bilo tudi amaterskim vremenarjem jasno, da gre tudi tokrat ponovno zares in Get your people back and heads down. This is gonna be a big one.”, če uporabim citat iz filma Apokalipsa zdaj (to izreče pilot tik pred napadom letal z napalmom).

Jaz sem se v tistem trenutku takoj spomnil na Toca alarm Zavarovalnice Triglav in se spraševal, kaj neki počne njihov dispečerski center in ali so (pri vseh  Štajerskih slavčkih) že sprožili urgentni broadcast opozorilnih SMS-ov, kajti zadeva se je premikala zelo hitro in čez kakšnih 20 minut so že na radiu poročali o novi naravni nesreči, ki je znova prizadela Štajerski konec.

Oblaki so tokrat male, ledene kasetne bombice, odvrgli najsiloviteje kot kaže v Prekmurju (tu me ne držat za besedo, ker ne vem, ali je Prekmurje del Štajerske ali velja obratno).

Če kdo tole slučajno bere in je doma iz tistega (totega) konca Slovenije, ter je po kakšnem čudnem spletu naključji naročen na storitev Toca alarm me zanima, ali so dobili sporočilo, kaj je pisalo in kdaj so ga dobili? Vesel bi bil celotne kronologije, če je možno.

Morda sem jaz pa kljub vsemu preveč ciničen in nezaupljiv do storitve, ki v praksi preverjeno deluje? Ampak kljub vsemu jaz hočem potrditev. Karkoli. Žarek upanja, da zadeva deluje in ni samo mobilni marketing.

Sem pa slišal od domačinov, da po Štajerskem masovno gradijo nadstreške za avtomobile in to mora biti trenutno v tistem koncu kar dober biznis .

Če ima kdo doma za silo švas aparat in malo občutka za jeklene konstrukcije, se da tam po moje zdaj kar dobro služiti. Bi bil pa tu previden, ker slab nadstrešek, ki ga podre že manjši veter, naredi sigurno več škode na avtomobilih kot toča.

Sam pa bi odsvetoval tole smešno pogruntavščino (žal ne vem imena proizvajalca):


vir: Žurnal24

Namreč dokler toča ne pada vsaj nekajkrat na dan, po celi državi in to pol leta, je tole po moje skoraj popolna neumnost, ki ji do naziva absolutna neumnost, ne manjka več veliko.

To kupiš in se ti zdi fino, da boš, ko dobiš SMS od Zavarovalnice Triglav, letel na dvorišče in montiral tole ponjavo čez avtomobil?

Ne se hecat!

To boš naredil enkrat, dvakrat, morda trikrat ali celo petkrat. Ker se bodo vsi alarmi izkazali za lažne, se boš malo popraskal in prenehal iskati po stanovanju tole mrežo, za katero je morda kdo dobil celo državno subvencijo in naziv gazela leta (nekaj podobnega drži tudi za napihljive otroške bazene za na vrt).

Potem te bo pa enkrat toča nepričakovano dobila med vožnjo, po možnosti še kje na avtocesti in bo avto nabutan kot  kakšen mulo, ki ga v soboto zjutraj na mrtvo stolčejo pred fancy Ljubljanskim lokalom s tremi zvezdicami in gorilo pred vhodom.

Preberi še:
Toca alarm

6 komentarjev to “Na Štajerskem preizkušnja za Toca alarm”

  1. m Says:

    V sklopu teh antitoč zadev je poleg arsotovega radarja koristna tudi stran http://vreme.malamalca.com/ – radarska slika je nalepljena na google mapo… ZOOOOOMMMM

  2. K Says:

    Glede Toča alarma. Sem naročen.
    14:58 sem dobil SMS:
    Zavarovalnica Triglav vas obvešča, da obstaja nevarnost toče na območju Štajerske in Prekmurja. Bodite previdni.

    LP

  3. dronyx Says:

    @K: Me veseli, da sistem obveščanja Zavarovalnice Triglav deluje. Domnevam pa, da ta sistem ne ve tvoje lokacije in da sporočila pošilja vsem “naročnikom”, ne glede kje se v danem trenutku nahajajo (recimo ležiš na Kreti z pijano Angležinjo med nogami in dobiš SMS o možnosti toče nekje 1000 km stran)?

    Sam se osebno kljub temu na tako storitev ne bi naročil, ker je to samo še eden psihološki pritisk, pri čemer kaj dosti v bistvu ne moreš storiti in je vse skupaj predvsem odvisno od sreče ali smole, kakor obrneš.

    Poleg tega si ne predstavljam, kako bi izgledalo v praksi, če bi včeraj ob 15:00 vsi Štajerci začeli umikati avte na varno? Pa saj bi večina obstala v kolonah na prostem in bi bila škoda bistveno večja, kot če se vdajo v usodo in pogledajo po neurju, kako so jim bile naklonjene zvezde.

    Sem pa nekje prebral, da so dobili uporabniki storitve kar pet opozoril. Upam da ni koga še infarkt od pretiranih skrbi.

  4. Sandra Says:

    OK, samo tebi pa res ni nič prav. Najprej ne znajo napovedat, pol pa napovejo, pa hočeš, da uporabljajo lokacijske storitve. Čeprav ti po drugi strani ni prav, uporabljanje mobilnih storitev zaradi zasebnosti. Logično, da nekaj morajo imeti od tega. Jaz v vseh letih, kar sem pri ZT nisem od njih dobila več kot 2 neželena klica. Ja, pride kaka pošta včasih, pa so what, jo pač stran vržem.

    Psihološkega pritiska pa ne vem, se mi zdi, da ga imamo po službah dovolj, da nas par SMS-ov ne bo vrglo iz tira. Al tebe ja?

    Sej se strinjam, niso kul nagradne igre in te reči, ko te pol spamajo, samo pač, se ne prijaviš in to je to. Ni pa treba cele teorije zarote dobit. Se pa pridem javit, če mi bodo začeli pošiljat kakšen nonsens.

  5. dronyx Says:

    @Sandra:

    OK, samo tebi pa res ni nič prav.

    Takšnih vzvišenih tonov na blogu v bodoče trpel bodem ne, moram pa vsekakor replicirat.

    a.)
    ZT NIČ NE NAPOVEDUJE, napovedujejo vremenarji (agencija RS za okolje).

    b.)
    Jaz do lanskega leta nisem bil pri ZT (sedaj imam sklenjeno obvezno avto zavarovanje), ampak skoraj vsak mesec dobim na stacionarni telefon kakšen klic, kjer mi težijo z nekimi predstavitvami kao nekih življenjskih zavarovanj. Me ne zanima, za starost me ne briga, adijo in nasvidenje. Kako si tega ne znajo nikakor dopovedat?

    c.)
    Eno leto sem delal na ZT, OE Ljubljana in malo poznam zakulisje. Vem tudi, kaj učijo zavarovalne zastopnike, ker sem poslušal predavanje, čeprav me je tematika na smrt dolgočasila. Zavarovalnica ni sociala. Čim bolj so ljudje preplašeni in paranoični, bolje jim gre (zavarovalnici op. ur.). Trenutno jih sicer malo meče na finto narava, ker so škode v zadnjem času res velike, ampak aktuarji bodo že izračunali, za koliko bo potrebno povišati premije. Poleg tega bodo Štajercem nabili zavarovanja, ker so kot kaže najbolj ogroženi, tako da bodo še tanko piskali.

    d.)
    Psihološkega pritiska ne vidiš v petih SMS sporočilih, v enem samem dnevu, ki mejijo skorja na napoved konca sveta, ne pa kurčeve toče?

    Ravno danes sem govoril z znancem, ki se je na to naročil in se bo sedaj tudi odjavil. Poanto je doumel, brez da bi bral moj blog in esej o toca alarmu.

    Si pa predstavljaj, da ti nekdo ves čas teži s SMS sporočili:

    OBSTAJA 0,00034 % VERJETNOST, DA VAS DO SMRTI POVOZI AVTO. PREVIDNO.

    Če me bo povozil, me pač bo. V življenju na nas preži toliko nevarnosti in nepredvidljivih situacij, tako da je nekaj lukenj na avtu ali par razbitih ceglov na strehi, še najmanjši problem.

    In če bi te ves čas obveščali prek SMS sporočil o vseh možnih nevarnostih, se ti bi zanesljivo utrgalo. ZT pa verjetno pričakuje, da bodo ljudje masovno drli od strahu k svojim zastopnikom in zavarovali vse, od avta, do bazena, ki ga sploh nimajo. Verjemi, po petih dramatičnih SMS sporočilih o toči in če ob tem še nimaš zavarovanega vsega premoženja, se zlomiš in skleneš maksimalno polico.

    Se bi dalo pa narediti solidno storitev za alarmiranje proti toči in ostalim nevarnim vremenskim pojavom, če bi kdo povezal GPS naprave v telefonu, z podatki meteorološke službe. To bi pa morda potem res imelo smisel.

    Crap. Pa zakaj jaz sploh vse to razlagam nekomu, ki me že v prvem stavku ožigosa za nergača?

  6. xy Says:

    “Verjemi, po petih dramatičnih SMS sporočilih o toči in če ob tem še nimaš zavarovanega vsega premoženja, se zlomiš in skleneš maksimalno polico.”

    Po toči zvoniti je prepozno. Velika večina, ki jih tam živi in je odvisna izključno od tote mamice narave ve da so neurja s točo vsako leto in ima pošlihtana zavarovanja.

Oddajte komentar

