Toca alarm

Vsak vremenar ve, da je toča, predvsem pa njena intenziteta in velikost,  ki bistveno vplivata na škodo, še vedno nepredvidljiv pojav, ki nas sedaj že vsako leto znova povsem preseneti.

Ampak Zavarovalnica Triglav očitno ne misli čisto tako, saj so uvedli storitev TOCA ALARM, ki naj bi te prek SMS sporočila na mobilni telefon obvestila o možnosti toče, če si seveda zavarovanec omenjene zavarovalnice.

Ne vem pa, komu sedaj verjeti?

Ali Zavarovalnici Triglav, ki očitno o toči ve veliko, saj jim nenazadnje toča vsako lete odnese nekaj milijonov € (konkretno 16 v letu 2008), ki jih morajo izplačati zavarovancem, ali pa verjeti vremenarjem, ki imajo dostop do natančnih računalniških simulacij vremena in so nenazadnje tudi ustrezno strokovno podkovani?

Kakor jaz razumem delovanje te storitve, se v celoti zanaša na podatke, ki jih posredujejo vremenarji, ki pa, kot že rečeno, trdijo, da se toče zanesljivo napovedati ne da. Torej?

Poleg tega si ne predstavljam, kako naj bi se obnašal, tudi če se na to storitev naročim in dobim sporočilo o možnosti toče?

Nenazadnje, jaz precej redno spremljam podatke o vremenu tam, kjer se na to spoznajo (arso), ampak kljub temu se z opozorili ne obremenjujem preveč. Hiše ne morem prestaviti, sploh ne v kratkem času, avta ne morem ves čas pokrivati z dekami, tako da…

Kot povprečni, vsega hudega vajeni Slovenec, pa se seveda takoj vprašam, kje je  tu natega?

Načeloma stroškov s tem naj ne bi imel pretiranih, ker so prejeti SMSi brezplačni, vsaj tako piše v splošnih pogojih. Edino kar te stane je poslani SMS, s katerim se naročiš na storitev in potem še eden SMS, s katerim se odjaviš. Masovno pošiljanje SMS-ov pa seveda ni zastonj in če prav razumem, ta SMS sporočila plača Zavarovalnica Triglav mobilnim operaterjem.

Ob tem je še zanimivo, da storitev izvaja za naročnika firma Sedem d.o.o., ki se, glej no glej, kakšno presenečenje, med drugim ukvarja tudi z mobilnim marketingom. Opa (Pri čemer Opa ni mišljen kot produkt Zavarovalnice maribor)?

Kaj pa če se bodo tako zbrane mobilne številke potem uporabljale še za mobilni marketing?

Kvalitetna baza naslovov se zbira s popolnim privoljenjem lastnikov in s tem zagotavljajo legalnost in nevsiljivost oglaševalskega sporočila (vir)

Uporabnik storitve izrecno dovoljuje organizatorju, da uporablja osebne podatke, ki jih bo zbral zaradi izvajanja storitve, v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov, za namene vzorčenja, segmentiranja in statistične obdelave podatkov ter za obveščanje uporabnika o ponudbi organizatorja, novostih, dogodkih in ugodnostih ter pošiljanju drugega oglasnega gradiva prek posredovane telefonske številke, s čimer se uporabnik s potrditvijo Splošnih pogojev uporabe izrecno strinja. (vir)

Kakor sem prebral, naj bi naročilo  na storitev s poslanim SMS-om avtomatično pomenilo tudi članstvo v klubu (SMS skupnost), kar pa skupaj z zgoraj navedenim citatom iz Spošnih pogojev (ki jih skoraj nihče ne prebere) že krepko diši po tem, da si nekdo spet želi na nov, domiselni način, ustvariti bazo mobilnih številk za izvajanje marketinga.

Poleg tega pa imam še en pomislek glede takšnega načina »SMS broadcasta«.

Namreč, če je naročnikov na takšno storitev nekaj tisoč ali še bistveno več, gre lahko število tako poslanih SMS sporočil v milijone vsak poletni mesec, pri čemer verjamem, da je naročnik izposloval »količinski popust«, kar se tiče cene poslanega sporočila.

Se pa ta sporočila, podobno kot ostali SMS mobilni marketing (spam), ki ga je tudi čedalje več, v statistikah mobilnih operaterjev predvidevam prikazuje kot povsem običajni SMS, kar pa je operaterjem seveda dobrodošlo, ker se lahko hvalijo, kako številke poslanih SMS-ov enormno rastejo.

Ja pa ja de.

Raste zares samo teženje ljudem, na vse možne inovativne načine.

Preberi še:
Dobro jutro, sreča

Advertisements

23 Responses to “Toca alarm”

  1. kolos Says:

    Zgoraj omenjeni inovativnosti se pridružuje še po pošti poslana brošura Zavarovalnice Triglav, ki poskuša prepričati, da brez popolnega zavarovanja naši domovi niso vredni NIČ…inovativne tržne poteze za naivne…

  2. prgrmr Says:

    Ha. Tu je prikazano, da moraš za prijavo poslati 3 SMS-e.

  3. Renton Says:

    Dobro razmišljanje, Onyx! Sam sto let ne bi naredil te povezave, ampak bi le zamahnil z roko. 🙂 Moraš jim pa priznati, da so lisjaki. 🙂

  4. dronyx Says:

    Žal se velikokrat izkaže, da je kvalitetna baza GSM številk (poleg plačljivih SMS-ov) za mobilni marketing največkrat osnovni motiv raznih SMS klubov in nagradnih akcij, kjer se naročniki ne zavedajo, da je trik v splošnih pogojih, ki legalizirajo potem teženje (Opa, trženje) s SMS sporočili.

    Roman Klemenak, direktor trženja premoženjskih zavarovanj v Zavarovalnici Triglav, d.d., je v letu 2009 izpeljal svoj prvi projekt v okviru mobilnega marketinga. Projek je zaživel 1. 6. 2009, in sicer gre za projekt Toča alarm (Vir: Lisac&Lisac)

  5. refleks Says:

    Žalostno in obenem morda celo izven zakona je, da se v takšne dvomljive poizkuse vključujejo podjetja, kot je ZT. Trigav sicer od tega ne bo imel nič, le nepreudarno ravna z našim denarjem. Medtem, ko podjetja in nekdo tretji, ki jih je nahecal za to smešno reč, pa bo s takšnim marketingom lepo zaslužil.
    Vsekakor pa glede na to, da se toče ne da napovedati, lahko rečemo, da je to skupek ‘lisjakov’, ki brez premora razmišljajo kako z nič dela najebati folk in jim vleči keš ali bolj prefinjeno kako odvajati denar z računa Triglava.

  6. dronyx Says:

    O tej azdevi si vsak lahko misli svoje in sam odloča, komu vse bo zaupal svojo GSM številko. Vem pa iz izkušnje s stacionarnim telefonom, da zadeva postane v določenem trenutku neuporabna, ko je tega “direktnega marketinga” preveč. “Dober dan, Valicon tukaj, delamo anketo, bi lahko govorila z najstarejšim…bla,bla,bla”…”Dober dan, kličem iz zavarovalnice in z veseljem sporočam, da smo danes na vašem koncu. Radi bi vam predstavili novosti…bla,bla,bla”

    Ne zaradi 11 € na mesec, ampak zaradi vsega zgoraj naštetega telespama pišem Telekomu dopis, s katerim ga obveščam, da ne želim več biti naročnik na njihovo storitev telefonije. Kot bi rekel Gradišnik “JAZ IMAM TEGA ZADOST!“.

    Bi bilo pa lepo, da bi Telekom, ki javno objavlja imenik, imel še check box ali dovoliš telefonski marketing in ostalo sranje. Če tega ne obkljukaš in te pokliče neka agencija za xxx natego, vložiš pritožbo nekomu, ki bi bil pristojen za preganjane tega teženja po telefonu. To se mi bi zdela primerna rešitev in bi o odpovedi naročnine morda še razmislil. Tako pa sploh nimam možnosti, da ta “flood” zaustavim, razen da telefon odklopim.

  7. Alen Says:

    No, sam še teh problemov nisem imel, zato, ker vedno preberem pogoje storitve, žal so pač takšni časi.
    Se je pa moja punca parkrat prijavila na “nagradno igro”, če se temu lahko sploh tako reče in seveda v drobnem tisku je pisalo da postaneš član SMS kluba, in tako glej ga zlomka je vsak mesec račun pridno zrastel za 10€ do 20€, kar znese na letni ravni lepih 150€ ali več, za neke SMS-e ki jih noben ne bere.

    Moj nasvet bi bil da se ljudje naj ne prijavljajo na nič, kjer se je treba prijavit z SMS-om ali pa dati svojo GSM številko.

    L.P.

  8. mimmy Says:

    Podobnega “marketinškega” prijema se poslužuje tudi Delo oz. Nedelo – ko pošlješ križanko, hkrati privoliš, da se tvoj naslov obdeluje za marketinške namene.
    Nauk: vedno preberi drobni tisk!

  9. xy Says:

    Ojla onyx.

    Tole bo bilo kar učinkovito, če bo ljudstvo upoštevalo SMSe in potem bi zavarovalnica prihranila kakšnih 8 miljonov keša na suho.
    Če se ne motim se pogoji za uporabo te storitve spremenijo brez tvoje privolitve in kmalu postaneš spam addict. Tako kot za FaceBook ko so se spremenila pravila.

    Triglav je itak monopolist a ne? Kaj pravi konkurenca na tale podvig?

  10. xy Says:

    Ne zaradi 11 € na mesec, ampak zaradi vsega zgoraj naštetega telespama pišem Telekomu dopis, s katerim ga obveščam, da ne želim več biti naročnik na njihovo storitev telefonije. Kot bi rekel Gradišnik “JAZ IMAM TEGA ZADOST!“.

    Bi bilo pa lepo, da bi Telekom, ki javno objavlja imenik, imel še check box ali dovoliš telefonski marketing in ostalo sranje. Če tega ne obkljukaš in te pokliče neka agencija za xxx natego, vložiš pritožbo nekomu, ki bi bil pristojen za preganjane tega teženja po telefonu. To se mi bi zdela primerna rešitev in bi o odpovedi naročnine morda še razmislil. Tako pa sploh nimam možnosti, da ta “flood” zaustavim, razen da telefon odklopim.

    Jest sem zamenjal ponudnika telekomunikacijskih storitev (iz Telekoma na konkurenčno zelo poceni ponudnika) in obdržal staro številko, in nimam več problemov z spamom po telefonu.
    V primeru, da spam filter kakšno zadevo prepusti mi na telefon napiše številko in jih kontaktiram ter jim povem svoje.
    By the way telefonske številke nimam objavljene v telefonskem imeniku tako da tistega, ki me pokliče mu povem da moje številke ni na voljo v imeniku, ter naj malo prebere zakonske akte o varovanju osebnih podatkov. Če spammer tega ne razume mu povem če bi zadevo rešili na sodišču s tožbo in zadeva je rešena.
    Gospod Dr. Onyx a vi imate telefonsko številko objavljeno v telefonskem imeniku? Če jo imate malo razmislite o tem da je ne bi objavili več v imeniku.

  11. xy Says:

    Pri nas uporabljamo poleg mrež še rakete proti toči pa so nam že kar nekajkrat rešile pridelke na polju in v vinogradu in obvarovale zasebno lastnino.
    Vi ne uporabljate mreže ali pa reket proti toči?

  12. xy Says:

    “Kot povprečni, vsega hudega vajeni Slovenec, pa se seveda takoj vprašam, kje je tu natega?”
    Kaj pomeni vsega hudega vajeni Slovenec? Hočem bolj nazoren opis, ker te ne razumem kaj hočeš s tem povedati. A hočeš povedati da si prestal prvo in drugo svetovna vojno, si pristaš paradižnikov/ tabelih, maš ready nalepko na čelu za tretjo svetovno vojno.
    Jest sem v dvomih.

  13. rockstar1707 Says:

    Mene pa bolj zanima kaj se zgodi v sledecem primeru. Kot zavarovanec se narocis na to storitev in cez nekaj casa dobis SMS, da obstaja moznost toce. Ker si precej dalec proc od avtomobila, ga ne mores zasciti. Toce vseeno pride in ti unici precejsen del plehovja. Potem pa gres na zavarovalnico prijaviti skodo in, hopa, te vprasajo: “Zakaj pa niste upostevali SMS sporocila, ki smo vam ga poslali. Saj ste naroceni na to storitev. Skode vam ne moremo povrtniti, ker smo vas opozorili, da obstaja moznost toce, pa kljub temu niste nic naredili. Ce pa res niste mogli narediti nic, pa prinesite kaksen dokaz, da je bilo temu tako…” Pa smo tam….

  14. xy Says:

    “Skode vam ne moremo povrtniti, ker smo vas opozorili, da obstaja moznost toce, pa kljub temu niste nic naredili.”
    Potem si sam kriv, če ti raja pove kako ravnati pa jih ti ne ubogaš.

  15. dronyx Says:

    @rockstar1707: Mislim da ti SMSi na to nimajo vpliva, ker ti tudi oni v splošnih pogojih nič ne zagotavljajo, da bo toča zares padala, tako da ne morejo pričakovati, da boš ti avto zares pospravil v garažo.

    Sem pa že večkrat slišal, da ti zavarovalnice nočejo izplačati škode na avtomobilu, če si lastnik garaže, nadstreška ali česarkoli podobnega in si imel avto parkiran na prostem, ko je padala toča. Ne poznam pa praktičnih primerov, če so koga res dobili na to finto.

    @xy (vesel sem, da je ime tokrat krajše in ne izpadem bedak, ko si poizkušam zapomniti 255 črk): Glede objave številke v telefonskem imeniku zadeva žal ni tako enostavna. Ko si tvojo številko izmenjajo merilci javnega mnenja, si oplel, tudi če jo več ne objavijo. Edina rešitev je zamenjava številke, dokler ne poštudirajo finte in popravijo številko v svojih kontaktih. Dokončna in edina rešitev je ODKLOP TELEFONA. Valicon, Ma nemoj, Who the fuck is Valicon… si potem lahko sam pri sebi misliš, ko sproščeno kadiš pipo, brez da bi bil neprestano v strahu, kdaj bo zazvonil telefon in bom moral dogovarjati na provokativna vprašanja v stilu, če še zaupam Golobiču. 🙂

    Sem pa vesel, da imate mreže in rakete proti toči. Pri nas imamo samo zasilne prisilne jopiče, pa še ti največkrat ne pomagajo.

  16. rockstar1707 Says:

    @xy

    In kaj če v tistem trenutku pač nimaš možnsti avtomobila pospraviti, ali pa si za kakšno minutko prepozen… Sicer pa, potem ne bi smeli nikomur povrniti ničesar, saj vendar pri vremenu na televiziji praktično vedno opozorijo na možnost toče…

    Potem boš pa plačal še odvetnika, da bo res dokazal, da nisi mogel umakniti avtomobila. Ne vem kako to gre, ampak sam sem najprej pomislil na takšno izigravanje.

  17. Peter Says:

    Saj smo že v srednjem veku zvonili proti toči. Sedaj so pač čerkvene zvonove zamenjali zvonovi telefonov.

  18. xy Says:

    hasta la Mobilni marketing.
    Kakšen imaš sedaj recept za obrambo?

  19. Makaron Says:

    Bolj berem bolj se mi zdi da kujete teorije zarote iz ničesar. Stvar je lepo zastavljena informativno in samo lepo s strani zavarovanice da nam poizkuša prihraniti probleme. Sam imam s tem samo dobre izkušnje: Sedim v šoli in dobim sms da je nevarnost toče, lepo se potihom odpravim ven češ da morem prestavit avto, saj je bilo zunaj že Omg slab vreme,… prestavim avto pod streho, pridem nazaj in opozorim sošolce… Poženem salve smeha češ da sem neumen itd… Kaj se zgodi čez 15 min, od 17 sošolcev kolikor jih mam jim je 6tim razbilo avto, direkt pred šolo, jaz pa no ja če ne drugega sem se lahko vsaj smejal, ker je moj avto ostal cel in nimam problemov s servisi in ostalimi pizdarijami. Sploh pa sem kasneje klical na ponudnika in kljub temu da te opozorijo nimaš nobenih obveznosti, Fajn a? Končno neka dobra storitev ki ne nateguje vseh po vrsti,… kje pa dobijo podatke pa nam itak ne bojo povedal če kličemo tja al pa ne… kakorkoli svaka jim čast da ugotovijo.

  20. Refleks Says:

    Makaron, a ti si ‘kao’ spletni vzpodbujevalec te šlamparije?

  21. dronyx Says:

    @Refleks, najprej sem mislil, da Makaron dela za zavarovalnico prek študentskega servisa. Samo napisal je šola. Torej osnovna ali srednja, ne faks. Zanimivo, da ima že toliko Makaronovih sošolcev kar svoje avte. 🙂

  22. Refleks Says:

    Podmladek Onyx, podmladek;) In ne le da že vozi avto, tudi kitajsko obvlada, a nisi opazil 😉

  23. Looser Says:

    Makaronar, očitno si na plačilni listi ZT, pa kljub temu pojma nimaš o storitvi, smsi se pošiljajo enkrat dnevno, z opozorilom da se danes lahko pojavi toča! Torej sms na prejmeš malo pred točo, vsebina pa ni lokacijsko odvisna, torej prejmejo uporabniki v MB enak sms kot tisti iz LJ, GO, KR, NM, itd….. Zato malo brzdaj svojo marketinško žilico, ker ni(kot ta storitev) pol k**** vredna!

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s


%d bloggers like this: