Kako do pošte na email.si

Slovenski poizkus brezplačnega poštnega strežnika, ki se je oglašal na naslovu email.si, je kot kaže dokončno umrl in nad tem, da bi še kdaj projekt vstal od mrtvih ali da bi lastniki odkrili, kje se strežni sploh nahaja in v kakšnem stanju trenutno je, so obupali tudi največji optimisti.

Je pa nas verjetno še kar precej, ki smo imeli na tem naslovu odprt svoj poštni predal (ali celo njih več, kot v mojem primeru) in vsake toliko časa naletimo na problem, da je neko sporočilo z pomembno informacijo (recimo geslom) ali čem podobnim ostalo nedostopno.

Ampak očitno tudi za to težavo obstaja rešitev, ki danes (preverjeno v praksi) presenetljivo še vedno deluje.

Namreč v zaresni spletni pošti GMail gremo na Nastavitve in kliknemo drugi zavihek Računi. Čarobna paličica, ki je sposobna priti do odpisane pošte na email.si, pa sliši na ime Nalaganje pošte iz drugih računov, kjer nastavimo sledeče (seveda vsak s svojimi podatki):

gmail_import

V bistvu je potrebno vpisati samo elektronski naslov, uporabniško ime in geslo za (nedelujoči) poštni račun na email.si, jaz pa sem odkljukal še, da mi označi uvoženo pošto z prejšnjim elektronskim naslovom, da jo lahko ločim od ostale ter da mi nekaj 1000 sporočil iz email.si ne prikaže v mapi Prejeto.

Zadeva je celo tako pametna, da pri uvozu elektronski sporočil ugotovi, kaj vse je spam in ga avtomatično premakne v mapo Vsiljena pošta, s tem pa odpade tudi sortiranje in brisanje smeti.

Tako približno, nesojeni podjetniki in start-upovci iz email.si, pa je videti spodoben in deluješ servis za brezplačno elektronsko pošto na spletu. Pa hvala za vse ribe (mislim pošto).

Sedaj pa grem lahko zopet prebirati ogromno količino pošte, ki so mi jo tekom nekaj let poslali vsi nesojeni oboževalci tega bloga (mislim da gre vsega skupaj za tri sporočila). Zadnje sporočilo je na email.si prišlo 03.04.2009, od takrat naprej pa kot kaže poštni strežnik ni bil več v stanju niti sprejemati pošte. Naj počiva v miru.

Dodatek:

Komur je ljubši Outlook Express, lahko seveda tudi v njem kreira poštni račun za branje pošte prek POP protokola. Pomembn je samo nastaviti pravilni pop strežnik (pop.email.si) ter uporabniško ime in geslo:

email_outlook

Meni osebno je Gmail rešitev všeč, ker imam tam sedaj nastavljen zasebni poštni predal in tako lahko prek spleta kjerkoli prebiram pošto.

Preberi še:
email.si umira

Značke:

45 Responses to “Kako do pošte na email.si”

  1. Hominoidea Says:

    Jas sem ga pred 6 leti prenehal uporabljal po enotedenski uporabi.
    Pol sem šel raje na mail386.com.

    Ej doktore pozabio si obkljukati ”za jemanje pošte vedno uporabi varno povezavo SSL”, da ti nebou kakšn sosedov mulo ali pa rutar snifal vsebine poketičkov. Mislim izkušnje sa varnostjo v IT pa take.

  2. valentina Says:

    pri meni to ne deluje. mi javlja neko napako in mi priporoča, naj se “posvetujem” s tadrugim ponudnikom e-mail storitev. pajade

  3. andrej Says:

    To je zelo dobra rešitev, vendar priporočam da se ne zanašaš preveč nanjo. Kot je povedala Valentina, nekaterim ne dela, nekaterim dela, pa kasneje preneha delovati, nekaterim dela samo na pol (lahko pošlješ, vendar ne prejemaš in obratno)
    Sigurno je pa bolje kot nič 😉

  4. dronyx Says:

    @valentina: Pri meni je zadeva preverjeno delovala na dveh email računih brez kakršnegakoli problema, pa čeprav v email.si nisem prišel dlje kot do rdečega sporočila “Zgodila se je usodna napaka…”. Nisem pa vedel, da to ne deluje pri vseh.

    @andrej: Šlo se mi je za to, da pridem do nekaterih pomembnih sporočil in to mi je uspelo, ker je gmail v bistvu prenesel pošto k sebi, tako da lahko zaradi mene že danes email.si strežnik odpelje na odpad. 🙂

    @Hominoidea: Bilo bi prav ironično, da bi pošto, ki se očitno nahaja na povsem nezavarovanem strežniku brez nadzora, prenašal prek SSL, se ti ne zdi?

  5. toja Says:

    Sem poskusil pridobiti pošto in mi je uspelo al el prejeto. Ima kdo idejo, kako pridobiti še poslano in osnutke?

  6. dronyx Says:

    @toja: V Outlook Expressu sem uporabil IMAP protokol in strežnik imap.email.si, tako da sem prišel poleg mape inbox tudi do mape sent-mail v kateri je vsaj poslana pošta. Za draft pa ne vem…Res pa zelo malo delam z Outlookom, tako da ne poznam ravno veliko možnosti.

  7. swislar Says:

    Thx Dr. Onyx.
    Sem že skoraj dal ad acta, da bom še kdaj prišel do enih slik, a mi je uspelo, zahvaljujoč tvojemu nasvetu!
    LP

  8. xy Says:

    Katero pošto pa ti tole povleče z email.si? Prejeto, poslano, spam, vse iz koša za smeti?

  9. dronyx Says:

    Prek POP protokola dobiš Prejeto, prek IMAP protokola še Poslano in Trash.

  10. Revolucija Says:

    A ssl je potrebno označit?

  11. dronyx Says:

    Če si paranoičen ali pa imaš res zelo zaupne podatke na mailu (tu ne štejem fotko sosede pod tušem), potem je pametno SSL vklopit, gre pa samo za šifriranje podatkov pri prenosu pošte.

    Ampak glede na to, da je email.si strežnik v takem stanju, da nimaš nobene garancije, da ni nekdo že davno tega vso pošto iz strežnika prekopiral drugam in se sedaj naslaja nad sporočili in v miru sortira žgečkljive slike Mirne Raynolds, bo čisto v redu, če SSL pustiš na off.

  12. Revolucija Says:

    men deluje 🙂

    je pa res, da nisem imel gor nobene ravno pametne pošte, saj ga nisem uporabljal že 3 leta. Sem pa dobil vsa gesla od forumov pa takih zadev.

    Ta nasvet je bil pa res koristen. Hvala!

  13. markjanka Says:

    meni ne dela:(

  14. dronyx Says:

    @marjanka: ja, žal je res, da ta nasvet ne deluje v vseh premerih. Tudi jaz sem naletel na email račun, do katerega nisem uspel priti. Ne vem pa, kaj je vzrok (še).

  15. nastja masten Says:

    ll

  16. von Says:

    meni napise da ni dovolj podatkov o pop strezniku

  17. bruno Says:

    …..

  18. lady Says:

    hej!jz pa uporabljam outlook2007 in sicer mam visto. sem probala na gmailu in ne dela. streznik za odhodno in dohodno pošto sem napisala pop.email.si in ne dela!

  19. saso Says:

    jaz bi prosiu nekoga ce bi mi lahko napise celoten postopek pridobivanja email-ov, preko Gmaila in preko Outlooka.

    prosim za cim prejsniji odgovor. Hvala

  20. newbreed Says:

    ne dela, noče… gmail NE more preveriti niti importirati pošte z emaila…
    all hope is gone!
    fuck email.si!

  21. Jan Says:

    Zdravo,

    kot pri vsem, sem tudi z akcijo reševanja email računa malo pozen.
    Sprašujem Vas, E-modrece, če se stvar še da rehabilitirati tudi dandanes (tj. konec leta 2009). Gmail sem že preizkusil, pa ne gre, tako da ostaja le še upanje na outlook. Ampak sem pač tak les, da se ne znam dokopati do okenca tegale pop-protokola, tako da bi Vas prosil, če mi kdo lahko razloži, kako se do njega lahko prebijem v outlooku 2003.
    Hvala in lep pozdrav

  22. dronyx Says:

    @Jan: Mislim da že dolgo časa email.si strežnik sploh ni več prižgan, oziroma jaz ga ne vidim v internetu, tako da je to po moje nepreklicno zaključena zgodba. Z drugimi besedami “email.si is a goner“.

  23. Jan Says:

    Dr. Onix,
    novica je slaba, se Ti pa zanjo vseeno lepo zahvaljujem.
    Jan

  24. jejje Says:

    Tudi jaz sem danes poskusit priklicat pošto iz email računa na gmail, pa brez uspeha. Kot kaže, je zgodba zaključena.
    dronyx, citiram: “vsake toliko časa naletimo na problem, da je neko sporočilo z pomembno informacijo (recimo geslom) ali čem podobnim ostalo nedostopno.” Nekje meseca maja letos sem izgubil bančno kartico, zato sem le -to preklical. Nato pa čakam novo kartico, da mi jo pošljejo po pošti…in čakam…in čakam…pa nič. Zato sem se odločil, da grem na matično poslovalnico banke vprašat, kaj se dogaja. In glej, kartica se je ves čas nahajala na banki. Uslužbenka me čudno pogleda in me vpraša: “Ja, a ne prevrjate elektronske pošte? Smo vam poslali obvestilo, kje lahko prevzamete novo kartico.” (pa tudi že leta 2004 sem slutil, da se zgodba z email.si ne bo dobro končala, jaz pa sem jim dal e-naslov s strežnika email.si.) Očitno se vrli bančnici niti sanjalo ni, kaj se dogaja, da email pač ni tisto, pod kar se je predstavljal (varen in nevemšekaj).

  25. danijel Says:

    odgovorni na email.si bi lahko vsaj pustili prizgan streznik..da lahko v miru poberemo posto!
    skoda ker to nisem prej storil oz. prebral tega bloga..
    vseeno hvala..

  26. dronyx Says:

    @danijel: Se strinjam. Absolutno amaterski način, kako so končali s ponujanjem sicer neke brezplačne storitve. Močno upam, da se ti isti ljudje ne lotijo še kakšnega podobnega spletnega projekta!

  27. danijel Says:

    vprasanje..a se ve kdo so ti ljudje? 🙂 in kje je streznik? hehe

  28. dronyx Says:

    @danijel: Verjetno če bi koga to res močno zanimalo, bi se do teh podatkov lahko tudi dokopal. Ampak očitno se tudi v spletne poslovne priložnosti seli naša stara dobra praksa iz ostalega poslovnega sveta. Če nekaj ne “laufa”, firmo enostavno čez noč zapreš in odpreš neko drugo, z drugim imenom. Če tudi to propade, postopek ponavljaš (iteracija), dokler pa nekega dne vendarle ne uspeš (pogojnik je tu na mestu).

    Jaz sem prepričan, da so lastniki email-a danes sigurno že na kakšnem drugem podobnem projektu, “ki veliko obeta”.

    Ampak oni so verjetno že dolgo nazaj vedeli, da bo posel propadel. Ne razumem, zakaj niso bili toliko pošteni in korektni do svojih uporabnikov ter email strežnik kontrolirano, postopoma ugašali. Torej najprej obvestila po mailu vsem uporabnikom, da se zgodba končuje in vsaj okvirni datum, do katerega bo zanesljivo še živel. Ne pa kar pustiti strežnik nekje, dokler dela, potem pa brez besede slovesa vse skupaj enostavno ugasniti. Zame je to amaterizem in tem ljudem sigurno ne bi več zaupal nič resnega. Elektronske pošte pa sploh ne.

    Pač, ena izkušnja več. Google in njegov GMail je, kar se tega tiče, kljub vsemu verjetno bistveno bolj zanesljiva in resna firma.

  29. Tarchi Says:

    Heey… a bi mi PROOOOSIIIIM lahko dal kdo link kako se to spremeni ker sem na eni spl. strani prijavljena z email. si emailom… in zdaj ne znam prii gmailu tisto nardit:(( a mi lahko kdo PROSIM pomaga? in da link od tega…:) hvala đe v naprej

  30. dronyx Says:

    @tarchi: kljub najboljši volji ne uspem razvozlati, kaj naj bi bil problem pri tebi? Email.si strežnika sploh ni več med živimi na omrežji Internet, tako da postopek, opisan v tem postu, nikakor ne more več delovati. Konec, Fine, The End, Die Ende.

    Po moje edina opcija v tvojem primeru je, da kontaktiraš spletno stran, razložiš, da je šel amaterski poštni strežnik rakom žvižgat in jih prosiš, če tvoje uporabniško ime (ki je domnevam poštni naslov), spremenijo v novega, ki ga imaš na Gmail.

  31. linea Says:

    hej dronyx!
    napisal si oz odgovori Tarchi , da naj kontaktira spetno stran- katero??? in ali lahko oni spremenijo ta email.si v gmail.si????
    prosim odgovori!! poskušam priti do podatkov iz starega e-naslova že kako leto!!! to z gmail-om pa sem prepozno ugotovila!!!
    lp

  32. PCManiac Says:

    @linea
    donyx je Tarchi predlagal, naj kontaktira upravljalce tiste spletne strani, na katero je registrirana z email.si računom, ter da tam popravijo, da ji sporočila pošilja na recimo google.mail račun in ne več na mrtvi email.si račun.
    Žal do podatkov iz strežnikov email.si najverjetneje nikoli ne bomo mogli dostopiti, razen če se nekdo zelo razkuri in osebno stopi do bivših upravljalcev email.si, vendar pa močno dvomim, da bi to kaj spremenilo situacijo.

    Lp

  33. dronyx Says:

    linea, PCManiac: Zadeva v bistvu ni tako preprosta, kot je sprva videti.

    Spletna stran (recimo tipa Facebook ali naša Bolha) sicer lahko preveri in se tudi prepriča, da elektronski naslov na email.si res ni več delujoč, ampak ne more pa zanesljivo vedeti, če gre pri novem elektronskem naslovu res za isto osebo, ali pa skuša nekdo zadevo zlorabiti, da pride v tuj uporabniški račun.

    Če oni zamenjajo samo elektronski naslov v uporabniškem računu, seveda ostane za prijavo še vedno staro geslo, ki ga naj bi vedel samo pravi uporabnik in to je neke vrsta zaščita pred zlorabo. Ampak veliko spletnih strani ima vgrajeno možnost, da če pozabiš geslo, ti pošljejo navodila na elektronski naslov, kako ga lahko “resetiraš” oziroma spremeniš. In večina za to ne uporablja nobene zaščite, ker se predpostavlja, da je vpisani elektronski naslov res od prave osebe, ali pa uporabljajo enostavna vprašanja v smislu “katera je tvoja najljubša domača žival?” in si odgovor povedal nekje v nastavitvah.

    Poizkusiti pa ni greh. Največ kar lahko odgovorijo je, da se to ne sklada z njihovo varnostno politiko ali pa poštni naslov popravijo in lahko potem spletni račun spet uporabljaš.

  34. wpclubpenguin Says:

    In če pozabiš geslo?

  35. 'Nikaa. Says:

    Emm js sm n mojem mailu pozabla geslo… Kaj da v tem primeru naredim?

  36. sasopoet Says:

    dobra

  37. kren Says:

    FORGET FORGOT FORGOTTEN

  38. maja Says:

    a mogoče veste kako bi dobila pozabljeno uporaniško ime iz e-maila.si

  39. benedickt Says:

    Tudi meni ne deluje.

  40. Pepi Says:

    Meni ne uspeva, ker piše da pop server ni pravi

  41. miran Says:

    meni ne dela????

  42. sanda Says:

    Prišlo je do težave pri povezovanju z pop.email.si evo kaj meni napise…kakšen predlog kako resit tezavo??

  43. M Says:

    Nič ne dela več, ker je zadeva dokončno izklopljena.

  44. Maja Says:

    Jah men pa sploh noče sprejeti gesla.

  45. dronyx Says:

    @Maja, zbudi se! email.si ni več živ že nekaj let.

Leave a Reply

