Centrifuzni lifting

Danes popoldan se v gosti popoldanski prometni konici peljem proti Bežigrajskem stadionu. Rahlo rosenje promet skoraj ustavi in da povsem ne izgubim živcev, kar se mi v takšnih okoliščinah rado primeri, navijem avtoradio do konca, ki nevrozo nekoliko zaduši, a za ceno tveganja, da pri mimoidočih izpadem kot “čefur”, ki si je umislil novo ozvočenje. Na konzoli namerno zaciklam “This I love”, komad Guns N Roses iz zadnjega albuma tako, da se ponavlja v nedogled. In opazujem obcesne plakate, ko čakam na samih rdečih semaforjih.

Naenkrat mi misli uidejo k Centrifuziji. Pa ne v klasičnem erotičnem smislu, da bi se predajal nebrzdanem sanjarjenju. Ne, to še ne, čeprav ne manjka prav veliko. Ampak ko zagledam reklamo za Siemensovo mikrovalovno pečico z vgrajenim dvigalom (Liftmatic), se spomnim centrifuznih težav z fotokopiranjem, ki so me pretežno do zmerno nasmejali.

vir: Siemens

To je to, kar samostojna podjetnica potrebuje, samo da ona tega še ne ve, si potihem mislim, ko me iz sanjarjenja z hupo prebudi nestrpni šofer za mano. Šlo je pa v bistvu za mali čudež, da sem hupo ob vsem trušču v avtu sploh slišal.

Zadeva na sliki res sicer ni fotokopirni stroj, je pa princip enako uporaben tudi v centrifuznem primeru. Ta mikrovalovna pečica ima vgrajeno dvigalo, ki kuro (ali karkoli drugega) dvigne navzgor v pečico. Zamisel pa je seveda praktična v primeru, ko nam prostora primanjkuje in na ta način lahko pečico vgradimo nekam tja pod strop, ostalo pa opravi kot rečeno priročno dvigalo.

Hvala za idejo Onyx.

7 Responses to “Centrifuzni lifting”

  1. rockstar1707 Says:

    Zelo praktično. Sploh če bi rad pogledal, kako poteka peka…

  2. rockstar1707 Says:

    V bistvu bi bila zadeva dosti bolj praktična in enostavna, najbrž tudi cenejša, če bi premikal celo pečico. Seveda pa to potem ni tako fensi. Me zanima, če je človek, ki si je tole izmislil, sploh že kdaj uporabljal pečico. To je podobno, ko upravljanje takšnih in drugačnih naprav “poenostavijo” z desetimi gumbi, medtem ko je vsaki gospodinji jasno, da je najenostavneje zavrteti gumb…

  3. dronyx Says:

    @rockstar1707, glede poteke peke ne upam niti pomisliti, da mikrowalovka nima vgrajene web kamere in potem lahko kuro pri pečenju spremljaš kar prek interneta. Verjetno se pa nekam sigurno da vtakniti tudi iPoda v skrajni sili. 😉

  4. enxen Says:

    a stairway to heaven … za kuro, mislim. with or without … iPod. 😉

  5. emetadindon Says:

    Ja, to rabim! 🙄 Pa ja da! Če je plac za dvigalo, je plac tudi za pečico 😆 . Kdo je pa tole pogruntal? Malo zdrave kmečke logike bi lahko naštudiral 😀 .

  6. dronyx Says:

    @emetadindon: Mislim da tole izdeluje Siemens in da se da to pečico dejansko kupit. Če drugega ne, obstaja doti velika masa ljudi, ki pokupi vsako neumnost, tako da je tole šlo po moje kar dobro v promet.

    Drugače pa, ko sem jaz nekaj let nazaj razmišljal o novi kuhinji, sem študiral, zakaj ne delaj kuhinjskih omaric “na tirnicah”, ki bi jih montiral nad pultom in po potrebi potegnil navzdol. Namreč nekatere reči potrebuješ zelo malokrat (valjar za testo, past za miši, stiskalnica za rdečo peso) in takšne zadeve komot imaš spravljene v omarici čisto pod stropom, ki jo sicer brez lestve ali stola ne dosežeš. Tako pa bi vse skupaj potegnil navzdol, vzel ven in dvignil nazaj gor.

  7. Centrifuzija Says:

    Hvala Dr.Onyx. Ker sem spet v fazi, ko komaj uspem oddelati vse, kar naj bi, sem zanemarila tudi najljubše bloge. Zato sem pozna. A vseeno zelo počaščena, da sem se ti uspela v tolikšni meri prikrasti v misli. Madonna, takole na cesti te spravljam že v nevarnost!
    Mikrovalovko že dolgo časa potrebujem, ampak za dvižno pa še nisem slišala. Seveda mi je všeč. Ker pa sem praktična punca, me je pogled na kurco in pečico spomnil le na en problem: Kako pa to spucaš? Taka kurca namreč ornk šprica in posledično tudi ornk zapaca pečico.

Oddajte komentar

