Ping www.mobitel.si

Takole približno zadnjih nekaj dni dela pri meni Mobitelov Instant internet, pri čemer gre seveda za parodijo na besedo instant (odzivni časi do njihovega web strežnika so v rangu nekaj sekund!).

Česa daljšega niti ne morem napisati, ker lahko potem pustim računalnik prižgan do jutra. Tako počasi ni internet deloval niti leta 1995.

Preberi še:
Instant internet = Instant natega

7 Responses to “Ping www.mobitel.si”

  1. Mikec Says:

    Slabše kot da bi z dial-upom pingal Avstralijo 🙂

  2. dronyx Says:

    Pri njih nikdar ne vem, kje naj bi bil problem. Tako počasi (200kbs ali še počasneje) sicer občasno zadeva deluje, samo nikdar pa ni tako delovalo več dni zapored. Prijazni študentski glas na liniji za pomoč me je sicer potolažil, da gre morda za vremenski vpliv ali pokvarjeno anteno, ampak vreme zanesljivo tako slabo ne vpliva na signal, antena pa tudi ni pokvarjena, ker na drugi lokaciji vleče kot “tajska prostitutka” (če lahko citiram Fetalija). Jaz domnevam, da je težava na komunikacijah bazne postaje, ampak študent bi lahko vsaj zabeležil, od kje dostopam v internet, da bi tehnična služba naredila kakšen terminalski dostop do opreme na terenu in preverila, če je potrebno morda pa vendarle kaj resetirat.

    Zanimivo pa je, da v pogodbi celo omenjajo nek zagotovljen nivo storitve in odškodnino, če ga ne dosežejo, žal pa mi ni uspelo najti, kje je to definirano. Če kdo ve, se priporočam (da ne vznemirjam po nepotrebnem moje ekipe pravnikov za takšno malenkost).

  3. Robert Says:

    Tudi jaz imam v Hočah enake težave..signal max..ampak odzivnosti nikakva..to opažam zadnja 2 tedna..prej vse bp.

  4. dronyx Says:

    @Robert, očitno imajo težave samo na posameznih delih omrežja in vprašanje, če za težavo sploh vedo. V kakšnem manjšem kraju pač ni veliko naročnikov na instant internet. Vsaj pri meni pa se težave niso pojavljale nikdar več dni zapored, ampak so trajale največ dan, običajno pa nekaj ur. Lepo pa bi bilo, če bi si njihova služba za stike z naročniki podatke zapisala in bi tehniki preverili sistem.

  5. kekez Says:

    Vidim, da uporabljaš MS wirus operacijski sistem. Si preveril, da pritajeno v ozadju slučajno ne dela ravno kakšen mega auto-upgrade na SP-265775 in da se antivirus ne nadgrajuje na verzijo 3000.

    Nekoč sem bral eno pritožbo nekega naročnika v cajtngu, da je tole uporabil za kratek čas na počitnicah v tujini. In ravno takrat je MS wirus hotel vse posodobiti in je zato plačal okoli 200 evrov za manj kot eno uro povezave in takorekoč nič koristnega (uporabniško generiranega) prometa.

  6. dronyx Says:

    @kekez, kar se tiče denarja to ni kritično, ker je unlimited paket in sem lociran v SLO. Auto upgrade OS imam izklopljen, sem pa tudi izklopil za test antivirusni program, pa ni nič drugače. Bom pa še malo preveril netstat, kam vse se računalnik poizkuša povezati. V varnem zagonu pa vprašanje, če to sploh deluje. Nedvomno pa bi ovrgel težavo na strani računalnika, če bi se povezal z prenosnikom in v primeru, da so hitrosti iste, potem je na strani mobitela, da se zmiga in zadevo popravi.

    Na težavo na strani Mobitela pa kaže že to, da se napravica (UMTS vmesnik) zadnje dneve poveže s hitrostjo okrog 200 kbs, kadar pa zadeva deluje normalno, pa nekje od 1000-1300 kbs.

  7. D.H Says:

    Meni Pride Največ Do 20KB/s!!! Več še mi ni prišlo pa mam več kot 1 leto!!
    Najpogosteje gre 4-7 Kb/S…Brez Heca

Oddajte komentar

