Vlaki z letnimi gumami

Danes zjutraj pridem v hudem metežu na železniško postajo nekje ob 7 uri zjutraj in ljudi v čakalnici mnogo več kot običajno.

Baje nekateri čakajo že debelo uro, saj vmes ni bilo dveh vlakov, ki bi morala pripeljati po voznem redu iz smeri Primorske.

Potem se oglasi po megafonu šef postaje, ki tam zbrani druščini pove, da ne bo nobenega vlaka vsaj do 7:30 za Ljubljano.

Potniki postanejo nemirni, sploh tisti, ki zmrzujejo že dlje časa. Večina se zabava z mobilnimi telefoni in si krajša čas z klicanjem naključnih številk znancev. Jez po tihem preklinjam, poleg tega me neznansko boli trebuh, ker sem izgleda včeraj pojedel zastrupljeno mesno štruco. Namerno se premaknem proti WCju, če bi bila nuja prehuda in bi moral na hitro izvreči včerajšnji obrok.

Minute prav počasi minevajo, na postaji zopet v akciji delavec z plugom, ki čisti peron. Ostalih z lopatami tokrat ni, ker je sneženje kot kaže premočno. Kako močno pada, se lepo vidi že v tem, da ko delavec z plugom naredi en krog po peronu, je ta zopet pokrit s snežno oddejo debeline nekaj centimetrov in lahko vajo ponovi.

Kakšnih 10 minut čez pol osmo se spet oglasi šef postaje po megafonu in potnikom posreduje novo informacijo. Tokrat še slabšo, ki ne zbuja nobenega upanja več.  Do nadaljnjega vlakov za Ljubljano ni. Kot kaže je nekdo na Slovenskih železnicah pozabil vlakom zamenjati letne gume, sicer si ne predstavljam, v čem je taka težava, če zapade 30 cm snega? Včasih ga je zapadlo tudi po pol metra, pa so poljske gomuljke kljub temu vozile. Saj imajo vendar snežni plug montiran spredaj in si lahko sproti plužijo tire.

Nič, ne preostane mi drugega, kot da grem domov in pokličem v službo, da me zaradi višje sile ne bo. Avto seveda tudi ne pride v poštev, ker sem zaradi recesije ostal pri letnih gumah, ki pa za tako vreme niso najbolj primerne. Poleg tega imam povrnjene stroške prevoza za najcenejše prevozno sredstvo, ki je v mojem primeru vlak, ta pa žal ne vozi in je tako krog brezupa sklenjen.

Doma si skuham hibiskusov čaj, v tistem trenutku pa me obide takšna slabost, da sem lahko samo še pritekel do stranišča in opravil to, kar se je nakazovalo že na železniški postaji. Mesna štruca je očitno res bila zastrupljena. Morda salmonela ali kaj takega.

8 Responses to “Vlaki z letnimi gumami”

  1. chef Says:

    Jaz imam do službe 500 metrov, pa bi najraje tudi ostal doma (čeprav se nisem zastrupil). Za vprevoz v službo sicer dobim, mislim, da 39 evrov (pač toliko, kot stane mesečna)

    Birokracija je res fina stvar!

    Je pa res, da bi mi bilo treba še manj hodit, če bi z mesečno skočil na avtobus proge 6 pri Viški cerkvi (nasproti mojega fleta), se odpeljal kakšne tri postaje, tekel spet na drugo stran ceste na postajo proge številka 1 in se z njo lepo odpeljal do končne postaje, odkoder bi imel še kakšnih 300 metrov do službe.

    Ampak mislim, da je potne stroške bolje zapravit za kaj drugega.

  2. Janez Says:

    Kaj pa kolo ne pride v poštev? Jaz sem danes enga vidu ko se je peljal z biciklom po celovški.

  3. Janez Says:

    Drgač sem se pa tudi zjutri peljal z vlakom in ni imel nobenih zamud zaradi letnih gum.

  4. Mikec Says:

    Ni problem samo v plugu, ki ga seveda z lahkoto namestijo na vlak, temveč tudi v žledu pri elektromotornih verzijah lokomotiv 🙂

  5. dronyx Says:

    @Janez, kolo ne pride v poštev, ker je razdalja vsaj 30 km. Drugače pa ekshibicionistov, ki se v snegu vozijo s kolesom, ne jemljem resno, oziroma so mi smešni. 🙂

    Sem si pa postavil samodiagnozo, da ne gre za zastrupitev, ampak za neko virusno obolenje, ki upam mine po enem dnevu. Očitno me je neki potujoči bioweapon okužil. V teh časih se nihče več ne upa ostati na bolniški, ker se bojijo za službe, potem pa vidiš na cestah ljudi, ki si jih včasih srečal samo v bolnicah. Pljučnice, tuberkuloze, hujši bronhitisi, jetika, kolera vse to se nemoteno sprehaja po naših ulicah.

  6. enxen Says:

    hehe, onyx … “da sem lahko samo še pritekel do stranišča in opravil to, kar se je nakazovalo že na železniški postaji” … pa je vlak torej le prisel 😆

  7. zigak Says:

    Jaz sem se včeraj vozil s kolesom in je bilo prav fino. 🙂

  8. Swizec Says:

    Ce nisi opazil moderni vlaki nimajo plugov montiranih spredaj zaradi aerodinamike. Tudi niso vec tako visoko od tal itd. V glavnem, samo se za po lepem vozit 😀

    Ceprav pa vseeno ne vidim zakaj nekaj stotonska zverina ne bi mogla pac riti skozi sneg tudi brez pluga. Bi slo pa pac mal pocasnej …

Leave a Reply

