Tehnika ni za ženske

Kot sem nekaj postov nazaj mimobežno omenil, sem se resno lotil analize trga dela za diplomante hardcore tehničnih fakultet, kot je recimo elektrotehnika ali strojništvo. Bogovi in sreča so mi bili naklonjeni, ker sem praktično že v prvem primeru naletel na zanimivo ponudbo, ki se ji je težko ne upreti, sploh če si slučajno še ženska.

Podjetje iz meni nepoznanega manjšega kraja išče diplomiranega inženirja elektrotehnike, z jasno izraženimi vodstvenimi in organizacijskimi sposobnostmi za delovno mesto vodje projektov.

Nekako pa delodajalec ne pričakuje, da bi se na oglas javljala dekleta. Ker?

Delovno mesto je zaradi narave dela bolj primerno za moško osebo (delo na gradbišču, obvezna nošnja varnostne opreme in občasno fizično delo). Prenočitvene kapacitete so najete in imajo skupno uporabo kuhinje in kopalnice. V primeru zaposlitve ženske osebe ne moremo jamčiti ločenih prostorov.

Torej, če bodo slučajno morali zaposliti žensko inženirko, bo pač lulala po gradbiščih na moških WCjih. Big deal. Ženske na izletih z avtobusi ponavadi lulajo tudi čepe v koprivah.

Bolj zabavna pa bo skupna uporaba kopalnice z gradbinci, ker je eden od mojih fetišev in vedno sem sanjal, kako bi bila JLA praktično popolna zabava, če bi bile zraven še ženske in bi bilo možno skupinsko tuširanje.

Mimobežno:

Baje nek radio v petek organizira savnanje z Playboyevimi zajčicami za moške, edini pogoj za udeležbo je, da jim partnerke po radiju to dovolijo.  Če bi se radi približali nebesom, je to najbližje, kolikor se da. Več od tega pomeni že klinično smrt in drugo ezoterično dimenzijo.

Preberi še:
Ženske in IT

7 Responses to “Tehnika ni za ženske”

  1. ZigaK Says:

    @savnanje z zajčicami: zabavna logična zanka 🙂

  2. kekez Says:

    Kako pa veš pri kandidatu, da gre za žensko? Pri tehničnem kadru se to ugotovi šele s pregledom, kot bi dejal bivši poslanec Rupar. 🙂
    Sicer pa, spomnim se, da smo se morali pred naborno komisijo tudi sleči samo zaradi potrditve (da se ne bi kakšna prišvercala zraven?).

  3. dronyx Says:

    @ZigaK jaz tu ne vidim logične zanke. Samo savno in zajčice. Čeprav si ne predstavljam, kako lahko poleg vročine, sopare in vlage, tam notri prenašaš še mali venček nadutih “kokoši”.

    @kekez, jaz se spomnim dveh sester dvojčic iz faksa, ki sta imeli takšne atribute, da ne potrebuješ nobenega podrobnejšega pregleda, pa veš za kaj gre. In se spomnim v prvem letniku so vsi bruci debelo gledali, če so res na pravem faksu. Je pa škoda takšne diplomantke za modro haljo in belo čelado. Jo imam pa že raje za tajnico.

  4. kekez Says:

    “jaz se spomnim dveh sester dvojčic iz faksa, ki sta imeli takšne atribute,”

    Tudi jaz. In ravno zaradi njiju dveh je prof. Železnov na začetku razložil, da bo treba popraviti znano resnico o elektro in strojnicah.
    Sicer pa, kako se pravilno slovensko reče ženski strojniku? Po mojem mnenju: mitraljez 🙂

  5. enxen Says:

    @kekez: tistA mitraljeska, kvečjemu? 😉

    @razpis: klinc pa takšen vodja projektov z univerzitetno diplomo, ki v najetih kapacitetah spi skupaj z gradbinci?!

  6. Karmen Says:

    Tisti dvojčici, bjond skravžlani, sta bili moji sošolki na faksu. To je bilo še v času, ko je cel Elektro faks premogel eno samo žensko stranišče in smo čas med odmori (15 minut) spušile v čakanju na vrsto pred wc-jem.

  7. En Kovač Says:

    Že v srednji (računalniški) šoli nam je en profesor zastavil vprašanje: “Kako se delijo ženske?”
    Njegov odgovor: “Na dobre in slabe. Slabe se delijo na tiste, ki hodijo na strojništvo in na tiste, ki hodijo na elektro!”

    Na faksu sem potem spoznal, da je imel v splošnem prav, da pa obstajajo izjeme.

Leave a Reply

