Vojna z daljinci

V času novoletnih praznikov sem poštudiral eno novo staro družabno igro in prišel na idejo za eno skrito kamero. Najprej pa o družabni igri.

Igra je nekoliko prirejena in posodobljena različica znane igre s kartami.

Vsak igralec prinese od doma vse daljinske upravljavce (nekateri tem napravam rečejo ŠEF), ki jih ima pri hiši. Daljinski za televizijo, kabelsko TV, HD dekoder, radio, klimatsko napravo, mikrovalovno pečico, računalniške zvočnike, vlažilec zraka, skratka vse, kar je namenjeno upravljanju na daljavo.

vir: urbangiraffe.com

Igralci se posedejo za mizo in pred sabo zložijo v poljubnem vrstnem redu daljince tako, da ostali tega ne vidijo, kar je bistveno, da se prepreči goljufanje.

Potem se igra lahko prične.

Vsak igralec položi na mizo prvi daljinec po vrsti in največji daljinski upravljavec pobere vse ostale. V primeru, da dva igralca položita enaka daljinska upravljavca, kar se lahko kaj hitro zgodi, se igra potem vojna. Najprej se dva daljinca, naslednja po vrsti, položi na vrh in potem še tretjega. Celotno zbirko daljincev zloženih v stolpič pobere tisti igralec, katerega tretji po vrsti je najdaljši.  Precej preprosto in zabavno, kajneda?

Vlogo jokerja prevzame v tej igri univerzalni programabilni daljinski upravljavec, ki ko pade, takoj pobere vse ostale daljince.

Tole je sicer precej preprosta in neskončno zabavna družabna igra, ki pa se lahko vleče zelo dolgo, zato se po potrebi igro tudi časovno omeji, recimo na eno uro in se potem po določenem času prešteje daljince in določi zmagovalca.

V hardcore varianti se seveda ne igra te igre kar tako v tri dni, ampak na koncu vsak igralec pobere vse tiste naprave, do katerih daljincev se je dokopal.

Tako sem jaz med prazniki prišel do nove plazme in močnejše klimatske naprave, za malo pa mi je zmanjkalo da bi prišel še do novega glasbenega stolpa. Saj ne (za prirejanje iger na srečo moraš imeti koncesijo, čeprav za tole igro z daljinci ne vem, ker jo verjetno Ministrstvo za kulturo še nima v razvidu iger na srečo).

Naslednjič pa o ideji za skrito kamero.

8 komentarjev to “Vojna z daljinci”

  1. ani Says:

    Ma jaz bom kmalu imela vojno: jaz osebno proti daljincem – in si bom nabavila eno palco za premikat programe in glas. Že nekaj časa mi crkuje daljinec za TV, ene dvakrat sem iskala novega, pa imajo same take vesoljske, da me je kar strah, kaj vse bi lahko prižgala z njimi … A kdo ve, kje imajo čist navadne daljince za eno 6-7 let staro TV od Gorenja?

  2. chef Says:

    Izvrstno.

    Sicer sem bil pa zadnjič pri ženski totalno šokiran, ko sem ugotovil, da za gledanje TV potrebujem kar dva daljinca! To zame ni napredek, ampak korak nazaj.

  3. dronyx Says:

    @ani vprašaj na Gorenje servis, sigurno imajo kakšen star daljinec kje na zalogi. Jaz zase vem, da če mi slučajno crkne daljinski upravljalec, se mi skoraj podre svet.

    @chef, jaz skoraj nikogar več ne poznam, ki bi uporabljal za gledanje TV samo eden daljinec. Večina ima sedaj naročene razne IP televizije, kjer ti montirajo svojo škatlo z daljincem in potem z enim samo prižgeš TV na vnaprej nastavljenem kanalu, z drugim pa potem preklapljaš med kanali. Slabši imajo samo 999 kanalov, nekateri boljši pa 99.999 kanalov. Ampak tudi tistih skromnih 999 je za prvo silo dovolj, sploh če pomislim na moje štiri (TV SLO 1 in 2, POP TV, kanal A). Mi je pa smešno pri IPTV to, da prižgeš napravo, potem pa kakšne pol minute ni slike, ker se nekaj vrti v krogu. Pri moji anteni na strehi samo prižgem in je že čez sekundo slika na zaslonu. To se mi ne zdi ravno napredek.

  4. ZigaK Says:

    Ani, zadnji čas da kupiš novo tevelizijo.
    Za IPTV sem slišal pa že toliko slabih stvari, da ostajam kar na dobrem starem kablu. Tale od DrOnyxa je bila kaplja čez rob.

  5. dronyx Says:

    Ja, se strinjam. Danes pa dobiš LCD televizorje res tako ugodno, da nima smisla vztrajati na kakšnem starem katodnem TVju, ki za povrh še seva. Jaz gledam, kako so iz pisarn dobesedno izginili katodni monitorji in se ne spomnim, da bi še kakšna tehnologija tako pometla z drugo. Morda recimo še GSM telefoni s starimi NMT čudesi.

    Glede IPTV pa lahko daš na seznam še eno slabo stvar. Ko recimo treska in pride do kakšnega izpada, lahko samo komunikacijske opreme pri ponudniku IPTV ali kje na poti signala (ponavadi so kakšni optični konverterji in ojačevalci vmes), si ti praktično ob TV in ne loviš nič. Niti SLO1. Jaz se dostikrat norčujem iz kolega, da si naj za take primere umisli še sobno anteno za backup, da ne bo čisto brez signala. Tako da če imaš kabelsko TV je moj nasvet, nikakor ne poslušati reklam, ker kabelska vsaj vedno dela in se takoj prižge TV. IPTV ima morda trenutno potencial samo pri videu na zahtevo (v primerjavi z kabelsko TV), ko ti ni treba v videoteko, ampak samo poklikaš, kateri film bi gledal. Ampak tudi ne poznam nikogar, ki bi to zares uporabljal. Verjetno poklikajo kako drugače, pa isto gledajo. 🙂

  6. jazby Says:

    Čakanju pri IPTV se izogneš tako, da IPTV-a sploh ne ugašaš.
    Ko nehaš gledati, TV enostavno ugasneš z daljincem za TV, in ga potem spet prižgeš (brez čakanja), ko želiš ponovno gledati. Če pa izklopiš IPTV, moraš seveda ob ponovnem zagonu malo počakati, saj se mora zagnati operacijski sistem, ki vse skupaj upravlja.

    Prehod iz kabelske TV na IPTV in iz enega na dva daljinca je sprva res malo zoprn, a se hitro navadiš. Načeloma stari TV daljinec potrebuješ samo za vklop in izklop, potem pa uporabljaš le še IPTV daljinec. No pri nas včasih uporabljamo stari daljinec tudi za nastavitev glasnosti, ker ima večji obseog in ločljivost, in pa za teletekst, ker so napisi boljši, poleg tega pa naš TV omogoča več opcij prikaza kot teletekst na IPTV.

  7. ani Says:

    No ja, tolk denarja pa spet nimam, da bi zaradi daljinca kupovala nov TV … In ne vidim razloga, da bi menjala čisto dobro delujoč TV zaradi nove tehnologije. Pri starših imajo IPTV in večkrat preklopijo na staro kabelsko, ki je še niso odpovedali ravno zato, ker IP tolkokrat crkne. Hvala lepa.

  8. chef Says:

    Točno!

    Včasih, ko sem še gledal TV, sem večinoma samo pretikal med programi in v vmesnem času med zobmi izstiskal sočne kletvice. Pri IPTV pa to ni več mogoče, ker potem večinoma gledaš črn ekran. Poleg tega je daljinec T-2, ki sem ga imel v rokah, še bistveno slabše kvalitete od ostalih.

Oddajte komentar

