Nina Osenar – Moja muza 2008

Po vzoru izbora za spletnega ambasadorja in ambasadorko sem se tudi sam na hitro in brez razmisleka odločil, da podelim nekomu častni naziv Moja muza 2008.

Nagrado bom podelil samo v ženski kategoriji iz enega preprostega, kar se da banalnega razloga. Enostavno ne vem, kako se reče moški muzi? Če je tista muza ženskega spola, potemtakem bi bilo logično tisti muznik moškega spola? Pa izgleda da ni, ker se muznik takoj rdeče podčrta.  Ampak da se izognem kakršnikoli dilemi, bom torej naziv podelil samo v kategoriji ženska muza. Verjetno pa imajo tudi ženske kakšen vir inspiracije v obliki moškega, kot rečeno pa mi ni jasno, kako bi se ta vir navidha za ženske imenoval.

Z raznimi kriteriji se mi ne ljubi ukvarjati, zato sem po liniji najmanjšega odpora enostavno naročil mojemu v.d. sysadmina, da mi naj lepo po vrsti izpiše najbolj iskane pojme na blogu samo za leto 2008 in rezultat je takšen:

Najbolj iskani pojmi so ostali praktično identični, kot vsa pretekla leta in prva ženska na seznamu je takole na hitro zopet Nina Osenar, potem pa daleč nič ženstvenega, vse do Tamare Vonta. Tu ni bilo kaj veliko več za razmišljati, s tem je Nina Osenar tudi uradno postala Moja muza 2008, za kar ji iskreno čestitam.

V primeru, če bi nagrado podeljeval tudi v moški konkurenci, bi kot vse kaže premočno zmagal dronyx, medtem ko na najdi.si najbolj iskanega slovenskega moškega 2008, Damjana Murka, med prvih sto na tem blogu ni videti.

Ko bo imela čas, se lahko Nina oglasi pri meni, da ji izročim manjšo častno plaketo, natisnjeno na črno belem papirju (ker barvnega žal nimam), rad pa bi ji ob tej priložnosti izročil še manjše praktično darilce. To bo res zelo majhno, kajti finančna kriza je stopila celotni moj letošnji kapitalski dobiček, tako da moram do konca leta preživeti samo s pomočjo glavnice. Če pa ne bi prišlo do krize, potem bi pa Nini za nagrado z veseljem plačal en orenk tečaj gledališke igre, ker se mi zdi, da trenutno kaj drugega, kakor sebe, ni sposobna prepričljivo odigrati. Nekaj takega se baje govori tudi za Jonasa in tisto (za moj okus močno precenjeno) bejbo od Bizovičarja.

Presenetljivo nikjer na seznamu najbolj iskanih pojmov pa ne najdem Erike Žnidaršič, čeprav sem prav potihem računal, da bi bila lahko ravno ona Moja muza 2008. Lahko pa z pravilnim iskanjem v prihajajočem letu 2009 pripomorete, da Erika postane Moja muza 2009. Takrat bo upam tudi kriza za nami in bo potem tudi nagrada lahko bolj privlačna (wonderbra na moje stroške).

Preberi še:
Osenarjeva in Ronaldinho  za las pred Onyxom

5 Responses to “Nina Osenar – Moja muza 2008”

  1. ElQurc Says:

    srčno upam, da s to puhloglavko le dražiš in podyebavaš svoje bralce 😦

  2. dronyx Says:

    Nikakor ne, saj tudi verjetno naš največji iskalnik z Murkom ne draži nikogar. Takšni so pač rezultati in spletni iskalci so odločili. Kaj naj jaz naredim? Rečem, da Nina Osenar ne in potem postane muza Tamara Vonta? Potem se pa razve naokrog, da Onyx kao goljufa in prikraja rezultate?

    Mimogrede, na izboru za najbolj zaznamovanega blogerja leta sem tako pogorel, da kar ritka peče. Sedaj se s težavo borim za peto mesto, pa še to bo šlo po gobe, če bo trajal izbor še kakšno minuto. Nekateri pa res ne znajo prenesti poraza. Ko so videli, da mogoče pa tokrat le ne zmagajo, so se poslužili vseh možnih nizkih udarcev, celo agitiranja na lastnem blogu, kar se mi zdi pa še najbolj podlo.

  3. sparkica Says:

    DrOnyx, saj imaš svoj mali fan club, z Osenarco al brez nje 😀 Če bi zmagal, bi se prevzel in na koncu vseeno pristal pri muzniku 😀

  4. sparkica Says:

    Btw. jaz sem glasovala zate 😀 Recimo.

  5. dronyx Says:

    Kje? Na Drugem Svetu? Potem hvala, ampak sedaj je zadeva že padla v vodo in pri tem še pogorela na celi črti, ker se je eden izmed dveh kandidatov za blogerski prestol v zadnjem trenutku premislil, s tem pa praktično hkrati še odvzel titulo drugemu kandidatu. Tako smo ob vseh nesrečah, ki so letos prizadele blogosfero, ostali še brez blogerja leta. Škoda. Sori, ampak zame bi bil prej bloger leta ambasador spleta, kot pa Murko.

Oddajte komentar

