Ambasador spleta erotični lutki lizal klitoris

Nekomu na portalu Najdi.si se je očitno utrgalo, ali pa je pomotoma zaužil nore gobe.

To, da se objavlja vsako leto lestvico najbolj iskanih pojmov na posameznem iskalniku, je čisto v redu in morda marsikomu zabavno za pogledati. Samim lastnikom našega iskalnika in še bistveno bolj uporabnikom le tega sicer ne more biti v ponos, da je drugi najbolj iskani pojem zopet Google, kar meni veliko pove o uporabnikih tega iskalnika, pri čemer  se bom tu raje ustavil, da ne bi bil žaljiv. Problem je namreč v tem, da ni samo google, torej konkurenčni iskalnik, presenetljivo visoko. Na prvem mestu je Gmail (pošta na googlu), na četrtem pa avto.net, ki je navaden spletni portal za preprodajo rabljenih avtomobilov in je iskan pojem že kar url naslov spletne strani. Torej za normalnega uporabnika spleta korak preveč, ampak v redu. Iskalnik je neke vrste zrcalo družbe in vsi nismo Einsteini.

Kar pa je mene tokrat zelo zmotilo in se mi zdi skrajno neresno, pa je podeljevanje nekega samooklicanega naslova Ambasador slovenskega spleta 2008. Ne se hecat! Verjetno so avtorji te titule vzeli za vzgled oziroma vir navdiha ambasadorje UNICEFa, le da so iz tega naredili navadno štalo, farso, komedijo, ki naj bi bila namenjena samopromociji iskalnika. V bistvu nimam za tole primernega izraza, ne glede na to, komu so podelili ta zveneče zavajajoči naslov za leto 2008.

Podelili pa so ga izključno na podlagi tega, kdo je bil največkrat vtipkan moški ali ženski pojem v enem izmed iskalnikov!? WTF? To je upam samo slaba šala (ki se očitno vleče že iz leta 2006, čeprav prej tega nisem imel zamar)?

Kaj je potem za Najdi.si šele Google? Spletni Bog Interneta?

In če koga zanima, je v moški konkurenci, kot že štajerski slavčki na veji čivkajo, letos zmagal nihče drug kot kontroverzni vsestranski umetnik in ljubljenček mass medijev Damjan Murko. Tako je Damjan sedaj med spletniki z “diplomatskim potnim listom” v vitrini ob boku lanskoletnega zmagovalca Jana Plestenjaka, ki je letos zdrknil na zanj sila slabo peto mesto in upam, da so mu zaradi tega rezultata vsaj vzeli diplomatsko imuniteto, če že ne tudi titule ambasadorja za preteklo leto.

vir RTV SLO

Predlagam, da v čast Ambasadorju slovenskega spleta 2008 vsi, ki smo trenutno zbrani pred računalniškimi zasloni vstanemo in skupaj z njim zapojemo njegovo Zdravljico (v bistvu je Prešernova). Potem pa vse skupaj zalijemo še z eno domačo travarico. Na vsesplošno rajanje vljudno vabljeno tudi uredništvo Najdi.si, oziroma vsaj avtorji tega bednega izbora za ambasadorja.

Opa, skoraj bi pozabil, od kje sem dobil navdih za naslov. Navdih dobljen seveda s pomočjo iskalnika Najdi.si na spletu.

Murko je moral fantom pokazati tudi osvajanje napihljive erotične lutke. Pri tem ni bil preveč zgovoren, čeprav je rekel, da je tako osvajal tudi svojo bodočo ženo Majo. Lutko je začel kaj hitro prijemati po plastičnih erogenih conah, po vseh peripetijah pa si je prislužil pogačo v obliki ženskega mednožja, ki so jo okrasili s smetano. Z jezikom je moral poiskati ščegetavček in nadaljevati z rokami. (vir)

To se bere kot Millerjev Opus pistorum, le de zapis govori o razvratu spolnega spletnega ambasadorja 2008 na razuzdani fantovščini, kjer ni bilo kot kaže prizaneseno niti uniformam slovenske vojske. Palec gor ali dol, vprašanje za Najdi.si pa se glasi, ali je to dostojno obnašanje nekoga, ki si lasti laskavi naziv ambasador spleta? Jaz besedo ambasador razumem, da predstavljaš nekaj (v tem primeru domnevam spletno skupnost) in da to predstavljaš v pozitivni luč, mar ne?

Vsekakor pa velja Damjanu in Rebeki čestitati za popularnost in naslov najbolj iskanih na najdi.si v letu 2008, kar nikakor ni sporno. Tisto šalo z ambasadorjem spleta bi pa jaz raje izpustil, ker verjetno tega tudi predsednik države ne bi podpisal kar tako. Ju pa lahko še vedno reši Pahor in zaposli kot posebna odposlanca za karkoli. Zaradi mene tudi za splet.

P.S.
Upam, da se bosta nekoč Dremljeva in Murko poročila iz čistega koristoljubja. Ker potem bi lahko RTV SLO posnela še Strasti 2 z njima v naslovni vlogi. Jaz bi pa umrl od smeha in prisežem, pogledal bi iz golega firbca čisto vse dele ljubezenske sage. Saj konec koncev je vse samo Pravi biznis, mar ne (pričakujem provizijo za idejo)?

Preberi še:
Akademija Damnjan Murko – Bušizmi

Advertisements

12 komentarjev to “Ambasador spleta erotični lutki lizal klitoris”

  1. chef Says:

    Čeprav sem proti nasilju, me pa ob tem bukseljnu vedno prime, da bi ga enkrat pošteno treščil.

  2. dronyx Says:

    @chef, meni je mnogo ljubše verbalno nasilje, samo ob vsem tem ostanem brez besed. Na spletu je res možno čisto vse.

  3. DjJuvan Says:

    All hail Slovenia!

    YES, YOUR MAJESTY!

    hehe =) (mogoče je pa vse skupaj le priprava na aprilsko potegavščino)

  4. kojotka Says:

    no, izgleda da sem se preveč jezila da svetom vladajo mediokriteti…zdaj so prevladali totalni kreteni…komaj čakam da Murko izda svojo avtobiografijo :)))

  5. Jure Gostiša Says:

    Pustimo Murkota, je, kar je, ravno zato, ker se z njim ukvarjate celo tisti, ki se vam zdi neumno, da se kdo z njim ukvarja.

    Bi pa pokomentiral prvi odstavek. Ne razumam, čemu zgražanje nad uporabniki. Povsem nekoristno. Iz tega, kako masa uporablja iskalnike, se lahko pravzaprav precej naučimo, če le uspemo preseči “glej jih kretene, kaj vnašajo” pogled na zadevo.

    Torej lestvica je taka:

    gmail,
    google,
    igre,
    avto.net,
    24ur.com.

    Kaj se da iz tega sklepati?

    Jaz sklepam, da:

    – ima ogromna masa ljudi najdi.si kot home page. Plus za najdi.si,

    – veliko uporabnikov ni slepo lojalnih svojemu iskalniku, ampak uporablja več iskalnikov

    – gmail je najpopularnješa e-pošta

    – uporabniki vedno pogosteje uporabljajo iskalnike, da pridejo na stran, katere domeno pravzaprav poznajo

    Tole slednje je res zanimiv pojav in moram priznati, da opažam, da sem tudi sam vedno bolj del tega pojava. Vasčih je enostavneje (morda celo hitreje) v isklanik vnesti domeno, kamor želiš. Še posebej, če upoštevamo moje prvo sklepanje, torej da smo že na strani iskalnika. Praviš, da je to za normalne uporanike spleta preveč? Kaj pa je to zaeno bitje – normalen uporabnik spleta? In, ali je to izdelana osebnost ali se spreminja?

    Lepo, da si se ustavil in nisi bil žaljiv do uporanikov najdi.si, češ, glej jih, kako uporabljajo najdi.si.

    Sem šel pogledat v google analytics našega portala, Finance.si, kako uporaniki, ki pridejo k nam prek iskalnikov, uporabljajo isklanik. Že dlje časa namreč opažam fenomen, da vnašajo v isklanik našo domeno.

    Rezultati so sledeči – odsotek uporabnikov, ki so k nam prišli preko isklanika, in sicer z direktnim vnosom domene v isklanik:

    Najdi.si: 16,6 %
    Google: 15,6 %

    Delničarji in uporabniki Googla, zamislite se nad svojo nenormalnostjo.

  6. dronyx Says:

    @kojotka Murko ni po moje tu nič kriv. Njega so proizvedli mass mediji, od Nove do 24ur.com in je postal praktično “brand name” za nekakšen javni pljuvalnik in neizčrpni vir zgražanja. Njegova avtobiografija pa sploh ni slaba ideja, samo ne sme jo napisati sam. 😉

    @Jure Gostiša, ena od meni najbolj zanimivih reči na wordpress blogu je tudi to, da spletna stran prikazuje iskalne pojme, ki vodijo do bloga. Res neverjetno, kaj vse ljudje iščejo, še bolj neverjetno kako. Nekateri se kot kaže z iskalnikom pogovarjajo tako, kot bi spraševali človeka. Tako je recimo današnji najboljši iskalni pojem po mojem izboru: “kakšne velikosti so moška jajca”.

    Drži pa, da je verjetno mnogim enostavneje vnesti spletno stran v iskalni obrazec, kot pa v naslovno vrstico brskalnika. Preprosto tudi zato, ker bo iskalnik zelo verjetno inteligentno našel iskano tudi če se zatipkamo v kakšni črki, medtem ko so URLji precej neprijazni do napak.

    Sam imam veliko opravka z uporabniki računalnikov in to so večinoma ljudje, ki niso ravno nepismeni. Ampak presenetljivo, kolikokrat sem ugotovil, da preprosto ne poznajo zaznamkov (bookmarkov), kamor bi lahko shranili največkrat obiskane spletne strani in prišli do njih z enim ali dvema klikoma miške. Od kje se jim je nastavila privzeta domača stran brskalnika, pa večina tudi ne ve. Pač, nekje kliknejo na nekaj in potem je to to. Kje se to spremeni, pa spet ne vedo. Tako da je povprečni uporabnik spletnega brskalnika kar lepo v slogu teh najbolj iskanih pojmov in razumem, od kje tak rezultat.

    Je pa po moje znanje inteligentne uporaba spletnega iskalnika danes praktično del osnovne izobrazbe. To bi morali naučiti vsakega, ki pri delu uporablja računalnik in internet, ker ti je s tem prihranjeno ogromno časa.

  7. Jure Gostiša Says:

    Še vedno se mi zdi, da si nekoliko vzvišen nad uporabniki, ki pač surfajo drugače kot ti in drugače, kot je bila osnovna ideja.

    To se mi zdi povsem nepotrebno in te lahko ovira pri opazovanju in izkoriščanju opaženega.

    Drugače pa vidim, da ti kar gre izkoriščanje tega, da so uporabniki takšni, kot pač so.

    Naredil si naslov, ki nima kaj dosti veze z vsebino, bo pa klikan in še kaj boš iz googla privlekel.

    Sem na hitro naredil test in videl, da si naredil domačo nalogo: pisal si o Paris Hilton in Nini Osenar. In tudi o Murkotu. 🙂

    Kar je super. Zgražanje je nekoristno, izkoristit to, nad čemer se zgražamo. To je koristno.

  8. dronyx Says:

    Izbira naslova je ključna, saj to ve vsak, ki kaj objavi na spletu. Vsaj toliko časa, kot se posvetiš vsebini, moraš posvetiti izbiri pametnega naslova, ki vleče in ima v naslovu pogosto iskane besede.

    Na tem blogu je od januarja 2007 objavljeno precej zapisov, ampak od vseh je daleč na prvem mestu po številu klikov zapis z naslovom Z Nino Osenar se igra Ronaldinho, ki je brez veze in je bil zapisan zgolj kot past googlu oziroma eksperiment, ki izkorišča rezultate na najdi.si. Spletni iskalniki pač v mnogočem definirajo, katere spletne strani bodo bolj obiskane in katere manj, se jih da pa kot kaže enostavno vreči na finto, ker njihova iskalno indeksirna AI še ne razume dobro vsebine, ampak šteje pojavljanje posameznih besed.

    Seveda vse to nima nobene veze, dokler ne monetiziraš bloga (upam da sem prav napisal), saj naključni kliki iz spletnih iskalnikov sicer ne pomenijo nič. Če pa bi razmišljal v smeri komercializacije, torej, da bi blog polepil z raznimi oglasi, potem pa bi vsekakor pisal samo za spletne iskalnike, ker vse drugo je izguba časa. Stalni bralci so v tem primeru nepotreben balast. Potrebuješ naključnega obiskovalca, ki zatava k tebi prek spletnega iskalnika in pomotoma še klikne na kakšen oglas, ker ga ne loči od ostalega, oziroma sploh ne zna zapustiti spletne strani. Takšen pač je trenutno povprečni uporabnik spleta in za to nisem jaz kriv.

  9. markopigac Says:

    lepo napisano. tudi sam sem se ga dotaknil na svojem blogu.

  10. rockstar1707 Says:

    @dronyx

    Samo en mimotematski komentar. Ali se meni samo zdi, ali mi tele tvoje snežinke CPU vedno naženejo na 100% (oz. 50% pri C2D)? Skratka, če je to razlog, je zelo moteč. Sploh, ko se vklopi ventilator…

    Kar se tiče Murkota. Tip je očitno genij. Človek naj bi bil pevec, pa nisem od njega v bistvu slišal še niti ene pesmi (razen Zdravljice na YouTube). Kolikor je meni jasno, je sam svoj promotor in očitno mu gre zadeva odlično od rok (nog, prstov itd.). Nameč, nič ne naredi, pa vsi ga poznamo in ves čas se piše o njem. Kakrkoli, izgleda da bi lahko o promociji še koga kaj naučil.

    Zdaj je pa dovolj, preden znorim zaradi ventilatorja…

  11. dronyx Says:

    @rockstar1707 Pri meni ves čas dela ventilator na full, tako da ne opazim razlike. Če pa gledam v task managerju CPU usage, je pa skoraj ves čas 0%, tako da dvomim, da bi sneženje toliko obremenilo procesor.

    Murko se gre nek privatni “stand up reality show”, ki mu ob veliko pomoči nekaterih medijev (in tudi blogerjev, da se malo posujem s pepelom) lepo uspeva. Razumem lahko tudi to, da je najbolj iskani slovenski moški 2008 na iskalniku najdi.si. Ampak zaradi tega on res ne more biti kar ambasador spleta? Že tako ima za moj okus neokusno veliko publicitete, s takimi neumnostmi ga pa po moje samo še dodatno spodbujajo, daj, še, daj, daj, še. Čudi pa me, da takole javno izigrava nekakšnega dvornega medijskega norčka. Saj človek mora imeti vendarle tudi nekaj ponosa. Res ne razumem tega, v čem je tukaj fora, ker da bi s tem res služil velike denarje in bi bil to njegov motiv, se mi nekako zdi, da ne ravno. Možno pa je, da mu kdo za ves ta cirkus zares kaj tudi plačuje. Ne vem, no…čudno vse skupaj. Ne verjamem pa, da si ravno veliko ljudi želi takšne promocije.

  12. pijanec Says:

    Zakaj vsi obsojate ljudi, ki se znajdejo? Vsak človek se danes prodaja na trgu. Cilj vsakega pa je, da maksimira korist ob najnižji možni količini vloženega dela. In Murkotu to odlično uspeva (tako kot lepoticam in kakšnim drugim posebnežem). Ker le redkim to uspe, se mi zdi, da so še toliko bolj podvrženi kritiki s tega vidika neuspešne mase.

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s


%d bloggers like this: