Kandidiram za najbolj zaznamovanega leta 2008

Ko je že vse kazalo, da bodo trda in na trenutke precej ostra pogajanja z Drugim Svtom glede tega, ali me bodo uvrstili med najbolj zaznamovane blogerje leta 2008, padla v vodo ali celo zašla v slepo ulico, se je končno zgodil težko pričakovani preobrat, prevladal je razum in tako sem se le znašel na lestvici nominirancev.

V predstavitvenem video spotu nekako prevladuje sledeča vodilna misel, v kateri pa se nisem takoj prepoznal:

Dr. Onyx –  Svet skozi doktorske oči je ustvarjalen, živ in ponavadi prežet s tempirano mero ironije in sarkazma. Ne uide mu noben spodrsljaj z aktualne scene. Prav zaradi tega je za številne zabavni, za marsikoga pa tudi nehvaležni ustvarjalec.

Ker vidim, da moja konkurenca na lestvici že pridno klika po glasovalnem stroju, mi ni preostalo drugega, kot da ob tej pozni uri pokličem šefa in za jutri vzamem izredni dopust, da bom lahko v miru hodil od ene spletne kavarne, do druge in oddajal glasove ter sproti brisal piškotke in druge mlevske polizdelke iz kvašenega testa. Tako računam, da bi do večera nekako nabral par tisoč klikov, kar bo po vsej verjetnosti dovolj za začasno prvo mesto.

Če pa se bo konkurenca slučajno poslužila istega trika, potem pa bom prisiljen poseči (ne bi rad da izpade to kot grožnja) kar po storitvah in uslugah Aljoše Ločičnika (SDS), ki ima kar se tiče spletnih skript za avtomatično glasovanje na raznih internetnih anketah baje bogate izkušnje in je med drugim nominiranec tudi za spletno osebnost leta po izboru Dnevnika. Da gre res za kompetentno osebo, pove dovolj že tale citat iz Dnevnikove obrazložitve nominacije:

Aprila letos se je pojavila zgodba, ko je brezplačnik Žurnal 24 razkril, kako je vladajoča stranka SDS manipulirala s spletno anketo omenjenega časopisa tako, da je računalnik SDS v spletno anketo poslal po 10 glasov na sekundo za Janeza Janšo. V zgodbi se je pojavilo le eno ime – Aljoša Ločičnik, ki je registriral spletno stran sds.si.

Torej bo šlo v tem primeru za uslugo nominiranca nominirancu.

Predlagam, da mojo nominacijo soglasno in brez nekih večjih zadržkov podpremo. Če ima kdorkoli kakršnekoli tehtne pomisleke, naj lepo prosim o tem pomišljuje kje drugje.

42 komentarjev to “Kandidiram za najbolj zaznamovanega leta 2008”

  1. chef Says:

    Jaz navijam zate, e, pa še glasoval sem.

    Ampak bojim se, da imaš premalo prijateljev med blogerji. Bi se moral udeležit vsake pasje procesije, hehe.

  2. dronyx Says:

    @Chef, bom za vsak slučaj napisal in odposlal po mailu še eno verižno pismo sreče z linkom na anketo, tako da kompenziram tale hendikep.

  3. orhideja Says:

    evo, bom glasovala zate, če bom. ko se odločim. če se odločim. 😉

    PS: podkupnine tud sprejemam 😐

  4. dronyx Says:

    @orhideja Od vsega dušenega govejega srca v naravni omaki ti hvala. Pozabil bodem nikoli.

    Kljub neprespani noči pa mi še vedno ni jasno, kako je lahko iz seznama nominirancev izpadel sir Iztok Gartner. Za njega bi obrazložitev lahko enostavno zapisali kot: Bloger Iztok Gartner je neustavljiv kot povodenj v Železnikih.

  5. kojotka Says:

    hihi, tole post mi je ful všeč, si me prepričal…bom takoj oddala glas, pa še iz službe, pa z moževega računalnika… :))))

    p.s. tako kot orhideja, sprejemam vse konvertibilne valute, ker sem ena redkih, ki javno priznam, da sem keš-pička

  6. dronyx Says:

    kojotka, bom še jaz kaj prispeval v tvoj “šparovček” (morda si ga preveč plastno predstavljam).

  7. chef Says:

    Točno, lahko glasujem še iz službe!

  8. gregac Says:

    evo v službi mi je zate uspelo 2x glasovati, predenj je zajamralo da sem že glasoval 🙂

    dr.onyx ftw 🙂

  9. dronyx Says:

    @gregac, ne smeš brisati piškotkov, ali enkrat glasovati iz Firefoxa, drugič iz Explorerja, tretjič iz Opere, četrtič iz Croma itd, ker boš šel na “black list”! Kot vidim trenutni rezultat, je tudi had že zagnal PHP skripto (auto voting script – cena 12,99 €, plačilo po povzetju na tri obroke).

  10. rockstar1707 Says:

    Pa sem te še jaz pritisnil. Dvakrat. In to na Drugem svetu…

  11. alcessa Says:

    Ojej, jaz pa sem te samo enkrat… Seveda pa tudi trdim, da uredništvo DS hoče, da zmagaš 😈 in me ne skrbi zate.

  12. had Says:

    “Kot vidim trenutni rezultat, je tudi had že zagnal PHP skripto (auto voting script – cena 12,99 €, plačilo po povzetju na tri obroke).”

    hmm..

    http://www.drugisvet.com/ – levo ob strani – Anketa: Bloger leta 🙂 glasujte zdaj 🙂

    to je moja skripta.. imas res obcutek, da potrebujem kaj taksnega in da bi moral pozivati ljudi naj glasujejo zame? hahah..

  13. dronyx Says:

    @Alcessa, takšne spletne ankete se na koncu vedno sprevržejo v dvoboj spletnih skript, tako da posameznik tu ne šteje veliko. Sem pa hvaležen za vsak klik, ki deluje name kot telepatska akupunktura.

    @Had, jaz verjamem, da ne goljufaš, sicer bi bili mi vsi ostali na promilih glasov.

  14. Dajana Says:

    Dr. Onyx: Ne velja! 😦 Jaz nimam denarja za podkupnino. Hej, a so kaj povedali, kaj bo dobil zmagovalec? Intervju v Blogoroli? Posebno oddajo posvečeno blogerjem? Kakšnega kipca? A jih nisi ti podeljeval? Zdaj se ne morem spomniti, kako si jim dal ime……….. Uuuuuuuuuuuuuu chef ni na seznamu, Iztok ni na seznamu… jao jao. Ampak sem pa ZELO vesela, da Jonas in Crni nista na seznamu. 🙂

  15. had Says:

    @dronyx: lool 🙂 tolk hudo pa spet ni.. ceprav ideja o locicniku ni slaba sploh 🙂

    itak so pa ta tekmovanja nesmiselna.. oz. od njih ne mores ziveti in ne pridobis nic dobrega.. razen, ce si anonimen in bos moral iti po nagrado 👿

  16. luke Says:

    evo še en glas za Dr. Onyxa

  17. alcessa Says:

    In? Si mi že nakazal denar? (telepatska.akupunktura.Press)

  18. dr. onyx Says:

    @had, nikjer nisem zasledil, kaj je nagrada? Če zmaham, bom pa itak poslal mojo tiskovno predstavnico, da prevzame, karkoli že to bo. Morda dobim za nagrado (govorim že kot zmagovalec) večerjo z Dnevnikovo spletno osebnostjo leta, kar bo očitno Jonas, česar bi bila moja tiskovna po moje še najbolj vesela, ker ji je on faca. Meni pa model ni nič posebnega. Po moje, če ne bi bilo Alenke, ki ga je spravila na prava pota, bi bil on danes še vedno čisto navaden zapit in neobrit wannabe metrosexualec, pardon metrointelektualec.

    @Alcessa, nakazal denar telepatsko. Poglej v nogavičko.

  19. alcessa Says:

    Ja pa res. Hvala, velikodušen si! Grem na kavč in v šoping… 🙂

  20. dronyx Says:

    @Dajana, ne vem če sem ti že omenil, ampak ti si skupaj z Hadom dobila Blogeca popularnosti za preteklo leto (2007). Za 2008 pa so še vse karte odprte, tako da bo potrebno še kaj pokazat, če hočeš resno kandidirat za ponovitev naslova, kar bi bil lep uspeh. Drugač pa, kar se tiče glasovanja na DS, ti lahko posodim moj prenosnik, pa greš na Tromostovje in zbiraš klike mimoidočih. Za piškotke sproti brisat, bova pa eno skripto napisala.

  21. enxen Says:

    Evo, glasovanje opravljeno z veseljem! Upam, da te bo fajn brati tudi v prihajajočem letu? 😉

  22. enxen Says:

    In da ne bom čisto preveč osladen 😆 – huh stari, zakaj v tvoji pasici naletava z desne?

  23. dronyx Says:

    @enxen, glede na to, kako mi trenutno kaže na lestvici, resno razmišljam, da bi naredil tako kot Mateja Svet. Na vrhuncu, ko se zmage vrstijo ena za drugo rečeš, dovolj. In odideš. 🙂

    Glede smeri vetra pri snegovanu pa mislim da se menja. Enkrat piha iz levice, drugič iz desnice.

  24. zloba Says:

    Obetam si intevju z veliko portreti slavnega doktorja … zato seveda navijam zate:-D

  25. Alex van der Volk Says:

    A tako, Chef, jaz pa sem mislil, da si glasoval zame. Lep prjatu, ni kej… :mrgreen: Imam pa jaz aduta v rokavu, ki ga nima nihče drug, hehehehe

  26. had Says:

    @alex: upam, da ga izkoristis.. ker ce ti to uspe, potem bomo imeli samo se promile % 🙂

  27. dronyx Says:

    No, dajmo, dajmo, še kakšen glas lepo prosim, ker “nasprotnik ne spi, ker nasprotnik ne spi…” (pozabil, kdo to poje, vem pa, da gre za refren pesmi).

  28. Alex van der Volk Says:

    Vlado Kreslin, ko je še obstajala skupina Martin Krpan

  29. rockstar1707 Says:

    “ker sovražnik ne spi…”

  30. katarina Says:

    če slučajno … slučajno zmagam, ti odstopim nagrade. vse po vrsti. jaz sem prav užaljena, da so me sploh dali na tako lesvico. ddddd…

  31. dronyx Says:

    @katarina, zakaj bi bila užaljena? Upam da ne zaradi konkurence?

    @rockstar1707, vem, da je v besedilu namesto nasprotnik sovražnik. Ampak sem zanalašč napisal nasprotnik, ker tole konkurenco nimam za sovražno, pa tudi zdi se mi, da se lahko borijo samo še za drugo mesto. Ob pogoju, da ne bi kdo goljufal. Dajano imam na sumu, da prav potiho kuje monstruozni plan, v katerem bodo imeli glavno vlogo reptili iz planeta Kripton. Proti temu pa nimam učinkovitega antibiotika.

  32. katarina Says:

    zato, ker konkurence sploh nimam. in nočem bit na nobenem takem spisku. in nočem tekmovat z nikomer in mi je pod čaastjo sploh razmišljat, da je kdo boljši oz. slabši od mene. ddd…

  33. dronyx Says:

    @katarina, no, pa imamo špil ferderberja. 🙂

  34. katarina Says:

    JA JA, jaz sem vedno patibrejker. :))))))

  35. Alex van der Volk Says:

    Katarina, saj ne gre za to kdo je boljši bloger (o tem se je namreč razvila debata v komentarjih). Gre preprosto za to, kdo je najbolj zaznamoval leto 2008. Se mi je pa kar zdelo, da ti ne bo všeč, vsaj glede na to kako si nekoč popenila, ko je nek agregat ali neka slovenska spletna stran brez tvoje vednosti uporabila nek prispevek, čeprav so vir vidno napisali.

  36. katarina Says:

    Alex: in tudi drugemu svetu sem prepovedala, da objavlja moje poste. nihče jih ne sme brez mojega dovoljenja in jaz nikomur ne dovolim. :)))))

    kako bo blog zaznamoval leto 2008? če bi že tekmovali v čem, bi lahko v tem, komu je zaradi bloga največ uspel, recimo. pa še to se ne bi tekmovalo na podlagi ankete, ki so itak pristranske, ampak z dokazi. tebi je zarad ibloga uspelo to, meni to, onemu tisto … komu več, kdo je prodrl najdle, si odprl vrata mogočev druge medije, postal prepoznaven tudi izven konteksta bloga, … kar takole neko tekmovanje, glasovanje po principu “s tem se več družim, temu bom pomagal, tale mi je kul” pa je zame osebno kot pisca unikatnih postov in nekoga, ki v svoje pisanje vlaga znanje, razmišljanje žaljivo. in zame je žaljivo.

  37. Skazica Says:

    Katarina, če smo realni in iskreni, mislim, da se ti ni potrebno ravno bati, da bi zmagala… 😉

  38. En Kovač Says:

    Evo, glasoval zate.

    Še na Dajanini strani bom, če bo potrebno 🙂

  39. katarina Says:

    skazica: in še dobro, da nočem zmagati, a ne? ker drugače bi se požrla od žalosti.

  40. ana od srca Says:

    Katarino razumem – in podobno čutim!

    Politike moramo izbrati in še kaj, raznih drugih naslovov pa ni treba … Preprosto stvari niso primerljive …

    In mnogi so naj … Itak …

  41. Fetalij W. Tyschew Says:

    odnosi med ljudmi so v kurcu.

  42. Lepotica pod krinko « Dr. Onyx Says:

    […] tako sem po tem, ko sem se zagledal na tem seznamu, napisal bolj za šalo, kot zares zapis Kandidiram za najbolj zaznamovanega blogerja 2008, kjer sem bralce pozval, da mojo nominacijo soglasno podprejo. In to je potem povzročilo, da sem […]

Oddajte komentar

