Podarjam hlevski gnoj

Petek je nekako dan pred vikendom, ki kot tak ni primeren za kakšne zahtevnejše teme.

Me je pa danes znova presenetil WordPress, ki je spet postavil na glavo Dashboard in se še v lastnem blogu ne znajdem več. Ne razumem pa, od kje jim taka neustavljiva sla po obračanju na glavo celotne zasnove? Saj to ni neka klasična komercialna firma, ki bi morala na vsak način nekako zaposliti svoje delavce, kot to recimo počne Microsoft. Le da Microsoft teži z novimi verzijami na vsakih nekaj let, WordPress pa na nekaj mesecev. Pa to ni tema, o kateri želim pisati.

Pisati želim o radijskih postajah in hlevskem gnoju.

Radio jaz poslušam večinoma samo v avtu. Napravo sem dobil vključno z montažo kot darilo in z že prednastavljenimi radijskimi postajami. Ampak od vseh nastavljenih postaj v bistvu poslušam samo Radio Ena in Express.

Kot sem opazil, so na radiju trenutno popularne otroške voditeljice, ki zbijajo neke šale. Tako imajo na enem radiju Lano, na drugem pa Zalo. Sploh Zala je zanimiv patron, saj folk zajebava po telefonu v smislu neke radijske skrite kamere, ki pa ni skriti mikrofon. Moram pa povedati, da sam osebno močno dvomim v pristnost teh posnetkov (Zala kliče), ker imam občutek, da je to vse skupaj odigrano, tako kot je odigranih tudi precej “skritih kamer”. Če pa mala res tako obvlada, da si sproti zmišljuje fore, ko govori po telefonu, potem pa se oproščam za napačno insinuacijo.

Zanimivo pri tem je, da tega niso kopirali na TVju in bi recimo za otroke vsak dan pripravili otroški dnevnik, ki bi ga vodile otroške voditeljice. Sem skoraj prepričan, da bi imel večjo gledanost, kot slovenska postana limonada Strasti, pa še stalo bi bistveno manj.

Popularne pa so na radiju tudi nagradne igre.

Tako na Radio Express zjutraj delijo bencin. Pokličeš Željkiča (njegova sovoditeljica ima mimogrede obupen, vnaprej posnet smeh, ki pomeni takojšnjo zamenjavo postaje), izbereš eno od treh možnost in dobiš 0, 10 ali 100 litrov bencina. Meni je smešno predvsem to, kako se nekateri res od srca razveselijo takšne nagrade, ki v najboljšem primeru ne presega vrednosti 100 €. Ampak dobro, podarjenemu bencinu se ne gleda v hlape.

Tako sem se tudi jaz odločil, da po vzoru radijskih “kolegov” nagradim moje najbolj zveste blogerske bralce.

Za nagrado sem izbral, da podarim 0, 10 ali 100 kilogramov hlevskega gnoja prve kvalitete, ki ga bom razdelil po naslednjem ključu:  tisti, ki me bo na svojem blogu največkrat linkal v obdobju od 1.1.2009 do 1.5.2009 , dobi 100 kilogramov hlevskega gnoja. Drugi najboljši dobi 10 kg, vsi ostali pa lahko potem konkurirate za tretjo nagrado, ki je pa nič kilogramov.

Sedaj pa veselo na delo, za praznik dela, 1. maj, pa razglasim srečne nagrajence, ki bodo nagrado prejeli po pošti (tu pride značilni smeh Inšpektorja Mumblya).

12 Responses to “Podarjam hlevski gnoj”

  1. zirosi Says:

    Z dostavo ali brez?

  2. dr. onyx Says:

    Zirosi, dostava gre jasno na moje stroške, boš moral pa v primeru zmage na pošto po darilni paket, ker se mi zdijo današnji poštarji že itak preobremenjeni z dostavo reklam, kaj šele da bi razvažali bencin in hlevski gnoj po domovih.

  3. alcessa Says:

    Jaz pa te bom v tem času za vsak slučaj vrgla z blogorole… Meni v lajfu namreč ne manjak gnoja, temveč cvetlic… 😆

  4. dronyx Says:

    alcessa, kvaliteten gnoj je predpogoj za lepe rožice. Ne mislim pa nekomu pošiljati nagrade, če tega noče.

  5. Josh Says:

    @Dr. Onyx: Lahko bi po TV imeli kakšen program kot ga imajo recimo v Italiji, kjer je voditeljica zgoraj brez, ali pa da se sleče v do nagega.

    Napisal si da podariš hlevski gnoj in to 1.kvalitete. Nisi povedal kakšnega, kravjega, svinjskega,.. pa s čim si krmilil živali, da izvemo kakšna je sestava gnoja. Jest recimo nočem met slame po njivi, pa pol okopavat na tem “sranju”.
    Dej se pri naslednjih prispevkih dobro ozavesti, preden napišeš takšno in drugačno objavo. Najbolj kvaliteten je kurji gnoj, tako da tale kvaliteta hlevskega gnoja je nična.

  6. dronyx Says:

    @Josh, glede na tvoje poznavanje različnih vrst gnoja sem se na hitro odločil, da ti ga pet kilogramov podarim “mimo vrste”. Čestitka.

  7. Josh Says:

    @Dr. Onyx: Še nekaj. Pri nas rožice najlepše rastejo na kurjem gnoju. Btw, krompir, imamo večinoma pognojen s hlevskim gnojem, nekaj pa ga je tudi s kurjim gnojem, in tam kjer je pognojen s kurjim gnojem je “cima” krompirja velika 0,5 metra, drugače na hlevskem gnoju je pa dosti manjša. S tem se pozna tudi pridelek krompirja, koliko ga pridelamo na enem in na drugem gnoju.

  8. Josh Says:

    @Dr. Onyx: Pokritiziral te bom, če prav si ne dovoliš da nekdo polemizira s tabo.
    Tale prispevek vsebuje ~26,730608840700583819849874895746% (641 vs 2398 znakov) povezave z naslovom. Ostalo je balast prispevka, kar še enkrat dokazuje, da to ni kvaliteten prispevek. Očitno pišeš res prispevke na ravni kakšnega brezplačnika. S privdihom cinizma bi rekel, da je to novi Dr. Onyxev brezplačnik brez reklam financiran od EU in sponzoriran od blogorole in wordpressa.
    A je to res da od oglasov dobiš za vsak klik 1,45€? Pa če je res od katere firme.

  9. dronyx Says:

    @Josh, pa kaj bi ti rad najprej z negativno reklamo odgnal moje bralce, potem pa jih zvabil k sebi? V uvodu sem eksplicitno napisal, da tale deževni petek ni primeren za resne teme, kot je vpliv gnoja na količino pridelka, zato sem pač nekaj na hitro napisal, da me bralci ne pozabijo. Ob tej ubitačni konkurenci, ki vlada v blogosferi, tebe dva, tri dni ni na blogu, pa že letijo kliki drugam. Tega si pa nobeden ambiciozen bloger ne more privoščiti. Težko se trenutno spomnim še nekega področja, kjer vlada tako huda konkurenca.

    Mimogrede, ko so danes upgrejdali WordPress zagledam na desni neko novo rubriko v kateri so obetavni naslovi:

    Junkyard
    Calculatorju se je strgalo
    Urin na zaupanje…

    Fino, sem si rekel, sigurno so to zanimivi zapisi drugih blogerjev. Potem pa kliknem na enega in ugotovim, da so to neki moji neobjavljeni drafti.

  10. alcessa Says:

    Res je kar veliko spremenjenega, vseeno ne zgleda slabo, WordPress… Vsaj do danes ga še nisem preklela… 🙂

  11. Josh Says:

    @Dr. Onyx: Zahtevaj downgrade. Pravijo, da rabiš nekaj časa da se boš navadil, je pa tale zelo hitrejši pa ima na tone novih stvari. A je to res? Sam spremembe pa morajo biti, ker konkurenca se prav tako razvija naprej. 😀
    PS: Kaj je sploh konkurenca wordpressu?

  12. dr. Onyx Says:

    @Josh, kakšnih novih funkcionalnosti še nisem zasledil, glede hitrosti pa še nisem čisto prepričan. Namreč s starim WordPressom sem imel težave že s samo prijavo v sistem, ki je včasih trajala zelo dolgo, ali pa se sploh ni zgodila. Pa to ne samo na enem računalniku in ne glede na hitrost povezave. Upam, da so vsaj to popravili.

Oddajte komentar

