Nergači

»Mene ne motijo toliko tisti, ki me ne berejo. Bistveno bolj me motijo tisti, ki me sicer berejo, a se z mano ne strinjajo, ali pa me berejo in potem z mano še polemizirajo.«

dr. Onyx v krajši petkovi meditaciji

5 Responses to “Nergači”

  1. PiPi Says:

    evo bom malo polemiziral: ceno –> celo 🙂

    .::PiPi::.

  2. ZigaK Says:

    Kaj češ, ne more biti vse tako kot vam paše.
    🙂

  3. dronyx Says:

    Če bi bil jaz dajana, bi take neumestne in neprimerne komentarje zbrisal. Tako pa dopuščam sicer navidezno demokracijo, čeprav vsi vemo, da to na dolgi rok tako ne gre.

  4. enxen Says:

    ja, zato moram jaz s svojimi komentarji vedno čakati na odobritev 😉
    stari, kje je chef zadnje čase?

  5. dronyx Says:

    enxen, ne vem zakaj mi večino komentarjev avtomatično vrže pod “awaiting moderation”? Morda je to kakšen nov WordPress “feature”, samo me pa to moti. Morda se da kje to izklopiti?

    Ne mine minuta, pa sem že našel pod Settings, zakaj meče komentarje v moderacijo. Gre za tole nastavitev domnevam: Hold a comment in the queue if it contains 2 or more links. To sem popravil na 10 linkov in upam, da sem s tem rešil tole težavo.

    Mi je pa zanimivo tudi tole pod nastavitvami:

    Maximum Rating G — Suitable for all audiences
    PG — Possibly offensive, usually for audiences 13 and above
    R — Intended for adult audiences above 17
    X — Even more mature than above

    Rated R as RETARD.

    Drugače sem pa pri nazivu prispevka kolebal med Težaki in Nergači. Po nekajsekundnem hudem notranjem boju sem se odločil za drugo opcijo. Upam da Chef ne vleče kakšne analogije, ker jo ni. Glih dasiravno še njemu se zamerim, pa lahko blog kar zaprem. Had me ma po moje kar na Firewallu vpisanega pod rubriko prohibited content URL. 🙂

Leave a Reply

