Had postaja blogerski tajkun

Ko spremljam tektonske premike v zadnjem času na Hadovem blogu, se ne morem znebiti občutka, da počasi dobivamo prvega blogerskega tajkuna.

Namreč že praprapredniki današnjih tajkunov v pradavnini so poštudirali, da je mnogo pametneje, če za delo najamejo druge, kot pa če se mučijo sami. Pri čemer je plačilo za opravljeno delo seveda čim bolj mizerno, ali v idealnem primeru celo nič in ti drugi delajo zastonj. Kot primer vzemimo Egipčanske piramide.

In to miselnost sedaj opažam tudi na Hadovem blogu.

Čedalje več je tam objavljenih nekih gostujočih zapisov drugih blogerjev, ki jih seveda iskalniki tudi indeksirajo, kar je bistveno. Da objavljajo zapise na njegovem blogu je Had blogerje prepričal verjetno s tem, da če jih bodo objavljali na svojem blogu, to prebere v najboljšem primeru par ljudi, medtem ko Hada berejo praktično vsi. Tako mu sedaj vsebino pripravljajo drugi, sam pa skrbi pretežno samo še za marketing in odnose z javnostmi. Komunicira z PR službo Simobila, testira razne nove igračke in gizmolinčke, včasih pa še mimogrede napiše kakšen resen zapis o striptizeti, da ne bi slučajno obisk na blogu padel pod še dopustno raven, ko CIT od reklam ne bi prinašal več pravega dohodka in bi padel pod 10 € na mesec.

Seveda taktika je na prvi pogled čisti zadetek v polno, imam pa sam ob tem pomisleke. Po moje se mora bloger na začetku odločiti, ali bo tič, ali miš.

Saj ni z kolhozništvom, kjer več avtorjev piše blog, načeloma nič narobe, problem pa vidim v tem, če nek osebni blog začne lebdeti nekje vmes. Verjetno pa se tu osebnostna dezintegracija bloga ne konča, saj človek ponavadi razmišlja še naprej v tej smeri. Zakaj ne bi najel še nekoga, da mi blog vzdržuje, izbira gostujoče prispevke, spremlja zaslužek? Zakaj bi vse to sam počel, ko ti vendar pod blagovno znamko Had to lahko počnejo drugi?

Jaz osebno na mojem blogu ne morem objaviti zapisov drugih. Lahko objavim citate, lahko objavim povezave, ne pa gostujočih zapisov. Ko bi prvič naredil to, potem osebnega bloga dr. Onyxa ni več.

Preberi še:
Po ugodni ceni nudim delo

44 komentarjev to “Had postaja blogerski tajkun”

  1. Robi Says:

    Ojej, zdaj si pa dregnil…

  2. had Says:

    ideja, da jaz zacnem objavljati, ob nedeljah zapise drugih, je bila ze precej casa v procesu obdelave.. ravno s tem, kar si zapisal, sem se jaz najvec ukvarjal.. brand had in tuji zapisi.. to dvoje ne gre skupaj..

    ampak glede na to, da sem eden izmed igralcev, ki se trudi nekaj spremeniti, moram biti vcasih pred ostalimi.. in zato naredim stvari, ki jih bodo mogoce nekoc tudi drugi..

    s tem, ko nekomu dam moznost da objavi zapis pri meni, mu dam moznost da sam napise naslov in celoten prispevek in se ne vtikam v sam zapis.. se prav tvoja teorija o seo-u je tukaj nesmiselna..
    indeksacija googla.. ce bi malce bolj spremljal stvari, bi preprosto ugotovil, da me google ze vec kot mesec dni nima rad.. da mi ni indeksiral zadnjih 400 zapis in podobno.. ampak to je seveda neocitno, kot to, da me sicer ima rad.. in ja, priblizno se mi sanja zakaj je prislo do tega..

    ce hocem podati informacijo, ki jo dobim, je boljse da prej preverim o njej, ceprav pri pr sluzbi, kot pa da trobezljam neumnosti.. in ce dobim igracke v test, oz. v dar, je to za koga motece?

    ce koga moti to, ima vso legitimno pravico, da me ne bere, kajne? kot imam jaz povsem legitimno pravico, da pisem o cemer mi srce pozeli.. pa ceprav je to o striptizetah, ceprav je to o vremenu, ali pa vladi..

    lahko pa se seveda postavis v ocenjevalca, ali kritika in poves kaj delam narobe in kaj delam prav.. vseeno delam stvari, od katerih nimam koristi samo jaz..

    lahko pa seveda naredim tudi drugace.. in imam koristi samo jaz, namesto da se za kaksno stvar sploh se trudim..

    mogoce bo to res najboljse..

  3. had Says:

    @robi: niti ni dregnil.. pac ene par let za svetom zaostajamo, sicer pa nic cudnega, da je nasa scena taksna kot je.. ne vem ce se kdo v tujini ukvarja toliko z ljudmi ki delajo drugacne korake, kot smo jih navajeni v blogosferi, kot se to dela pri nas..

    namesto da bi se podpiralo ideje, se jih secira in kriza.. in potem se pricakuje da bo kdo zelel sodelovati z blogerji? hmm..

  4. had Says:

    p.s.: pa pozabil si omeniti, da me na drugem svetu tudi na vsake par dni linkajo.. tudi to gre v tajkunstvo zraven 🙂

  5. PiPi Says:

    had, ne bodi uzaljen, sej nisi dajana … dr. ti je legitimno napisal kaj ga moti, ravno tako sem ti tudi sam ze veckrat napisal, da pusti politiko na miru in zacuda si jo, vendar gre iskati razloge kje drugje 🙂

    .::PiPi::.

  6. had Says:

    @pipi: nisem uzaljen.. se dalec od tega.. pac vsec mi je, kako me dronyx vidi 🙂 kot tajkuna..
    oz “ali bo (pokončen) tič ali (slepa) miš” – ocitno sem naredil veliko stvari narobe v teh treh letih pol, kar pisem blog.. se zgodi..

    politika.. saj se bo kmalu zacela.. in tudi napake, ki jih bo delala sedanja oblast bodo zabelezene.. cez stiri leta vse pride prav 🙂

  7. dronyx Says:

    Had, upam da zapis jemlješ kot blogosferično šalo, sem pa zgolj malo karikirano napisal moje mnenje. Kadar gre za osebni blog pač jaz berem Hada, Karmen, Alcesso, Chefa in ostale. Bi me pa motilo, če bi vsi začeli objavljati neke gostujoče zapise, ker potem nekako blog izgubi osebno noto, ki se mi zdi kljub vsemu bistvena. Nimam pa nič proti linkom, ker to je nekaj drugega, kot če objaviš copy/paste nek zapis drugega pri sebi.

    Had, verjemi, jaz nočem nikomur razlagati, kaj dela prav ali narobe, lahko pa zapišem samo moj subjektivni pogled. Verjetno obstaja cel kup blogerjev, ki se jim zdi ta ideja dobra in vredna posnemanja.

  8. Robi Says:

    Eh, Had, enostavno se boš moral navaditi, da si izpostavljen in da tvoja dejanja kdo tudi secira. Pravzaprav ni s prispevkom nič narobe…

    Sicer pa moram reči, da se mi zdi, da se sodelovanje z blogerji dogaja popolnoma mimo tega, kaj si kdo misli in kako piše, po povsem drugih ključih. Z njimi se sodeluje izključno zato, ker je to trenutno ‘in’ in niti slučajno ne zato, ker bi imeli blogerji kakšen imidž. Da je temu res tako, kažejo vse akcije, ki so se jih šli letos, saj ni imela nobena ne repa in ne glave. Če bi se kdo dejansko pozanimal, kako bi uspešna akcija naj izgledala, bi bil učinek precej večji. Tako je pa vse skupaj kr neki.

    Je pa Slovenija specifična prav zaradi svoje majhnosti, ker lahko praktično vsakemu blogerju vržeš kepo za vrat, če pogledaš skozi okno. In v tem smislu je tudi zadnja Logitechova akcija, ki je, kako prozorno, omejena bolj kot ne na Ljubljano, kot da drugje ljudje ne blogajo. Naj enkrat nekdo pove, da to ni blogerska akcija ampak bi lahko tiste miške dajali na test tudi na ulici… Čopovi, ker če bi bil kdo tri ulice stran, se mu v tem vremenu in pri tem prometu po njo niti ne splača. Pa še enkrat bo moral tja, da bo izdelek vrnil…

    V glavnem, da ne bo kakšne pomote – jaz ti dam prav, če koga moti, kako pišeš SVOJ blog (to je pomembno), naj te ne bere. Tebe naj pa to ne moti. Je pa res, da se preveč ukvarjajo s tabo!

  9. chef Says:

    Seveda je dregnil.

    Trije komentarji eden za drugim so evidenten dokaz, da je doktor stopil na rep, hehe.

  10. dronyx Says:

    Robi, kakorkoli obrneš, ni noben blog samo “SVOJ”, ampak je namenjen verjetno bralcem (Musorgski – Slike z razstave). To pa avtomatično pomeni, da ljudje tvoje zapise verjetno tudi ocenjujejo in si ustvarjajo nek vtis oziroma imajo neko mnenje. Če nekaj javno razstaviš, pa moraš pričakovati tudi nek odziv. In večini blogerjev je to všeč, ker pomeni, da niso neopaženi. Hada pač jaz jemljem kot starosto, referenco, če hočete lahko tudi trendsetterja blogosfere. Zato je jasno nekoliko bolj pod budnim očesom zainteresirane blogerske javnosti, kot ostali domači pisci.

  11. had Says:

    @dronyx: ce bi vzel to kot nekaj zaljivega, potem se ne bi trudil z odgovorom.. ampak ker obstaja moznost dvosmerne komunikacije, sem razlozil se moj pogled na vse skupaj.. mogoce sem utopist, ker ze od zacetka verjamem da se da narediti veliko stvari v nasi mali sloveniji in sem vedno med prvimi, ki poskusa kaj narediti.. meje vrtickarstva sem ze zdavnaj prestopil.. in vedno komu to ni bilo prav..

    evo, sedaj se ti bom se zasmilil.. ampak dejansko je trend v svetu, da se blogerji med seboj povezujejo, da se objavljajo gostujoci zapisi, da se podpira stvari.. pri nas tega ni.. in verjetno bo lazje, da jaz zacnem hodit po rokah, kot da se bo to spremenilo..

    ti gostujoci zapisi niso copy/paste, ampak so zapisani samo pri meni.. to sem preveril.. ker ne bi zelel da se ista vsebina pojavlja na vseh straneh..

    @robi: glede logitecha.. problem je s posiljanjem po posti.. saj v tem primeru bi lahko vsak izkoristil priloznost da dobi kaksno stvar, kljub temu da ni bloger, oz. da ne bi dal svojih podatkov.. jaz vidim ta problem samo tukaj.. je pa res, da se s tem vse skupaj precej omeji 😦

    in se strinjam.. prevec se ukvarjajo z menoj.. ker ni potrebe po tem 🙂

  12. Robi Says:

    Ne, Onyx, nimaš prav.

    Blog je Hadov. On ga piše, on plača za domeno, on se odloča, kaj bo gor in kdaj. Vse ostalo je pa med njim in zainteresiranim bralcem. In dokler ne piše o nekom, ki mu to ni všeč, ni nikomur nič dolžan.

    Ne razumem pa tvojih zadnjih dveh stavkov oziroma povezave z mojim odgovorom.

  13. had « koornk Says:

    […] dronyx – Had postaja blogerski tajkun – dronyx.w..-tajkun/ today, 09:43 from koornk had @syc 37signals.. priporocam 🙂 ceprav tudi zoho ne deluje slabo […]

  14. Robi Says:

    A ja, mimogrede – uro na strežniku imaš narobe nastavljeno.

  15. dronyx Says:

    Robi: “Blog je Hadov. On ga piše, on plača za domeno, on se odloča, kaj bo gor in kdaj. “, to ne drži povsem, ker ga po novem soustvarjajo tudi drugi, sicer pa je ostalo vse res. Je pa osnova demokracije to, da imam jaz lahko mnenje o čemerkoli, kar je javno dostopno na spletu, saj vendar nismo Chinese democracy, mar ne?

  16. Robi Says:

    Če že navajaš moj odgovor, navedi še tisti stavek: “… In dokler ne piše o nekom, ki mu to ni všeč, ni nikomur nič dolžan. …”

    Se mi zdi, da Hadu tvoje pisanje ni ravno všeč.

    O soustvarjanju je pa tako – vtikaš se v odnos med Hadom in pisci prispevkov, ki te naj ne bi zanimal. Sicer pa nisem jaz Hadov odvetnik (pravzaprav se z njim največkrat ne strinjam), ti bo že sam povedal, če bo hotel.

  17. dr. onyx Says:

    Robi, še enkrat, potem pa tole diskusijo vsaj jaz zaključujem. NE vtikam se v odnos med Hadom in pisci zapisov in to ni bil nikdar moj namen. Jaz sem podal samo moje videnje zadeve, gre se pa v bistvu za to, kaj je osebni blog. Če povem direktno in pošteno, mene čedalje bolj motijo razni “blogi” tipa lifestyle, playboy, vest in podobni portali, ki izkoriščajo bloge samo zaradi tega, da se zapisi pojavljajo v raznih agregatih, so bolje pozicionirani v iskalnikih in mimogrede še kakšen bloger klika po njih. Meni taki “blogi” ne pomenijo nič, samo smeti v blogosferi, ki naredijo agregate skoraj neuporabne. Načeloma nimam nič tudi proti skupinskim blogom tipa Razgledi, kljub vsemu pa mnogo raje prebiram osebne bloge, kjer pisca in njegov stil poznam in približno vem kaj pričakujem.

    Upam pa, da zaradi tega zapisa Had ne bo trpel kakšnih traum in psihičnih bolečin. Toliko ga pa mislim že poznam, da temu ne bo tako.

  18. Robi Says:

    No, v eni stvari se pa strinjava – tudi meni gredo na živce ‘blogi’, ki si jih omenil, zato jih striktno mečem iz SloBlogov. Eden prvih je bil Vest.si, takoj po prenovi, saj to ni bil več blog, ampak portal. Takrat sem jih še od Jonasa slišal…

    Kljub temu, da mi gredo na živce, pa ne pomeni, da ne smejo obstajati, pa četudi so smeti. Si kdaj pomislil, da gledaš samo iz svojega zornega kota, in da jih kdo dejansko bere? Sam tudi ne morem verjeti, da so Slovenske Novice najbolj bran slovenski dnevnik…
    Oprosti, ampak to pa res že meji na Chinese democracy…

    Če pa takšne strani najdeš v agregatih, pa spremljaš napačne agregate. 😉

    Kakor jaz stvar vidim, tiščiš Hadov blog v svojo definicijo osebnega bloga, in ti ni všeč, ker tja ne sodi. Saj s tem ni nič narobe, ker je to tvoj blog, se mi pa zdi, da je tvoja definicija malo, hm, zastarela. Jaz svojega (najinega) bloga ne pišem sam, pa sem še vedno prepričan, da je osebni…

  19. rockstar1707 Says:

    WTF is Had?

  20. dronyx Says:

    rockstar1707: Had je neformalni frontman blogosfere, zato mu mnogi zavidajo za blogerske razmere naravnost bajne zaslužke in enormno število klikov.

  21. ElQurc Says:

    frontman ?

    pri nas na deželi temu rečemo “kurec od ofce” 😦

  22. had Says:

    @dronyx: nikjer se ni bilo zapisanega tega, da bi bil kaksen frontman, niti nikjer nisem izrazil zelje, da bi bil karkoli podobnega.. se pa trudim da naredim kaksen korak, ki ostalim ni vsec, ker vseeno verjamem da se da tudi pri nas iz vsakega taksnega projekta narediti kaj vec..

    @elqurc: kje na dezeli pa je to? pr nas recemu temu kurac od ovce 🙂

  23. Mischka Says:

    Mal offtopic.
    Dr. Onyx pa smo spet pri tipični slovenski nevoščljivosti ane.
    Konec offtopica.
    Na kratko to je, “začaran blogerski krog”, kjer se odvija bitka za preživetje, kdo je boljši, ima bolj kvalitetne prispevke, objave, pozna več blogerjev, ima več pageranka, je na višjem mestu v googlu, dobi več denarja od bloganja,…
    Ja med blogerji je tekmovalnost. V zadnjem času manjka blogerjem kakšna inovativnost, ker kot opažam ima recesija posledice na bloge in blogerje.
    Kaže se manjše število objav na blogih, manj kvalitetni zapisi. V zadnjih 3 mesecih se ni še nič spremenilo v pozitivno smer. 😦

  24. dronyx Says:

    Mischka, ko bo res udarila recesija, se bo število blogerskih zapisov in blogerjev močno povečalo, ker bodo ljudje ostali brez služb in bo tako več časa za okopavanje svojega blogosferičnega vrtička. Šele v drugi fazi recesije bo prišlo do upada, ker bo takrat nastopil problem, da večina blogerjev ne bo imela več niti za položnice, s katerimi bi plačali dostop do interneta.

  25. sashasi Says:

    Naslov in zapis “Had postaja blogerski tajkun” se mi vsekakor zdi zelo ciničen in posmehljiv hkrati. Zelo rad te berem dronyx, ampak tole pa, oprosti ni cool. Na hada se spravljaš popolnoma neupravičeno. Ne vem kaj za boga je v tem, da človek želi kaj zaslužiti slabega. So what??! Vsi smo prostitutke sistema pa če zdaj ti to priznaš ali ne. Če človek dobi kakšno darilo pa hvala bogu, saj si ga precej krvavo zasluži ko mora vsak dan takšna sranja nevoščljiva brat. In, da bi zaradi tega ker dobi nekaj 100€ vsak mesec bil zdaj tajkun? Prosim te lepo. Eno jebena tuš pipa lahko stane 1000€. Wow, tajkun pa tak. Prav tako ne vidim nikakršne ovire pri gostujočih piscih. Tudi sam sem pred časom čist spontano razmišljal v tej smeri in trendi v svetu vsekakor kažejo tudi na to. Upravičeno. Pa brez zamere…

  26. Robi Says:

    drOnyx, evo, se pridružujem mnenju Sashase.

    Drugače pa ti predlagam, da si pogledaš tole: http://blog.klinc.info/archives/965

    Ti je šesta točka (slide 7) kaj znana?

  27. dronyx Says:

    Robi, blogi živijo od klikov in zgolj kot zanimivost, je moja šala na račun Hada prinesla včeraj prek 260 ogledov, povprečen moj zapis seže tja do 100. To je pač šolski primer provokativnega zapisa, ki je “click maker”. Je pa res, da morda jaz nimam občutka za to, kdaj koga užalim, ker če kdo mene užali, mi samo prija. Blažja oblika sadomazohizma pač. Ampak še vedno pa v mojem zapisu ne zaznam žalitve, zgolj subjektivni (moj) pogled na zadevo. Saj to, da Had v bistvu piše (tudi) za spletne iskalnike in da se ima za svoj velik obisk na blogu za zahvaliti med drugim (ali predvsem) iskalnikom upam, da ni skrivnost, o kateri se ne bi smelo govoriti? Se pač zelo dobro spozna na SEO in nenazadnje mislim da o tem piše tudi na drugem blogu v angleščini? Pač, sam pa na to gledam nekoliko cinično (poleg zavisti jasno).

    Je pa Had zato verjetno eden redkih pri nas, ki mu uspeva vsaj delno monetizirati svoj blog in za to sem ga že večkrat pohvalil. In mimogrede, če bi me kdo vprašal, koga naj najame za optimizacijo spletnih strani za iskalnike, bi mu brez pomisleka priporočil Hada, ker je pač očitno za to strokovnjak, ki svoj blog lahko pokaže vedno kot referenco.

  28. Robi Says:

    Prinesla ti je 260 ogledov in odnesla enega dokaj rednega bralca. Trade-off.

  29. dronyx Says:

    Robi, tako pač je. Ne moreš biti kritičen do vsega in vseh, pa hkrati pričakovati, da te bodo vsi imeli radi in te množično brali. Nenazadnje, tudi če izgubim čisto vse dokaj redne bralce, mi ostane solidna baza 200 ++ ljudi, ki zatava k meni prek iskalnikov. Za vzdrževanje osnovnega libida je tudi to za silo dovolj. 🙂

  30. Robi Says:

    Posredno si torej priznal, da bi rad bil Had. In da je tvoj cilj NEosebni blog.

  31. had Says:

    kaksen preobrat.. hudica..

    dronyx: moje instrukcije iz seota so povsem brezplacne.. in to pocnem za veliko ljudi.. zastonj, kljub temu da bi lahko sluzil denar..

    glede na tvoje zapise, ki so precej targetirani (knede??) mi je pa vsec tale tvoja resnicoljubnost na koncu.. mislis da si res jaz s tem bildam ego? 🙂

  32. dronyx Says:

    had, glede ega ne vem, sem pa prepričan, da blog uporabljaš tudi za to, da preizkušaš v praksi nekatere prijeme iz SEO. Toliko pa se tudi jaz spoznam na zadevo, da to lahko opazim. Velika večina blogerjev pač o tem niti ne razmišlja, ko izbira naslov zapisa, bolda besede, dela namerno navzkrižne linke, ki jih iskalniki uporabljajo zato, da ugotavljajo relevantnost zapisov itd. To seveda pa na tvoj blog kot opažam zelo vpliva, saj bi verjetno bil drugačen in z bistveno manj obiska, če ne bi o tem razmišljal, ali se pač motim?

    Robi, saj moj blog niti ni strogo osebni, ker o sebi bolj malo pišem. Je pa avtorski v smislu zapisov, ki sem jih vse napisal sam. Pri tem bo pa tudi ostalo.

  33. had Says:

    preko 1000 returning visitors dnevno pac ni posledica seota, kajne?

  34. dronyx Says:

    Saj sem nekje omenil, da si neformalni frontman blogosfere. Iz tega naslova verjetno pride tudi kakšen obiskovalec iz številke 1000 povratnikov? Mimogrede Had, če te med vrsticami razumem, si zaradi tega zapisa res užaljen?

  35. had Says:

    ce me pravilno razumes, me ne razumes.. zakaj bi bil jaz uzaljen, ce si zapisal svoje mnenje..
    iz tvojega predpredzadnjega komentarja pa se vidi, kot je opazil tudi robi, kje je problem..

  36. alcessa Says:

    😳 Smem? … Vem, da se me absolutno nič ne tiče, ampak meni se zdi fajn, da Onyx in Had usekata eno orang debato z marsikaterim argumentom (ti tečejo toliko bolje, če je malce špikanja, kot pa, če se vsi imamo radi) in kot popolnoma neudeležena nisem imela občutka, da kdo hoče koga užaliti.

    Neudeležena = berem tako Onyxa kot Hada, kar se ne bo spremenilo tako hitro

    Se motim?

  37. dr. onyx Says:

    Jaz bom Hadu ponudil v znak sprave, da mu napišem en dober gostujoči prispevek, pa bova tole upam hitro zgladila v obojestransko korist. 😉

    Sicer mu pa po moje že itak preveliko uslugo delam, ker je zaradi zapisa dobil vsaj dodatnih 50 klikov, da o publiciteti niti ne govorim.

    Ne vem, če se Had zaveda, samo da je to kar je med blogerji, smo malo krivi tudi mi, ki ga potiskamo v prvo vrsto. Res pa do sedaj nisem dobil občutka, da bi imel kaj odločno proti temu.

  38. had Says:

    @dronyx: in z veseljem ti ga bom objavil 🙂

    se enkrat.. z moje strani ni nobene uzaljenosti ali cesa podobnega.. ravno nasprotno.. tole je precej dobra iztocnica tudi zame za naprej..

    vsem pa polagam na srce tale zapis, ki je precej dobro opisal vse skupaj

    http://sethgodin.typepad.com/seths_blog/2008/11/death-of-the-pe.html

    “Personal blogs aren’t going anywhere, though. There’s a difference between a blog about YOU (I call this a cat blog) and a blog about the reader. Guy Kawasaki’s blog, and my blog for that matter, are not about us, about what we ate yesterday or how great we are. They are about you, the reader”

  39. jaalspace Says:

    Had, ko že navajaš Setha Godina, bi lahko dodal, še ostalo kar je povedal. Zapisal je tudi tole:

    “I guess there’s an easy analogy: Your blog could be like a newspaper (written by a staff) or it could be like a book (written by an author)”

    Bralcu prepuščam, v kateri predalček bo pospravil Hada, v katerega pa dr.Onyxa.

    In še, Godin končuje s temle:

    “Who cares that you’re not writing a mass market newspaper? The point is not to show up on a list, the point is to start a conversation that spreads, to share ideas and to chronicle your thinking. That’s the work of an author, and I think rather than kissing author blogs goodbye, someone should just start a new list.”

    In tule je Godin zadel žebljico na glavico.

    Sicer pa, odločitev posameznika je, kakšna bo vsebina njegovega bloga. Če si želiš čim večjega rejtinga, pač delaš na tem, če se posvečaš raje vsebini, te skrbi bolj, kaj pametnega boš povedal. Slovenska blogosfera pa bi bila brez Hada in Dr.Onyxsa precej prikrajšana; vsaj za tole zabavno diskusijo.

  40. had Says:

    @jaalspace: jaz sem kopiral tisti del, ki se je vezal na to temo in diskusijo.. da si lahko vsake prebere vec o tem, sem dal link..

    ja.. da se sirijo ideje.. ze dolgo casa se trudim s tem.. vcasih mi uspe, vcasih ne.. veckrat sem delezen kritike, kot podpore.. ampak to vzamem vedno v zakup.. ampak vedno poskusam siriti ideje, ki se meni osebno zdijo dobre in jih podpiram.. lahko pa bi bil vedno negativen, ker je to pac lazje.. tudi cez to fazo sem sel.. in ugotovil, da je to prelahko 🙂

  41. ZigaK Says:

    Meni je smešna užaljenost Robija, ki pravi, da ga zaradi šale na račun Hada ne bo več bral. Jaz se Dr. Onyx-om v marsičem ne strinjam, pa saj ne berem blogov zato da bi se samopotrjeval in bildal ego z enakomislečimi.
    Dr. Onyxa berem zato, ker ima kvaliteto. pika.

  42. kekez Says:

    Kdo in kje je ta Had?

  43. had Says:

    @kekez: ni me.. in nisem..

  44. Robi Says:

    ŽigaK, kje si ti zaznal užaljenost?

    Gre za to, da je DrOnyx napisal prispevek iz točno določenega razloga, ki ga sam ne podpiram (pravzaprav ne prenesem), in takšnih blogov tudi ne berem. Zakaj bi bil pa užaljen, veš pa samo ti…

Oddajte komentar

