Pasji coitus z računalnikom

Zadnje čase mogoče kar nekako preveč skačem v zelje Karmen in njenim Gizmom. Upam pa, da ne bo preveč huda, dovolj je samo beseda in neham.

Gadgeti mene niso nikdar preveč zanimali, ker jih je že povsodo polno, sem pa zadnjič čisto slučajno naletel na zanimivo spletno stran Wired, ki ima tega ogromno in pri nekaterih izdelkih res samo debelo gledaš, kaj vse se ljudje ne spomnijo, da bi prišli do denarja.

Kot kaže so od vseh računalniških napravic in naprav še najbolj atraktivni za razne pogruntavščine in čudaške oblikovalske rešitve ravno USB ključki, ki so kot prenosni pomnilni medij zamenjali praktično diskete, pa mnogokrat tudi CDje. Jaz jih imam doma že vsaj pet, po zadnjem štetju, od tega sem vse dobil za darila (večina novoletna, kot promocijski material). So pa vsi moji ključki precej dolgočasnih oblik, daleč od telih, ki so po mojem izboru vredni pozornosti.

Na prvem mestu med utrganci je zame  USB ključ, ki je v obliki lesene veje. Po zagotovilih proizvajalca je ključ zares narejen iz lesa in ni kakšna cenena imitacija. S tem zanesljivo vzbudiš pozornost, pa še eko občutek imaš.

vir: oooms.nl

Za dame in gospode mehkejšega srca ima Swarovski v svoji ponudbi tudi USB ključke v obliki srčkov in razne bižuterije. Upam, da pri oblikovanju ni imela prstov vmes Karmen Stavec (njo sem videl kot prodajalko v Swarovskem, prisežem), ker tole je zame kič, četudi se morda kakšnega za valentinovo celo proda.

vir: swarovski

Potem pa pride še armada USB ključkov, ki poizkušajo biti zabavni (bombe, suši, panirani rakci, zajci…). Frontman vseh teh poizkusov je zame USB kuža, ki…no, ne vem kako se temu po naše reče (humping). Je pa ta kuža verjetno najbolj znan USB gadget. Nekdo ga je celo predelal tako, da se loti računalnika samo takrat, ko prenaša podatke.

Nadvse uporabno in dobrodošlo? Neee!

Značke:

3 komentarji to “Pasji coitus z računalnikom”

  1. Karmen Says:

    Dd. Onyx, popolnoma nič in nikakor ne skačeš v zelje. Vesela sem, da še kdo drug napiše kaj o gadgetih, ker menim, da je tovrstnih vsebin v slovenščini še mnogo premalo. Če boš to redno počel, te bom še linkala kot gadget blog 🙂

  2. mrjob Says:

    Kot je meni znano je Karmen lastnica trgovine Swarovski v City Parku tako, da ni čudno, d a si jo videl tam 🙂

  3. dr. Onyx Says:

    Karmen, li(n)kanje ne bo potrebno, morda napišem samo še kakšno o 1200 USD vredni računalniški tipkovnici. To me je tudi fasciniralo (sploh cena). 1200 USD za tipkovnico, ki ni iz zlata?

    mrjob, možno, da je lastnica, samo jaz sem jo videl skozi šipo trgovine, ko je stregla stranki. Možno pa tudi, da špara pri osebju in kar sama prodaja. Kakšna stranka se potem lahko tudi pohvali, da mu je postregla kar sama Stavčeva. Upam, da nekega dna sledi zgledu še Plestenjak in ga bom zagledal kot natakarja v njegovem famoznem bifeju v BTC (Playa).

Oddajte komentar

