LED prikazovalnik za v avto

Tale zapis se navezuje na prejšnjega, se mi pa zdi zadeva tako pomembna, da si zasluži svojo objavo.

Namreč že precejkrat sem čisto resno študiral, da bi si kupil za na zadnje steklo v avtu takšen LCD prikazovalnik, kot ga imajo vgrajenega recimo policijske provide in kjer se izpiše STOP POLICIJA. Prikazovalnik mora imeti še konzolo, ki jo imaš na armaturi in s pomočjo katere zadevo upravljaš. Recimo sprogramiraš nekaj najbolj uporabnih izpisov, ki jih potem samo z pritiskom na gumb prikažeš na zaslonu in s tem pošlješ jasno sporočilo vozniku za tabo. Recimo:

KEEP THE FUCKING SAFE DISTANCE!
DO YOU HAVE DRIVING LICENCE, MORON?
RETARD, WATCH OUT!

ali pa kaj bolj prijaznega

NICE BOOBS, ARE THEY GENUINE?
FREE SHAGING, LIMITED ONE DAY OPTION.

in tako naprej, da ne dam domišljiji preveč duška naenkrat in me bo potem bolela glava.

Nisem pa zaenkrat našel še ničesar primernega. Še najbližje temu, kar iščem, je bila neka zadeva v Conrad electronic trgovini (podobna tej), samo je bila za moj okus odločno predraga. Sem pa na internetu med drugim našel tudi tole zabavno napravico na baterije

vir: au-my.com

Gre za okrogel prikazovalnik, ki se enostavno prisesa na zadnje steklo, potem pa imaš prek IR povezave na armaturi fensišmensi srčkano  konzolo s smeškoti, kjer lahko potem izbiraš slikovno sporočilo, ali nekaj enostavnih napisov. SORRY in THANKS sta zame povsem odveč, prav pride pa dostikrat tudi kakšen sredinec.

Značke:

12 komentarjev to “LED prikazovalnik za v avto”

  1. chef Says:

    Naravnost izvrstna ideja, ki mi pa še ni prišla na misel. Jaz sem razmišljal bolj v smislu obveznih telefonskih številk, izpisanih na avtu. Tako bi lahko tipa poklical in mu mater jebal kar lepo verbalno.

    Namesto back off bi jaz pač napisal fuck off in je stvar rešena.

  2. zigak Says:

    seveda s kompletom za prostoročno telefoniranje

  3. chef Says:

    Večina, ki bi jih poklical, bi bila itak v danem trenutku na telefonu!

  4. dronyx Says:

    chef, ni fora, da njemu težiš. Fora je, da ostali vidijo, kakšen cepec vozi za tabo. To je bolj vzgojno.

  5. zigak Says:

    Pogrešam opciji :
    – prižgi luči (bedak)
    – ugasni meglenke (idiot)

    v oklepajih je mišljeno da so ledice ugasnjene

  6. alcessa Says:

    Jaz bi tudi svojo verzijo: Motiš se. Nisem ženska!

  7. enxen Says:

    @zigak – dopolnjujem:
    – uporabljaj smernik (bednik)

    @onyx- kaj pa morda kak paintball gun na avtomobilovem zadku v stilu bonda? 😉

  8. dr. onyx Says:

    @enxen, začneš z paintball gunom, končaš pa tako, da za sabo odmetavaš stingerje (bodečo žico).

  9. Priporočam… | The L Files Says:

    […] Onxy: LED prikazovalnik za v avto Tole bi bilo zelo fino imeti v […]

  10. enxen Says:

    … odvržeš stinger 😈

  11. dronyx Says:

    enxen, bolj sem mislil tole. To bi moral imet v avtu tako kot rezervno gumo in kovček za prvo pomoč.

  12. enxen Says:

    vem , vem 😉

Oddajte komentar

