Erika Žnidaršič ni fatalka?

Kdor je v zgornjem naslovu v besedi fatalka T zamenjal z F naj tega lepo prosim ne bere naprej, ker ga nočem imeti na moji spletni strani in se mi v svojem prostaštvu naravnost smili.

Sem pa zadnje dneve kar malo žalosten in potrt, ker je baje neka ženska revija pripravila izbor najlepše fatalke (“femme fatale”) in je zmagala voditeljica RTV SLO Bernarda Žarn.

Proti Bernardi nimam sicer nič. Je prav simpatičen deklič z otroško prisrčnim nasmeškom, ki se ne bo verjetno nikdar zares postaral, ker takšen obrazček je vedno mlad, ne glede na leta. Samo problem te zmage pa jaz vidim v tem, da je bila v konkurenci za certifikat Slovenska fatalka 2008 tudi Erika Žnidaršič, kar bi po vsej logiki moralo pomeniti, da ostala konkurenca nima prav nobenih možnosti.  Se mi pa postavlja pri tem tudi vprašanje, ali ne bi bilo morda bolj smisleno, če se to neumnost že gredo, da Eriko potem postavijo izven konkurence, morda kot gostujočo fatalko večera ali kaj takega?

Morda bo kdo rekel, da sem obseden s to Eriko. Možno tudi, samo moja obsesija je upravičena.

vir: rtvslo

Zadnjič grem po dolgem času spet čez park Tivoli in kaj zagledam? V znanem Lattermannovem  (Jakopičevem) drevoredu s svetilkami so spet razstavljeni veliki plakati in na drugem v svojem elementu Erika, obkrožena z kamerami. Ne morem se upreti, da ne stopim do fotografije in se spet predam sanjarjenju. Z Eriko sva se šla Piramido, ona je izbrala temo, jaz pa se potem na to na dolgo in široko repliciral. Replika na repliko od replike. Na trenutke sem dobil občutek, kot da se kregam sam s seboj, tako emocionalno nabita je bila najina debata. Pogovarjala sva se kakšno uro ali dve, no, v bistvu sem govoril večinoma jaz, nakar mi je postalo mrzlo in sem moral oddajo na prostem zapustiti.

Vidite, to je zame fatalnost, ki te košček po košček uničuje, razžira, dokler se ti dokončno um čisto ne pomrači in samo še tuliš “ERIKA, REPLIKAAAAAA” na repliko (od replike).

Erika Žnidaršič ni fatalka? Ja, pa je!

Preberi še:
Koornik, geekovski kokošnjak (by Onyx)
Blog Erike Žnidaršič (by Erika)

3 Responses to “Erika Žnidaršič ni fatalka?”

  1. Dinozaver Says:

    I’m with you.

  2. dronyx Says:

    Razmišljam o peticiji, če to ne bo zaleglo, pa manjši protest pred Prešernovim spomenikom. Gladovna stavka pride v poštev samo v skrajni sili.

  3. enxen Says:

    gladovna stavka v zvezi s F?

Leave a Reply

