Firma za šeškanje

Ko sem bil majhen se spomnim, da sem jih parkrat tako dobil po nagi riti z kuhalnico za mešanje polente, da me ta še nekaj dni tako pekla, da skoraj nisem mogel sedeti na stolu. Pa v tistih časih ni bilo to nič neobičajnega, saj je bil to splošno sprejeti način vzgoje otrok, ki itak nič ne ubogajo (to se do danes bistveno ni spremenilo).

Ampak danes se mi zdi, da je že blag udarec po riti skoraj sramota, dokaz nesposobnih strašev, ki na lep način, recimo z čokoladkami in sladkarijami, ne znajo vzgajati otroka. In kadar pridem k moji še ne dve letni nečakinji, jo vedno tako za šalo vprašam “Hani, ali te je mamica danes kaj po ritki našeškala?”, ona pa odvrne “Neeeee” (dolgoooo podaljšan e) in že iz tona razumem, da spet sprašujem neumnost, ker bi to pa že enkrat moral vedeti, da Hana ni nikdar tepena.

Je pa mala dama zelo pametna, saj je recimo včeraj, ko je mama prinesla domov nek CD, ga sama vzela iz ovitka, ga odnesla do Hi-Fi naprav zloženih v stolp, pritisnila tipko na predvajalniku, da je avtomatizem izvrgel nosilec plošče, vstavila CD, ga porinila nazaj in pritisnila še tipko Play. Ne sicer z občutkom ali kakšnim usmiljenjem do dragocene naprave, igrati pa je kljub temu začelo. Potem jo pa vprašam, če ji je glasba všeč, pa spet odgovori “Neeeee” in gre iskat v omaro drug CD, onega izvrže ven in vstavi tega z nekimi otroškimi pesmicami. Sem kar malo debelo gledal, kako to že vse obvlada.

Potem pa gremo skupaj h kosilu.

Jaz jo dvignem v otroški sedež k mizi, zavežem slinček, ki je v bistvu kar cela rjuha, ker drugače se vsa popacka in ker je imela ravno v roki nogavičke, jih odloži direktno na mizo pred sabo. Potem dobi krožnik z makaroni in seveda je lepo z roko, enega makarončka na tla, enege v usta, enega na tla, enega v usta. Jaz pa sem skušal biti duhovito vzgojen in ji rečem “Hani, ali boš pojedla tudi nogavičko?”, ker je bila že ravno na mizi, kamor nogavička ne sodi in to ona dobro ve. Ampak nečakinja lepo vzame nogavičko in jo nese direktno v usta, pri tem se pa še nagajivo smeje, ker se ji zdi moja ideja nadvse zabavna (dobra fora striček). Me pa jasno mami toliko bolj grdo gleda, češ, zakaj otroka provociram in učim same slabe reči? Halo!? Kako naj bi pa jaz vedel, da bo dala nogavičko v usta, namesto vrgla na tla, saj nogavička ne sodi na mizo, za katero se je (papa).

Po moje, moja nečakinja ni bila zares našeškana še niti enkrat. Imam pa občutek, da sestra tega tudi  enostavno ne zmore. Tu pa jaz vidim spet tržno nišo za start:up. Otroci potrebujejo šeškanje tako, kot rastline substral, zato bi moral nekdo odpreti firmo, kjer bi lahko starši pripeljali nevzgojenega razbojnika in tam bi ga strokovno usposobljen in certificiran kader strokovno pravilno vzgojno našeškal.

vir: friendlychristian.com

Jaz osebno v vzgojo s čokoladkami in bombončki več ne verjamem.

Mi je pa presenetljivo, da naj bi bilo na svetu po podatkih Wikipedije kar 25 držav (med njimi vse naše sosede), kjer je šeškanje otrok že prepovedano. Slovenije sicer na seznamu nisem ugledal, kar je morda za koga olajšanje in mogoče lahko v prihodnosti, ko bodo to smešno konvencijo že vsi, razen nas ratificirali, postanemo nekakšna “davčna oaza” za vse obupane starše, ki bodo masovno hodili k nam na tepežkanje, brez da bi obstajala bojazen, da jih bodo zaradi tega sodno preganjali.

Preberi še:
Onyx na sprehodu z nečakinjo

5 Responses to “Firma za šeškanje”

  1. Robert Says:

    Oh, tokrat v soglasju z novo zavezo? Hebrejcem, 12:
    Kogar namreč Gospod ljubi, tega vzgaja,
    in tepe vsakega sina, ki ga sprejema.
    Ko vas vzgaja, zdržite, saj Bog ravna z vami kakor s sinovi. Kje je namreč sin, ki ga oče ne bi strogo vzgajal?
    Če vi ne bi bili deležni vzgoje – in te so deležni vsi –, bi bili nezakonski otroci, ne pa pravi sinovi.

  2. pijanec Says:

    Glede na to, da to postaja vse bolj prepovedano, me sploh ne čudi, da je današnja mladina v takšnem razsulu in da ne spoštujejo nobene avtoritete več.

  3. dr. Onyx Says:

    pijanec, se absolutno strinjam. Po moje je majhen človek (otrok), kot glina, ki jo morajo starši oblikovati, ne pa prepustiti naključju, kar bo pa bo. Pa tudi osnovna šola, ki bi morala med drugim tudi vzgajati, danes te funkcije ne more opravljati, saj so otroci zaščiteni kot kočevski medvedi in so učitelji bolj ali manj v pat poziciji, ko si ne upajo nič. Če želiš ti nekoga vzgajati, moraš biti avtoriteta, kjer NE pomeni NE, ne pa tako kot se obnašajo današnji otroci, ko enostavno ne pustijo, da bi jim kdo solil pamet in vse ovijejo za šalo okrog prstka. Potem ko so malo večji in za starše nočna mora, se pa starši pritožujejo, kakšna je danes mladina. Ja seveda, kakšna pa naj bi bila, če ji je že od malega vse dovoljeno in so navajeni, da imajo zadnjo besedo. Pol se pa ne čudit, da je tko kot je.

    Robert, dober citat. Biblija sicer danes ni več med najbolj popularnimi deli, je pa brezčasna, tako da napisano v njej v večini še vedno drži. Čeprav sem postal pravno formalno ateist, je Sveto pismo pri meni še vedno na častnem mestu na knjižni polici.

  4. rockstar1707 Says:

    No, sedaj pa lahko samo čakamo, da na tale zapis odgovori kakšna nevladna organizacija za človekove pravice….

    Tista z glino je dobra. Otrok vendar NE VE kaj je dobro zanj. Če pa dobiš kakšno po riti, pa tudi ne bo konec sveta. Saj je s temi plenicami to sedaj tako ali tako že bolj hec za otroke.

  5. kr en Says:

    zame če oče šeška otroka naj bo sin ali hčerka je to zame pedofil, ker imam 22 let im imam fetiš na šeškanje in me pogled na šeškanje ali pa če me punca našeška me vzburi bolj kot karkol drugega, tako da…

Oddajte komentar

