Poden od Petrola

Tole pišem ZELO JEZEN, zato bom kratek.

Nekje konec prejšnjega tedna sem naročil kurilno olje na Petrolov klicni center 080 22 66. Gospa na drugi strani sprejme klic, pobere moje podatke, torej, ime, naslov in količino olja ter si zapiše še MOJO MOBILNO ŠTEVILKO GSM. Ker očitno takrat še ni bilo kakšne posebne vrste, je bila dostava po njenih računalniških podatkih mogoča že v sredo, torej danes. Sem ji pa izrecno razložil, da ne morem pred 16:00 uro, ker sem v službi in ni takrat nobenega doma, tako da mi ustreza čim kasnejša dostava. Ampak ker mora v računalnik vpisat nek termin, si je zabeležila dostavo med 16:00 in 19:00, kar je meni tudi ustrezalo.

Danes pa pridem domov nekaj minut po 16:00 uri, ampak do 19:00 ni nobene cisterne iz Petrola in vse skupaj mi postane čudno. Potem pa me po telefonu pokliče sosed in pove, da so iz Petrola pripeljali kurilno olje že popoldan, nekje ob pol štirih in da šofer s seboj ni imel nobene telefonske številke, da bi me lahko sploh poklical. JA ZAKAJ SEM VAM PA PUSTIL GSM ŠTEVILKO?

Sedaj pride pa najbolj zanimiv del.

Pokličem spet na 080 22 66 in delavki na klicni številki razložim nesporazum ali pa neresen odnos dostave Petrola. In potem mi odvrne, da ona ne more narediti ničesar drugega, kot da me ponovno naroči, kar pa ni možno prej kot po 3. novembru, ker so kot kaže vsi navalili na olje zaradi občutnega padca cene. Ko pa jo potem vprašam, zakaj me ni šofer poklical, če sem jim pustil številko, ki je bila dosegljiva, mi je odvrnila nazaj, DA ČE BI ME HOTEL, BI ME ŽE POKLICAL, ker nenazadnje tudi če ni imel s seboj telefonske številke, bi lahko poklical njih in bi jo oni povedali. Aaaaaaaa?

Takšno obnašanje je zame pa PODEN, PODEN, ki si ga lahko privoščijo samo takšne firme, kot je Petrol, kjer jim očitno prav malo briga za stranke, saj nenazadnje bojazni ni, da bi jih zmanjkalo, ker čakajo v kilometrski vrsti. Ampak jaz kljub vsemu nisem naročil (kurčevega) kurilnega olja pri šoferju,  ki mu ob navalu strank na olje verjetno vsaka minuta veliko pomeni in ki ga sploh ne poznam, ampak pri firmi Petrol. Kako imajo pa oni to naprej urejeno, kdo razvaža, zakaj ne upoštevajo dogovorjenih urnikov dostave in nenazadnje, zakaj niso niti toliko korektni, da bi vsaj poklicali eno kurčevo mobilno številko, me pa na koncu prav malo briga. To samo veliko pove o podjetju samem. Žal, žal sem moral iz omare ponovno vzeti mojo voodoo lutko, kar ponavadi ne pomeni nič dobrega. Do 3. novembra lahko še zmrznem.


vir: picturegrill.com

Jebite se (upam, da čim prej nafte zmanjka in mi tega ne bo treba več pisat).

Edit:
Zadevo sem upam v obojestransko korist saniral in morda pa vendarle ne bo potrebno čakati na olje do 3. novembra. Samo delavke na vroči liniji 080 pa bi lahko Petrol podučili, da z Onyxom ni pametno češnje zobat, ker je  tip oster državljanski novinar (he, he).

Drugače pa bi lahko dostava Petrola nenazadnje uvedla tudi kakšno obveščanje po SMS o predvideni uri dobave kurilnega olja, saj ne živimo v srednjem veku. Takšno malo napravico za šoferja, ki bo imela v spominu stranke, njihove GSM številke in možnost pošiljanja SMSa s pritiskom tipke jim lahko naredijo moji sošolci v enem popoldnevu.

12 Responses to “Poden od Petrola”

  1. anzef Says:

    Jaz ti svetujem Agip-ovo olje. Vsaj pri avtomobilih velja, da narediš več kilometrov (po avtocesti enaka hitrost) s polnim tankom bencina Agipove postaje.

  2. alcessa Says:

    Je že treba kuriti? Pri nas praviloma vztrajamo do začetka novembra, iz principa, vendar je letos nekam mrzlo, v stanovanju bolj kot zunaj, tako da sem v kopalnici že začela… Na plin. Ki se čedalje bolj draži, ker si ponudniki to lahko privoščijo 😦

  3. dronyx Says:

    alcessa, saj to je ravno problem, da je v stanovanju bistveno bolj mrzlo kot zunaj. Je pa pri kurilnem olju očitno bolj problem to, da se je včeraj močno pocenil in so ljudje navalili na olje, kot bi ga ponujali zastonj. Če mene sedaj gospa v naši naftni družbi na brezplačni številki ponovno naroči nekje v novembru se lahko zgodi, da se medtem Arabcem spet utrga, zmanjšajo črpanje (kar že grozijo zaradi manjšega povpraševanja v ZDA), cene narastejo in izgubim takoj 200 € ali še več.

  4. Janez Says:

    Nimaš peči na drva in kurilno olje? Če je odgovor ne se preseli h kakšni prikupni dami za dva tedna pa bo najboljša rešitev.

  5. Luka Says:

    Ja tako bi treba ,… samo kje najt kako tako damo.

  6. kai Says:

    Pa naroci pri OMV…

  7. chef Says:

    Če je dobra dama, itak ne rabiš peči.

  8. dr. onyx Says:

    chef, ne bi rad pametoval, samo dobra baba za gretje te stane bistveno več kot ekstra lahko kurilno olje. Preveri samo cenik v kakšni dražji restavracij, da o čipkastih pajkicah sploh ne govorim. Razen če nisi morda mislu metode dr. Metoda Trobca?

  9. enxen Says:

    nisem uporabnik KO, zato čak, če prav razumem, je biznis tak, da pri Petrolu plačaš ob dostavi, po takrat veljavni ceni?
    torej ste vsi uporabniki Petrolovega KO hkrati tudi brokerji, z opcijami na nafti, z datumom vnovčljivosti na dan dostave. kera huda fora in … kjut! 😆

    poišči novega dobavitelja?

  10. dr. onyx Says:

    enxen, drži, tebe že na telefonu opozorijo, da je izračun cene informativen, dejansko plačaš ceno, ki velja na dan dostave. Gre pa dejansko za opcije na nafti, pri čemer je tokratni padec za nas potrošnike BINGO. Gledano ekonomsko, je moral to nafto Petrol kupiti že prej, morda ko je bila še po 140 USD na sod, samo meni jo mora pa prodati ceneje. Res pa je do sedaj nafta samo rasla, tako da je bila ta igra zasnovana tako, da je večinoma do sedaj dobival Petrol in ne potrošnik. Ne dvomim pa, da bodo v primeru takih trendov in zloma ZDA, ko bo nafta padla spet na poštenih 20 USD na sod, uvedli drugačen model. 😉

  11. Looser Says:

    “bogi” petrol, tudi sedaj dobiva,
    nafta je padla iz 147$ na 65$, torej za 56% bencin se je pa pocenil za par %

  12. dr. onyx Says:

    Looser, sedaj dobiva država, ker viša trošarine. Se pa šele pri takem padcu cene nafte na svetovnem trgu vidi, zakaj so trošarine na bencin eden najobilnejših davčnih prihodkov. Tudi če Arabci nafto dajejo zastonj, bi pri nas bencin stal vsaj 0.80 centa/liter.

Leave a Reply

