Najboljše pismo vseh časov

Iztok Gartner, pronicljivi, hiperaktivni (hišni) bloger prve ekipe Blogos – Siol,  se je v enem svojih zadnjih zapisov (ob 19:20 je bil zadnji, sedaj je verjetno nastal že kateri novi) pohvalil tudi s tem, da je postal moški meseca in mimogrede novinarki Vesni Tripkovič v reviji FHM pod(el)al  še krajši intervju. Žal pa nismo bili v zapisu seznanjen tudi z ostalo konkurenco, ki se je zvrstila za njim v boju za moškega meseca, ker jaz vedno uspeh sodim po tem, koga vse je doTični model premagal, ne toliko katero mesto je dosegel.

Kakorkoli. Titula zveni lepo in verjetno je Iztok samo še lučaj stran od častnega naziva überseksualca meseca, ki ga podeljuje državna RTV SLO spet po bog si ga vedi kakšnih kriterijih in kjer mu bodo družbo delali takšni neustavljivi seksualni stroji, kot so Damjan Murko, Werner, Slavoj Žižek ali recimo politika Karel Erjavec in Zmago Plemeniti Jelinčič. Tudi ta naziv mu seveda od srca privoščim, zasluži si ga pa  bistveno bolj, kot vsi zgoraj našteti, vključno z Tomažem Domiciljem.

Da pa moškega meseca po izboru FHM vrnem hitro na realna tla (kar se tiče visoke  strokovne referenčosti revije FHM), naj tokrat premierno objavim na spletu najboljše pismo vseh časov iz aprilske številke revije FHM (leto 2005) in pod katerega se je podpisal…no, saj me je kar malo sram priznati…jaz.  Jap, to pismo je moje delo, da ne rečem kar Opus in eden redkih mojih prebojev v mainstream (to besedo božujem) periodiko, kjer za objavo nisem plačal nič in me je še nekaj časa po objavi od ponosa tako razganjalo, kot bi požrl cel paket viagre, namočene v raztopini falusa (skoraj) izumrlega sibirskega tigra.

vir: FHM (april 2005)

Je pa zanimivo, da je skoraj istočasno še eni blogerki (Katarini) ekipe SIol – Blogos uspel preboj v tiskane medije, pri čemer pa, kakor sem na hitro prebral zapis, ona (še) ni postala ženska meseca, ampak samo piše kolumne. Vsekakor lepo in pohvalno, ker to je za razliko od pisanja bloga ponavadi nekaj malega tudi honorirano, kar ni na odmet pri vsej tej draginji.

Ne verjamem pa, da gre tu za navadna slučaja.

Lahko se motim, samo zdi pa se mi, da se mora povprečni tiskani medij danes in ob tej hudi konkurenci, še kako boriti za vsakega bralca (kupca potiskanega papirja) in se hkrati boriti še z brezplačno spletno konkurenco (čeprav seveda kakovostno ni na nivoju profesionalcev, ki pišejo za denar). In oba blogerja sodita med najbolj brane in popularne, kar verjetno avtomatično tudi pomeni, da bo kateri bralec bloga že iz firbca, če drugega ne, segel v denarnico in si kupil zadnjo številko FHM oziroma 7D.

Časopise drugače prodajajo tudi v trafikah, bloge pa samo na spletu (No Web, No Fun).

Značke:

19 komentarjev to “Najboljše pismo vseh časov”

  1. Dajana Says:

    A tole sago o gospe ministrici iz Bruslja si zasledil? http://vlatka.blog.siol.net/2008/10/05/je-zena-diplomata/

  2. dronyx Says:

    Dajana, daj kakšen tip of the day. Tavam v temi… (vidiš črna očala na avatarju?), Mimogrede, ali sem omenil, da imaš lepe zobke in škodoželjen nasmeh (na avatarju jasno)?

  3. Dajana Says:

    Ja, preberi, ne. 🙂 Uf, ne da se mi, res. Utrujena sem že od teh bitk. Oprosti. Škodeželjen nasmeh? Jaz že ne. Jaz pa res ne. :mrgreen:

  4. dronyx Says:

    Dajana, če povem po pravici, grem rajši še enkrat gledat Dinastijo ali Pesem ptic trnovk, kot pa prebirati zapis skupaj z 830 komentarji.

  5. alcessa Says:

    A zdaj pa še ti 😦 , dottore.

    Kar malo hudo je komentirati pri slavnih, ker bodo vsi takoj rekli, da se slinim zaradi lastne statistike…
    Lahko bi sicer sproti objavljala statistiko virov, od koder prihajajo moji obiskovalci, vendar je tam na prvem mestu SIBLOGI, kar menda zdaj ni več IN.

  6. dronyx Says:

    Alcessa, v moji naravi ni, da bi se hvalil na vse pretege in od malega so me učili skromnosti. Ampak če si pa v nečem najboljši in to odkrito priznajo tudi drugi, pa nimaš tega kaj skrivati. 🙂

  7. alcessa Says:

    V 21. stoletju so te stvari jasne in nobene potrebe ni po neskromnem verbaliziranju. To vendar vsi vemo. 😉
    A lahko dobim certifikat, da pri tebi komentiram samo zaradi 😳 erm. tebe? 😳

  8. dronyx Says:

    Itak. Certifikat je takse prost, tako da plačaš samo poštnino in stroške tiska.

  9. alcessa Says:

    V redu, zmejeno.

  10. ZigaK Says:

    Ojoj, sibirski tiger je izumrl – to pa nisem vedel 😦
    škoda, škoda

  11. Centrifuzija Says:

    Ej, kaj si pa dobil za to pismo?
    Na Playboyu se je za pismo meseca talalo naročnine na revijo, zdaj pa so (se mi zdi) v igri izdelki blagovne znamke Playboy v vrednosti 40 eur. A bi še tam malo poskusil?

  12. katarina Says:

    dr. Onyx … da ne bo pomote, mene ne razganje ne od tega, da med bolj znanimi blogerji, niti zaradi kolumne. sem pa, jasno, zelo vesela, ker so mi dali priložnost v omenjeni reviji.

    alcessa: ne zafrkavaj, moj blog je tak, kot je bil vedno. pa tudi jaz se ne bom pokvarila. 🙂 pridi komentirat, sem napisala nov post. :)))))

  13. alcessa Says:

    Katarina: daj nehi, včeraj sem ti napisala, da me je strah priti k tebi, zdaj ko si slavna, saj do sedaj sploh nisem imela nobene statistično relevantne koristi od tebe (beri: niko me ni šljivil). In kaj se zgodi? Folk je iz tvojega pridrl na moj blog 😆 Na srečo takšne stvari ne trajajo več kot en dan…

    O komentarju na tvoj zadnji zapis že razmišljam…

  14. katarina Says:

    🙂 pa sej jaz hodim na tvoj blog, samo komentiram ne. če pa se moram pofočkat, pa se bom, no. po želji. 🙂

  15. dronyx Says:

    Centrifuzija, za najboljše pismo vseh časov (do leta 2005) po izboru FHM nisem dobil nič, morda je kakšno ponudbo dobila (izmišljena) tajnica, omenjena v pismu, ki jo je navdihnila resnična oseba.

    Playboy se mi je pa zameril, ko mi nek bivši šef ni pustil, da bi si dal natiskati T-Shirt z Playboyevim zajčkom, prečrtanimi imeni mesecev in pripisom “BANGED MISS DECEMBER TOO”.

  16. Centrifuzija Says:

    Bivši šef Playboya?
    No, z zajčkom se ne da kar tako opletati. Imaš pa kup nepravih zajčkov, ki se pojavljajo vsepovsod in večina folka jih ne loči od pravih. To je bil namig, ker mi je ideja luštna. 🙂

  17. iztok gartner Says:

    Doktor, pometel sem z vso konkurenco 🙂

  18. dr. onyx Says:

    Iztok, še enkrat iskrene čestitke. The only way is up (MAN OF THE YEAR). 😉

  19. iztok gartner Says:

    Dajva raje ciljati na A Man For All Seasons 🙂

Oddajte komentar

