Koornik – geekovski kokošnjak

Po tistem, ko sem objavil prispevek o Black Berryu, ki je bil v bistvu samo demonstracija  globoke užaljenosti, ker nisem dobil telefona v obliki konjske podkve, sem na enkrat zasledil precej klikov iz spletnega naslova koornik(dot)com. Očitno je zapis v kokošnjaku vzbudil precej zanimanja in ko sem si utrnil nekaj minut dragocenega časa, sem ugotovil, da je to v bistvu nekakšen Slovenski Twitter, kjer so prisotni kot kaže skoraj vsi naši omembe vredni blogerji in blogerke.

vir: koornik.com

Poante spletnih servisov te vrste nisem nikdar v celoti zaobjel, ker mi ni jasno, koga zanimajo lahko taka kratka sporočilca v SMS stilu? Samo to ni toliko pomembno. Važno je, da si in. Večina tam notri pa se itak ukvarja z problemom, ali je to res nova sanjska oglaševalska platforma 21. stoletja. Seveda ni (samo tam prisotne kokoši in petelinčki tega še ne vedo).

Recimo primer kokodakanja:

10:04 Dolgočasim se. Gledam skozi okno.
10:15 Poigravam se z mislijo, da v Hitchcockovem filmu Psiho nastopava skupaj z Eriko Žnidaršič. Jasno, prizor pod tušem. Erika ima v roki nož. Strah me je.
10:25 Misli mi že bežijo h kosilu. Spet dunajski zrezek in krompir. Isto kot včeraj, predvčerajšnjim in še dan prej. Neka svinja je to plačala z življenjem.
10:36 Prebral Zlobin zapis o položnicah. Študiram, kaj naj ji svetujem, samo nimam ideje. Life sucks. Čim prej bo potrebna revolucija. Idejo vržem na papir in naredim na hitro osnovni stroškovnik. Skoraj se primem za glavo. Tudi revolucije danes niso več poceni in kmalu bodo postale privilegij bogatih.
10:40 Pogledam na hitro tečajnico. Zaslužil v zadnjem tednu čez 20 %, ker sem delnice še pravočasno prodal. Lucky me. Hvala bogu za instinkt.
10:47 Spet pisk. Imate novo elektronsko sporočilo. Sestra pošilja angelčka, posnetega v neki cerkvi. Za srečo moram mail poslati osmim prijateljem naprej. Tvegam in ne pošljem, ampak brišem. Kje naj najdem osem prijateljev?
10:58 Manjša erekcija. Spet se spomnim Erike Žnidaršič in prizora pod tušem. Poskušam brzdati strasti.
11:00 NE ZDRŽIM VEČ. Moram ven, na zrak. Za malico, kot rečeno, spet dunajski.  Druga opcija, jota. Ne hvala. Gospa za pultom že ve, da ne jem solate, zato prišparam en cel evro.
10:56 Izgleda, da mi ura zaostaja. Poizkušam jo sinhronizirati prek NTP. Poizkus ne uspe. Pip. Storitev ni podprta. Prekleti Japonci nesposobni. Drugič bom kupil Severno Korejsko uro na kazalce.
11:30 Razmišljam o urinskem testu na zdravstvenem pregledu. Žal mi je, da nisem za nalašč pomešal med sabo stekleničk z urinom. Morda bi komu pomotoma amputirali ledvico. Ta misel me čisto vznemiri. Še bolj me vznemiri to, da je imela Mojca, ki je dala lulanje pred mano, bistveno svetlejšo barvo urina. Upam da nimam vnetja sečil, ker potem te tišči scat vsako minuto. Študiram, ali me pogled na ženski urin spolno vznemiri. Ne. Kje je tu linija zasebnosti? Raje ne razmišljam.
11:35 Še enkrat preračunam plačilni listek. Kar ne morem verjeti, da me niso spet nategnili.
11:45 Sonce mi pribija direktno v ekran, zato ne vidim nič. Skočim na eno hitro kavico, sicer bom čisto oslepel.
11:52 Resno razmišljam, da bi si kupil Black Berry. Idejo opustim takoj. Had ga je dobil zastonj.
12:54 Nekomu moram težiti po telefonu. Pokličem mojega odvetnika, če imam kakšno šanso za osebni stečaj. Razloži mi, da ne smem imeti nobene nepremičnine v lasti, ker mi jo bodo prodali. Crap.
13:16 Spet mi misli uhajajo k Eriki Žnidaršič. Zamižim in sanjarim, da teče gola po plaži kot Bo Dereck v Jamesu Bondu.  Joj, ta njen zapeljivo zlobni nasmešek. O bradavičkah lahko samo ugibam. Iz sanjarjenja me zbudi pisk.You got new mail.
13:25 CRAP! Spet pismo sreče in angelček. Brišem takoj. Prokleti spamerji. Danes je njihov lucky day.
14:04 Občutek imam, da me vsi sodelavci debelo gledajo, ker sem šefu poslal moje spričevalo iz fakultete. Incident je nastal, ker si je pravnica izmislila, da bi popisoval pohištvo. Delujem ji kot popolni moron. Samo če pristanem, bom jutri pral službene avtomobile in odmaševal WC.
14:12 Kakšen lep dan. Opazujem liste, ki se poigravajo v vetru. Briga njih za finančno krizo in recesijo.
14:15 RECESIJA. Komaj čakam. Cena bencinu bo padla, tajkuni bodo šli v osebni stečaj ali storili samomor, Jaz pa imam zajamčeno minimalno plačo. POEZIJA. La vita e bella. Kaj bella, bellisima.
14:18 Spomnim se, da sem avto parkiral pred Hare Krišna centrom. Strah me je, da mi bodo vrata popisali z religioznimi napisi (Hare, Hare). Roke imam potne.
14:32 Spet me obsede Erika Žnidaršič. Zamotim se z delom in skušam pregnati misli.  Ta ženska je čarovnica. Grimsu bom pisal, če lahko Piramido premakne na pozne nočne ure.
14:52 Na hitro si izmislim, kako si predstavljam Twittiranje.
15:05 Še pol ure. Kurčeve pol ure in gremo domov. Za danes sem odpovedal prostitutko, ker sem psihično čisto na psu. Morda jo pokličem jutri. Bom poizkusil zaradi globalne recesije izpogajati nižjo ceno.
15:28 Oh NE. Pozabil, da imam čisto prazen hladilnik. Obvezno skočim še po enega six packa, ker sicer bom zvečer padel v delirij.

Če bi imel Black Berrya, bi twittal (čivkal) več. Tako pa … je to več ali manj vse.  Zvečer se umijte, obrišite make-up, zobke oprat, obrit, kakat in lepo spančkat. Pa ne pozabte čivkat. Jutri gremo pa spet delat. K vragu pa recesija.

Saj smo vendar geeki.

12 Responses to “Koornik – geekovski kokošnjak”

  1. Ležalnik pika Com Says:

    I don’t get it 🙂 ?!

  2. dronyx Says:

    Ležalnik, katerega dela “you don’t got it” (nam politikom malo angleščina težave dela)? Moje bolezenske obsedenosti z Eriko ali poante twittanja? Za prvo ti ne morem pomagat, ker ni logične razlage, če pa to drugo, potem pa lahko.

    Danes nima skoraj nihče več časa pisati dolgih, poglobljenih tekstov, vsi pa bi bili radi prisotni na spletu in se hvalili, koliko prijateljev imajo. In Twitter (slovenski prevod Koornik) ubije obe muhi na en mah. Pišeš kratke SMS enovrstičnice za prjatle in lahko daš Katarino Kresal med svoje Friende. Če to ni geekovsko?

  3. Karmen Says:

    Saj vem, da karikiraš:-)

    Na Twitterju in Koornku ljudje ne pišejo samo o tem, kaj sanjajo ali kaj bi radi, temveč tudi objavljajo zanimive povezave, pa povezave na članke vredne branja.

    Zanimivi so tudi tviti s poročili direktno s konferenc, možno je tudi direktno postavljanje vprašanj, itd…. Veliko stvari se tako naučim, ki bi sicer šle mimo mene. TwitterBerry je fajn, piskanje pa imam vedno izključeno 🙂 Poglobljena besedila pa tudi vedno najdejo svoj prostor.

  4. piskec Says:

    Ma, se mi je zdelo, da nekaj manjka na Koorniku!

  5. dronyx Says:

    Karmen, tole kar si tule napisala bi moralo biti napisano že v navodilih za uporabo. 😉

  6. Ležalnik pika Com Says:

    Poante Twitterja, meni se zdi izguba časa.

  7. had Says:

    twitter, koornk in vse ostalo je pac del zivljenja.. nekdo, ki je v teh vodah, recimo konkretno zemanta fantje, si ne predstavlja zivljenja brez tega.. v svetu, kjer se stvari dogajajo cez noc, je taksen nacin komunikacije edini mozen.. pikchur omogoca uploadanje fotk, qik videov.. vse to online..

    in sedaj samo pomisli kaj dobis, ce dobis se uporabnike, ki ne ircajo na koornku ali twitterju, ampak dajejo koristne in uporabne podatke.. dobis cel kup novih idej, ves kaj se dogaja, kaj je v trendu..

    lahko pa smo seveda slovenceljni in se rajsi ukvarjamo sami s seboj, kot da bi kontribuirali 🙂

  8. dr. onyx Says:

    Citat Had “v svetu, kjer se stvari dogajajo cez noc,”…

    Opa, se opravičujem Had, ker sem nekje zapisal, da si že precej v letih. Očitno pa je tisto spodaj še precej živahno. 😉

  9. had Says:

    @dr.onyx: sem v letih, 34 jih bo verjetno se letos 🙂 ampak s stvarmi, ki me zanimajo, hocem biti na tekocem..

    zivahno 🙂 ja, kam pa pridemo, ce bi ne bilo vec zivahno 🙂

  10. Centrifuzija Says:

    Twitter in Koornik sta idealna zapravljvca tvojega časa.
    Imam pa popravek. S Katarino Kresal lahko spremljaš le na Twitterju. In zato še ne boš njen frend – teh utvar si raje ne delat. 🙂

  11. Centrifuzija Says:

    … in sicer tukile: http://twitter.com/KatarinaKresal
    Sorry, morala malo reklame narediti, ker si itak sam sprožil tole. 🙂

  12. dronyx Says:

    Jaz bi bil prjatu od Karla Erjavca, če me bo hotu dat na spisek. Prčakujem pa ne velik. Eno sekretarsko mesto, plus tajnica po lastnem izboru.

Oddajte komentar

