Oh Black Berry

Ko sva se prvič videla, sva vedela, da sva si usojena. Na začetku nama je bilo dovolj, če sva se samo opazovala. Božala s pogledi. Te prefinjene linije, ki poudarjajo prvinsko erotičnost. Gledala sva se in se opazovala, in se opazovala. Ohhh, Black Berry… Včasih so se najini pogledi za trenutek srečali, pa sva jih spet na hitro sramežljivo umaknila, da bi tako zavestno podaljševala agonijo, neustavljivo hrepenenje po zbližanju dveh, ki sodita skupaj. Dveh, katerih poti se morajo slej ko prej enkrat v življenju srečati, ker je bilo tako določeno že ob začetku časa.

Potem sva želela več, želela sva dotikov, da bi najine blazinice na prstkih začutile mehko kožo, te prefinjene oblike, neponovljivo remek delo nekoga, ki mu perfekcija ni samo kratkotrajna zabava, ampak doživljenska obsesija. Vendar hotela sva več. Še več. Ohhh, Black Barry, hotela sva več. Bila sva sama, za naju sveta ni bilo več.  Ni bilo več ljudi, zvezd, jutranje rose. Sama, samcata, dva, ki živita kot eno.  Dva, ki ne živita, ampak umirata mučeniške smrti od samega hrepenenja. Dolge večere sva se samo opazovala in si šepetala. Včasih opolzkosti, včasih se samo nedolžno poigravala z komplimenti. Ohhh Black Berrry

vir: wireless.att.com

Potem je bilo nekega dne vsega konec. Ugotovil sem, da je Black Berry ena navadna cenena cipa,  mnogo precenjena vlačuga, pocestnica, ki se prodaja za drobiž in ni vredna moje pozornosti. Oh ne, sploh se ne prodaja za drobiž. Prodaja se za navaden pogled. Za en samcat, beden klik. Želi si samo pozornost. Pozornosti kogarkoli, ki bi jo bil pripravljen samo pogledati, pogledati za denar. Njena šibka točka pa so geeeki (wanna be g33ki), mladci, ki želijo biti odrasli, pa to nikdar ne bodo. Imeti kurbo, ki jo kupiš za denar, ni znak odraslosti, ampak nedoraslosti. Black Berry, ti cipa pokvarjena. Upam, da imaš A.I.D.S!

O Bog, tudi jaz bi bil rad pokvarjena, cenena kurba za eno noč, z zadahom po lanski čebuli. Tako kot Black Berry. Samo kaj, ko me nihče ne mara. Šmrk. šmrk… (pyzda, od zavisti bom dons nekoga na suho nalomu).

K pisanju odločilno prispevala Vodka ABSOLUT (ni sponzoriran artikel, ampak samo vrhunsko žgana  Švedska kvaliteta) in Madonna (stara koka, dobra župa).

PRODANE DUŠE:
Orto Skontan (Had)
Orto beri (Ferme)
Simobil orto beri (Miha Rekar)
OrtoBerry – orto poteza (Bufo – never heard about this guy)
Kr neki Berry (Hirkani)

Baje je skupaj 10 srečnežev, ki so podlegli blogosferični korupciji in klientelizmu. Vem, da med njimi sigurno ni Saviča, ker mi deluje užaljeno in dr. Onyxa, ker je udaril nazaj v njemu lastnem slogu (Silvester Surla do kolen). Baje je na seznamu tudi miss Nimphya, čeprav pri njej zaenkrat nisem zasledil še nekega nebrzdanega navdušenja nad gizmolinčkom, potem ostanejo še trije plus neki meni nepoznani Yu.Go. Se bodo že izdali (sicer vrnejo napravico). Če pa so med srečnimi dobitniki nespodobnega darilca od Simobila slučajno tudi moje tri najljubše blogerke (Zloba, Morska, Alcessa in Centrifuga), si pa odrežem desno modo nad golenom in postanem vegetarjanec (ups, Dajana izpadla v postprodukciji, samo njo imam tudi rad). 🙂

ORTO BERI (drobni tisk)
Blackberry Curve problems (Jure Cuhalev)

Značke: , , ,

22 Responses to “Oh Black Berry”

  1. chef Says:

    Ogabno grd je, ni šans da bi ga imel.

    Z ABSOLUT sem jaz dobil punco, še zdaj se me drži. Pa ne da bi jo napil!

  2. had Says:

    “Če pa so med srečnimi dobitniki nespodobnega darilca od Simobila slučajno tudi moje tri najljubše blogerke (Zloba, Morska, Alcessa in Centrifuga), si pa odrežem desno modo nad golenom in postanem vegetarjanec ”

    hmmm.. ups.. se zgodi 👿

  3. Karmen Says:

    Kot kaže, boš ostal brez moda, ojej 🙂

  4. zloba Says:

    Ajej … končno se bom zapisala v blogersko zgodovino … kot pi****, zaradi katere si je slavni dr. Oniks odrezal desno modo nad golenom in postal vegetarijanec.

    Onix, če kej pomaga … jst te mam tud rada:-D

  5. MR Foto Says:

    Modo gre stran in hail zelenjava! 😀

    Če si ga res tako želiš ti ga prodam za simbolično ceno, meni ni v veliko korist – imam iPhone 😛

  6. Simobil ORTO BERI - Ostalo | Miha Rekar Foto Blog Says:

    […] blogerje. Odzivi ostalih srečnih izbrancev: Had, Ferme, Bufo, ter odzivi nesrečnežev: Savič, Onyx. Orto Beri Expert Pokaži ostalim:SubscribeDiggdel.icio.usFacebookRedditTechnorati Read […]

  7. Si. R. Says:

    Stari, nočeš tega übergrdga gedžeta met sploh v rokah, verjem …

  8. dronyx Says:

    O moj blog, Zloba, kaj tudi ti?

    Pa bo šlo še desno modo (levega sem izgubil že pred časom na neki drugi stavi). Sicer pa resno, pri nas si je nek model pred leti zato, ker se je žena kurbala z drugimi, res odrezal oba testisa (se opravičujem za medicinski žargon) ter jih položil na krožnik v kuhinji. To foro moram še poslat Tarantinu po mailu, če se da še kako vključiti v scenarij za Pulp Fiction 2.

    Sicer se mi pa zdi, da je pri telefoniranju z Black Berry podoben občutek, kot če bi telefoniral z konjsko podkvijo. Velja pa ta napravica v državnem aparatu kot statusni simbol in če ti nekdo tole povleče iz žepa takoj veš, da je vsaj 20 plačilnih razredov nad tabo (recimo 150 € bruto višja plača).

    Chef, sam ti pa tega nisi dobil, ali pač?

  9. alcessa Says:

    Kakšna čast, s Centrifugo sem spojena v eno blogersko telo 😳 …

    Evo, nehala zardevat.

    Srce, jaz še tega ne vem, kje in s kom se valja moja Nokia, zato ti svoj jajc kar obdrži, OK. Pa drugič.

  10. alcessa Says:

    HM, pa če bi vseeno napisala Odziv nesrečne blogerke? … Ma ne.

  11. rockstar1707 Says:

    Najbrž retorično vprašanje, ampak vseeno: pa to ljudje res potrebujejo in zakaj ravno BlackBerry?

  12. Vale Says:

    Svašta. Že od nekdaj si želim GSM, ki bi imel samo dve funkciji in sicer Kliči in Pošlji. Pa fašem službenega Berry-a in sem zdaj baje fensi. Svašta. Pa tako vseeno mi je kaj držim v roki medtem, ko z nekom klepetam …

  13. dronyx Says:

    rockstar1707, nisi pazljivo prebral. Simobil se je odločil za akcijo, da bo izbranim desetim blogerjem podaril Black Berrya. Tu se nihče ne sprašuje, če to res potrebujejo. Simobil z napravico, ki velja večinoma kot gizmo za poslovna okolja, cilja sedaj na Orto mlade (čeprav za Hada in Hirkani zanesljivo vem, da sta krepko v letih in da ne padeta v skupino pod 31 let), ki uporabljajo socialne mreže.

    Je pa poteza Simobila vsekakor ohhhh. Kakor vem, se ne zgodi ravno pogosto, da bi novinarji dobili nek promocijski izdelek v trajno last, kaj šele takšni marginalci, kot so blogerji. Je pa res, da na drugi strani v blogih ni neke stroge uredniške politike in “profesionalne nepristranskosti” (to je sicer dvorezen meč), medtem ko imajo na drugi strani nekateri več bralcev, kot marsikatera tehnično usmerjena revija.

    Veselimo se časov, ko bo nekdo blogerjem poklonil avtomobil ali dvosobno stanovanje v trajno last.

  14. Looser Says:

    cigla, če mi plačajo ga ne bi vzel
    HTC ga ima lahko za malico

  15. rockstar1707 Says:

    Aha, tega pa nisem vedel… No, pri nas rečemo, “šenkanemu konju se ne gleda pod zobe”. 🙂

    Sicer so pa očitno ugotovili, da je takšno reklamiranje dosti cenejše kot pa klasično (TV, jumboti itd.). Daš par telefonov zastonj ljudem, ki imajo veliko branost. Skoraj zagotovo bo vsak o tem kaj napisal na blogu (ali pa mogoče celo morajo?), in dobiš praktično zagotovljeno reklamo in precej točno veš koliko ljudi je dosegla. Je pa z mojega vidika pri vsem tem problem, ker bi rekel, da igračke v večini primerov dobijo najbolj obiskani, ne pa tudi nujno najboljši, da ne rečem najkvalitetnejši, “blogi”.

  16. had Says:

    evo.. se enkrat mojih 5centov..

    ce so na simobilu racunali na ta efekt, ko se toliko govori o blackberijih, potem je to za njih cista terna..
    v bistvu od 9ih prejemnikov, nas je 5 napisalo nekaj na to temo..
    se enkrat toliko blogerjev pa je pisalo o tej temi 🙂

    no, s strani simobila ni bilo pogojevanja in ravno zato mi je bil ta nacin vsec..

  17. piskec Says:

    Hude besede, korupcija in klientelizem. A niso majice s konferenc nekako ista stvar? Potem firmo še leta naokrog nosiš in delaš reklamo.

    Ali je razlika le v vrednosti?

  18. Centrifuzija Says:

    Ah. Še dobro, da imam Saviča in tebe. Tako vsaj izvem za najnovejše dogodke in te telefone, ki jih jaz še vsaj kakšnih 5 let ne bom videla (pač po vzoru neobstoječega DVD playerja v mojem najetem domu). Zadnje čase blogerji, twitteraši in kar je še te geekovske zalege razkazujejo svoje telefone in vsakič obupano ugotovim, da sem v prazgodovini. Bi ga pa rabila, ja. Ampak mislim, da to itak ni bilo merilo pri izboru. V bistvu ne vem, kaj je bilo, ker ti bi ga znal res zanimivo stestirati, če bi šlo za to.

  19. dronyx Says:

    Centrifuzija, jaz sem potihem res upal, da si tudi ti dobila Black Berrya, čeprav so očitno sponzorji na Simobilu ugotovili, da še nisi čisto pravi geek. Sem se pa nasmejal pri karmen, ko ste se dobili na Bledu na kremšnitah in edina slika iz srečanja je fotka telefonov vseh udeležencev (tvoja je mislim najmanjša Nokia, ki jo danes dobiš samo še v kakšni starinarnici). Jesus, tem ljudem ni pomoči.

  20. Centrifuzija Says:

    Spet si kiksnil. Jaz se nisem nikjer dobila in tudi moj telefon je tako beden, da nima kaj iskati v tisti družbi na fotki. Čisto out sem. Me pa pomirja, da ti nisi prav daleč stran. 😉
    Kakor pa zdaj spremljam te Berry debate, izbor niso zakrivili Simobilovci, ki jim verjetno malo dol visi za SLO blogerje, ampak blogerska elita.

  21. Centrifuzija Says:

    Aja, pa nimam Nokie, ampak Sony Ericsson iz neke Simobil akcije, ki ga še niso razprodali, ko sem se odločila skleniti razmerje. Ne vem modela, je pa roza barve in se lepo sveti.

  22. BlackBerry Curve 8310 VS iPhone 3G | had blog Says:

    […] O BlackBerryu so pisali tudi: Marin, Jure, Jan, Bufo, Miha, Dr.Onyx […]

Oddajte komentar

