Odvetniška pisarna kot statusni simbol

Če imaš svojo firmo, ki se ne ukvarja samo z izterjavo od vrat do vrat, ampak imaš posla tudi  s pravimi strankami in poslovnimi partnerji, potem moraš paziti tudi na nekatere reči, ki predstavljajo tako imenovani statusni simbol in ki jih stranke najprej opazijo.

Najprej sigurno ni nepomembno, na kakšni lokaciji imaš pozicioniran glavni sedež podjetja. Težko vas bo kdorkoli resno jemal, če boste odprli firmo za finančni leasing vozil Audi in BMW ter za sedež firme izbrali Mateno pri Igu, za katero verjetno še nihče ni slišal. Na drugi strani je Matena pri Igu zelo primeren sedež podjetja, ki se bo ukvarjalo s prekupčevanjem s krmili za kokoši nesnice. Običajno pa za resne firme, ki dajo nekaj tudi na prvi vtis, veliko pomeni že sam pogled iz pisarne. V Ljubljani je tako zaželen pogled na Ljubljanski Grad, morda Katančevo Šmarno Goro ali zasnežene Julijce.

Drugo, kar vsekakor sodi med statusne simbole, je služben avto. Bolj se firma ukvarja z mešanjem megle, bolj je pomembno, da si umisli avto, ki zbuja pri strankah spoštovanje, a na drugi strani nakazuje, da gre za kredibilno firmo, ki ji velja zaupati. Tu je nekako prva izbira limuzina visokega srednjega razreda, priznane znamke (ne šteje Kia ali Dacia), zelo dobra pa je tudi odločitev za mestnega terenca, kakršnega vozi tudi gospa Kresalova (LDS), ki je med poslovneži trenutno pravi modni hit.

Potem so pa tu še manjši statusni simboli, ki so značilni za posamezne vrste poklicev in so nekakšna bižuterija. Arhitekti prisegajo na računalnike znamke Apple (lahko samo ohišje za na mizo), modne kreatorke na ženske torbice iz prave krokodilje kože, borzni posredniki pa na ure Rolex z vgrajenim merilcem tlaka in srčnega utripa.

In v zadnjem času je za “imago” podjetja čedalje bolj pomembno, da si firma umisli tudi priznano odvetniško pisarno za zastopanje v pravdnih zadevah. Senica, Čeferin starejši in sinovi, Zidar-Klemenčič in partnerji. Vse to so zelo solidne izbire, ki bodo vašega poslovnega partnerja prepričale v IZBRAN okus, če pa se slučajno, bog ne daj, znajde na drugi strani sodne dvorane, pa nagnale strahu v kosti, ko  mu bo renomirana odvetniška pisarna pokazala prospekt z že dobljenimi sodnimi primeri ali znanimi klienti (Janša, Kamenik, Pogorevc).

Baje v zadnjem času zelo visoko kotira tudi odvetnik Boštjan Penko, med drugim zaradi tega, ker je imel nekaj časa vpogled v zakulisje tožilske organizacije, kar je pri zastopanju na sodišču in pripravi obrambe  (ali napada) samo koristno. Odmevna aretacija v paketu z gradbenim baronom Zidarjem pa mu je kot kaže prinesla nič drugega kot izvrstno brezplačno reklamo, plus bonus sindrom žrtve. In danes se verjetno že smeje v brk svojim bivšim kolegom in kolegicam na tožilstvu. Plosk, plosk, plosk.

Advertisements

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s


%d bloggers like this: