Kje je dr. Onyx?

Ker se pojavljajo v širši javnosti najrazličnejši namigi, od tega, da naj bi dr. Onyxa zaprli, do neverjetnih tez, da ga je prostitutka okužila z virusom HIV in je že nekaj časa zgoraj med  blogerskimi angeli, naj vse te grobe insinuacije in natolcevanja, ki služijo samo diskreditaciji, kategorično zavrnem. Signifikantno pa je, da ni še nihče postregel javno s kakršnimkoli dokumentom ali najmanjšim dokazom, ki bi lahko te teze potrdil. To pa veliko pove o tistih, ki takšne laži širijo po blogosferi.

Trenutno se mi enostavno ne da ukvarjati z blogom in to je to. Več pa lahko pove moja pravna služba na konkretne obtožbe (ko se vrne iz dopusta).

18 Responses to “Kje je dr. Onyx?”

  1. Tjasa Says:

    Komunjazarska zarota! Konstrukt!

  2. dronyx Says:

    Samo poglejte prosim Pahorja, kako se je potil, da je kar od njega teklo. Iz tega je vsakemu laiku jasno, kdo stoji za temi tezami.

  3. alcessa Says:

    Tja, na žalost vam, dragi dohtar, ne morem izplačati provizije, da se spet pojavite, ker WW nima časa.

  4. Dr. Frojnd Says:

    Zapisi o zanemarjanju bloga so mimo.

    Dr. Onyx je mimo.

    Tole pomeni brco iz mojega rss odjemalca.

    Volivec 1 je glasoval – proti.

  5. dr. onyx Says:

    Dr. Frojnd: Zbogom in hvala za vse ribe. Odkar se več ne ukvarjam intenzivno z politiko je nekako blog izgubil smisel in sem ga samo še umetno vzdrževal pri življenju. Potem sem enostavno povlekel kable ven in zaslišal se je samo še značilni neprekinjeni pisk ter ravna črta na monitorju. Čas Dr. Onyxa je dokončno mimo.

  6. ElQurc Says:

    eno logično sklepanje by black bird: si ena navadna podkupljiva persona 😦

    imam dokaze, dokumente, toda jih ne pokažem 😉

  7. piskec Says:

    Po mojem ima prste vmes ženska.

  8. zigak Says:

    Dej no Dr. Onyx. Napiši kaj o politiki, jaz sem čist zgubljen brez tvojega duhovnega vodstva skozi to đunglo insuniacij. Sploh zdaj, ko se nahajamo v najbolj umazani kampanji sploh.

  9. rockstar1707 Says:

    Kakšna umazana kampanja neki? Končno se približujemo Finski. V zadnjem času se je namreč komunikacija med državama močno povečala. In, kot pravijo v “šovbiznisu”: “ni važno kaj se govori, važno, da se govori”: 🙂

  10. dr. onyx Says:

    Edino umazano, kar sem jaz zadnje čase zasledil v medijih (vejica, butelj!) je video obeh Špelc ali karkoli že sta iz skupine Atomik Harmonik, ko prideta napol goli iz peneče kopeli in se brišeti z brisačami. Joški sila povprečni (če parafriziram Andreja Stareta), rit nič boljša izgledata pa, kot da ena drugi nekaj zavidati. Skratka ne ravno za na televizijo in youtube. Očitno pa ju je nekdo iz ekipe posnel prek takšnega ogledala, kot ga uporabljajo v sobah za zaslišanje (na eni strani ogledalo, na drugi se pa vidi čez). To je pa res umazano.

    Sem se pa ob tem videu spotil kot Pahor na soočenjih. 🙂

  11. Janez Says:

    Spoštovani @Dr. Onyx!
    Za Vašo pravno službo imam eno vprašanje.
    Kdaj se vrne pravna služba iz dopusta, imam nekaj vprašanj pa bi jim jih zastavil, če bo možno.
    Lep pozdrav, Janez

  12. Ponpet Says:

    proklet finc lažnjiv …

  13. Peter Says:

    Hehe, jest mam na temu blogu še tolk starga čtiva za prebrt, tko da me tako dejstvo niti ne gane preveč.

  14. dronyx Says:

    Kot zanimivost naj povem da sem opazil, da število obiskovalcev tudi če mesec dni ne napišem ničesar v povprečju ostaja enako. Ne vem, ali je to dobro ali slabo, samo zdi se mi, da lahko naslednje leto v miru žanjem sadove minulega dela, pa ne bo libido čisto nič trpel. 😉

  15. Luka Says:

    Hja. dr. Onyx bo zapisan v zgodovino. Predvsem kot prvi slovenski računalničar in virtualni predsednik države…

  16. Luka Says:

    Hja. dr. Onyx bo zapisan v zgodovino. Predvsem kot prvi slovenski računalničar in virtualni predsednik države. Svaka Vam ćast. Respect.

  17. dronyx Says:

    Luka, jaz bi to raje formuliral kot prvi virtualni predsedniški kandidat. Sem bil pa pripravljen (in sem še) odstopiti moj doprsni kip, če bi ga kdo hotel postaviti nekam v park zraven precedniške palače, lahko tudi ob Kardelja oziroma Kidriča. Edini pogoj je, da ga pokrijejo z polvinilom, ker ne maram, da mi golobi serjejo po glavi. Vem, mariskdo bi dejal, da sem preobčutljiv, samo tu gre bolj za princip in načelnost.

  18. alcessa Says:

    “da število obiskovalcev tudi če mesec dni ne napišem ničesar v povprečju ostaja enako”

    Jaz sem hodim izključno iz pedagoških razlogov. Da se na lastni koži naučim, kako grdo je, svoje obiskovalce pustiti nepostrežene in mi kaj takega še na pamet ne pade.

Leave a Reply

