600 % precenjeno

Sedajle smo ravno v času razprodaj, tako da sem si tudi sam obnovil letno zalogo garderobe. Predvsem sem nakupil kavbojke za sezono 2008/2009.

Včasih sem kupoval večinoma modele firme Urko, je pa medtem inflacija naredila svoje in sem moral močno zatisniti pas, kljub visoki gospodarski rasti in uspehih na vseh področjih. Tako mi je ta znamka postala odločno predraga in že nekaj let kupujem samo še »noname« kavbojke.

Letos sem nakupil pet hlač po znižani ceni zgolj nekaj centov več kot 10 € na kos, kar se mi zdi kljub vsemu zelo ugodno. In po mojih dosedanjih izkušnjah se praktično v ničemer ne razlikujejo od bistveno dražjih modelov. Je pa res, da skoraj ne morem dobiti kavbojk, ki bi mi natančno ustrezale tako po dolžini, kot obsegu pasu, zato se moram vreči še v dodatne stroške za modifikacijo (krajšanje, robljenje…). Samo to znese dodatnih par € na kos, tako da je cene še vedno ugodna ter bi za ta denar dobil morda ene same hlače znane blagovne znamke.

Ta del razprodaj je zame prej kot ne v slogu »nije (previše) teško, što se mora« in v tem pošteno povedano prav nič ne uživam. Hvala bogu je ta cirkus na sporedu enkrat samkrat na leto in na koncu sem že ves živčen od pomerjanja. Hlače dol, gor, pa spet nov model, gor dol…Potem mi na koncu še šivilja predlaga, da vse hlače  ponovno oblečem, da mi bo natančno označila, kje mora zarobit. Se hecate? Jaz sem zadnje ure preživel po kabinah, sedaj pa naj vajo ponovim? Ni govora! Vi samo vzemite meter, zmerite hlače, ki jih imam na sebi in potem odrežite po občutku. Centimeter gor ali dol, me prav malo briga, samo da se hlačnica ne vleče pol metre za mano po tleh.

In po vsem tem naporu si privoščim še nekaj »za dušo«, kot se temu reče. In to ni mrzlo pivo ali vodka, kot bi kdo morda pomislil, ampak Oddelek z ženskim spodnjim perilom.

Ženskam ne zavidam skoraj ničesar, razen joške. O, to bi imel pa takoj. Kaj je lepšega kot zjutraj, pod tušem, se najprej malo počohaš po jajcih in potem še malo zmasiraš joške? Če bi bilo po moje, bi joške serijsko vgradil tako moškim, kot ženskam. In ob vsem tem povsem razumem ženske, ki si dajo vgraditi vsadke. Ko se enkrat naveličaš jošk, ki izgledajo kot prsa kakšnega dvigalca uteži, si vgradiš silikonsko blazinico in postaneš kopija Pamele Anderson, prijetna na otip in pogled. In jaz tu čisto razumem tudi Saro iz Big Botherja, ker jaz bi na njenem mestu naredil natančno enako, le da bi verjetno zahteval, če bi se že ulegel na operacijsko mizo, da mi silikon vgradijo še v boke, ustnice in ušesne mešičke. Če že delaš remont, moraš narediti to temeljito.

No in takole se jaz malo za konec letošnjega šopinga sprehajam še po oddelku z ženskim spodnjim perilom. Kot rečeno – za dušo.

Najprej imam veliko pripombo na prodajalke, ki jim očitno niso razložili, da ne delajo na tržnici, kjer dobiš pet kosov gat za 1.5 €, ampak v prodajalni, kjer prodajajo priznane blagovne znamke. Zato v tako prodajalno ne sodi »Jožica, ali greš lahko sortirat gate na police?«!

Kakšne gate? To je spodnje perilo priznanih blagovnih znamk. Ne moreš vendar reči gate nederčku Celvina Claina, ki stane znižan 80 €!?

Zanimivi so pa tudi odstotki, koliko so cene shujšale ob razprodaji.

Malo pogledam police, na katerih piše znižano do 50%. Na enem nederčku  je napisana stara “price tag” 30 € in prečrtana z rdečim kulijem, nova cena pa 4.75 €. Opa! To pa je prava razprodaja! In začuda se ženske niso steple za razstavljene modele. Morda je problem v pomanjkanju številk (to je problem z vso garderobo na razprodajah, tisto, kar ti je všeč, nimajo tvoje številke), preprosto nimajo zamar, ali pa ne verjamejo, da je napisana prava cena. Pa je. Sem  zanalašč preveril pri prodajalki, ker se mi je zdelo neverjetno.

Se pa ob takem znižanju zamislim, kako sanjski biznis je ta posel z gatami (priznanih blagovnih znamk) in kako so normalne cene mnogo previsoke. Kakšni računalniški start-upi in vtičniki! Če ti uspe ljudi prepričati, da si priznana blagovna znamka, ti v Bangladešu, Vietnamu ali na Tajskem točno tak nederček sešijejo za morda največ 50 centov, v Sloveniji ga daš pa na polico z ceno 30 €. Kar ljudstvo ne pokupi, pa potem znižaš za 85 %, (drugače povedano, je bila osnovna cena za 600 % precenjena) da se znebiš zalog, ki počasi že spreminjajo barvo in bel nedrček postaja krem barve.

Za drugo leto pa ne dam roke ogenj, da me spet vidijo pri nas na razprodajah. Kot vse kaže, se bo bolj splačalo odleteti do New Yorka in tam nakupiti letno zalogo garderobe in še kakšno tehnično robo za na Bolho, da imaš potem poplačano še vozovnico.

Značke:

5 Responses to “600 % precenjeno”

  1. Mašon Says:

    onyx, joške bi mel? a zamenjava? ti dam prec vsaj pol svojih 😉
    o modrcih, perilu in joškah si pa preberi enga mojih postov na blogu (dokler sem ga še pisala 😉 )
    http://mason.blog.siol.net/2008/01/15/velike-joske/

  2. Jezus Says:

    V kateri štacuni dobiš tak poceni hlače? Pod 20€ ni šans, da jih najdem kjerkoli razen, če jih majo v kakem Tušu kje med salamami skrite!

  3. dronyx Says:

    Mašon, saj jih že imam, samo številka ni prava. Glede velikosti bradavičk pa nisem tako izbirčen. 😉

    Jezus, o moj Bog, samo ne kupovat kavbojk v Tušu! Jaz jih zadnje dve leti kupujem vedno v isti trgovini, BTC, Hala A, nekje na sredini hodnika. Ne vem pa, kako se firma imenuje (nekaj na B…). Izgledajo povsem OK in nihče ne ugotovi, da so to kavbojke za 10 € (znižano iz nekih 25€).

  4. Vale Says:

    Tudi sama sem brala o nakupih v Big Appleu in vse skupaj mi je malo bolno.

  5. Katarina Says:

    jst najprej prelistam, vse revije, Quelle, Otto, Vogue, Neckermann…hmmm, pogledam kateri so najdražji in najlepsši modeli, hop, štartam avto in po nakupih. Najdražji model se dobi lahko po solidni ceni. NI ravno iste firme, toda, kdo bi vedel….Pri jeansu pazim na to, da ni popolnoma nič zguljen, ne po riti, ne okoli, potem gledam na to, da mi barva hlač ni ista kot barva las, in da se cene oblačil ne končajo na 69, npr. 68,68 eurov….itd….itd……Je pa nekaj, če kupuješ po nižji ceni, si lahko včasih presenečen, kakšne vse napake skrivajo modeli. Potem pa hop, k šivalni mizici, in je vse ok. Drugo je barva, ki se lahko izpira tudi na 30 celzija. In še še…feng shui znanost treba obvladat, imeti intucijo in res laho dobiš kvalitto po nizki ceni.Ajde…

Leave a Reply

