Bencin fehtar

Od vseh oblik beračenja so mi še najbolj sprejemljivi tisti, ki te direktno prosijo za nekaj drobiža in še to samo v primeru, če se mi ne postavijo zraven bančnega avtomata. Ker to me pa moti, da mi nekdo teži, ko ravno pakiram v denarnico šop bankovcev.

Potem pa pridejo še razni iznajdljivi primerki, ki si izmislijo, oziroma bolj ali manj duhovito  direktno zlažejo v oči,  zakaj potrebujejo denar, pri čemer dobro vem, da gre ali za alkohol, cigarete, ali pa za mamila. Za sladoled pač večina teh ljudi ne prosjači na ulici. In teh “smartijev” pa direktno povedano ne maram.

Recimo nekaj časa sem sredi Ljubljane pogosto srečeval neko dekle, tam sredi dvajsetih let, ki me je vedno spraševala, če ji lahko posodim denar za vlak. Ampak njen spomin je bil na ravni spomina nekoga, ki je v zadnjem stadiju Alzhaimerjeve bolezni, saj me je včasih isto vprašala večkrat na dan, in to dan za dnem.  Kadar me je srečala. Enostavno si sploh ni trudila zapomniti obrazov, komu je že težila s tem, pri čemer je vsak hitro poštudiral, da ne rabi denar za vlak, ampak vse kaj drugega. Nekateri so pa nasedli, ja, tako da se je konec dneva vendarle nabralo nekaj drobiža. Verjetno zaslužek na ravni dnevnega izkupička delavke v Muri.

Pred dnevi pa ravno parkiram avto in me na pločniku ustavi nek model, videza…, no, ne bi o tem, da me ne bodo obtožili nestrpnosti, vemo pa, kaj mislim in mi težil, da mu je zmanjkalo bencina in če mu ga lahko posodim. V rokah pa je držal črno plastično kanto, ki drži morda kakih pet litrov. Na hitro sem se izgovoril, da se mi mudi in odšel naprej, mi pa že takrat ni deloval kot nekdo, ki mu je slučajno zmanjkalo bencina v avtu.

Ampak danes ga splet zagledam, nekaj sto metrov stran. In zopet z črno kantico v roki ter teži mimoidočim, verjetno z isto finto. Očitno je ta model poštudiral nov način beračenja, dvomim pa, da deluje. Kja naj mu bencin po cevki pozavgam (o ti lepa slovenščina, morda se temu pravilno reče posesam?) iz rezervarja, ali je morda mislil, da bova šla na črpalko in da mu kar plačam par litrov? Mogoče pa samo pričakuje, da mu daš denar in  je kantica samo slab “cover up”?

Mi gredo pa ti ljudje res na živce, ker se neprijetno počutim že samo, če jih  na daleč  vidim, kaj šele, če me ogovorijo. Vedno se instinktivno takoj primem za denarnico, ker nikdar ne veš, kakšno novo natego so si spet izmislil.

17 komentarjev to “Bencin fehtar”

  1. kekez Says:

    Jaz jim pa ponavadi namenim kak evro, če me le ne snamejo ravno nekje brez gat (kar se žal zgodi prepogosto. Recimo bankomat je že tak plac.)
    Me tudi ne zanima, zakaj bodo denar porabili. Če jim je v življenju ostalo samo še to “veselje”, pa naj si privoščijo.

    Konec koncev sem liberalec in se ne počutim odgovornega za njihovo moralo in/ali navade. Vsak je sam svoje sreče kovač.

  2. kekez Says:

    Aja, pa da vse ni tako črno sem se prepričal v Palermu na Siciliji.
    Tam je pri katerdrali fehtala ena stara ženica. Tudi njej sem namenil evro.
    Malo za tem sem šel v eno ne drago restavracijo na kosilo in par minut kasneje je s svojimi nafehtanimi fičniki prišla tudi ta ista ženica in si tudi privoščila skromno kosilce, kar si je pač lahko za tisto fehtarijo.

    Na živce mi gredo pa organizirani cigani, otroci fehtarji, ki nafehtano potem dajo šefu. Ob tem ti tudi najverjetneje kaj zmanjka iz žepov. Po takem početju pa je najbolj znan Rim.

  3. DJ Says:

    Ja, po vkljucitvi Boratstana (=Romunije+Bolgarije) v EU se je stevilo teh “poklicnih fehtarjev” (navadno temnejse polti) drasticno povecalo… (Ko bi ta ferdamana EU se vedno imela za enega izmed kriterijev vkljucitve tudi BDP per capita drzave, potem bi bili notri od novih se nekaj let samo mi in mogoce se katera od drzav vzhodne Srednje Evrope in nam bi bilo lepse in varneje.) V glavnem, enkrat sem doticne fehtarje videl na kupu za enim grmovjem v Tivoliju – ocitno ravno med mittagspause, ker so jedli in prestevali izplen. V popoldanskih urah so se potem deployali na svoje dezignirane lokacije in nadaljevali siht.
    Tisti pravi, slovenski klosarji, so pa cisto nekaj drugega…

  4. chef Says:

    Mene je enkrat en jebeni luzer fehtal kar na pumpi. Hodil j e okrog z majhno kantico in jamral, da mu je zmanjkalo bencina v katri in da ga bo še ženska pustila, če hitro ne zrihta. Pa OK, ravno pumpal sem, izgovora ni, tako sem mu butnil pol litra v kanto.

    “A bi lahko, prooosim, prosim, prosim dal špe malo več.”

    Jebentiš, za sto SIT bencina sem ti stočil, spizdi stran, ne teži. In je šel do naslednjega, ampak ga je tip potem skoraj namikastil.

  5. barbiblond Says:

    Če mi jamra, da je lačen, dobi sendvič. Če direktno sikne, da je žejen, tudi kdaj primaknem kakšno malenkost za liter namiznega.
    Rim je že tukaj. Groza me je organiziranega beračenja, ko zjutraj posedejo otroke in hendikepirance z rogavi na čelu, jim sproti pobirajo nafehtano in jih zvečer stlačijo v bivalnike. Kakorkoli se mi ti pacienti smilijo, vem, da bo od iztrženega dobili bore malo, najverjetneje kakšno brco. Ni lepo, ampak grem mimo kakor mimo britofa.
    Bojda jim že capljajo po prstih, pri nas pa vse traja.

  6. had Says:

    a si dobil bencin in sel na pocitnice 🙂

  7. valu radio Says:

    Meni se je že dvakrat zgodilo tako nekaj smešnega da skoraj ne dajem nič več okoli denarja.

    Prvič sem na čopovi v ljubljani videl nekoga na kolenih, zraven njega napis na kartonu “Lačen sem”.
    S kolegom sva šla v trgovino in kupla hlebec kruha, salamo in sir. To sva mu odnesla in ni zgledal nič navdušen. Čez uro ko sva šla spet mimo je pa hrana ležala zraven njega na tleh, napis “lačen sem” pa je bil še tam.

    Drugič, pa me je fant prosil pred lokalom da rabi denar za avtobus, sem mu dal nekaj drobiža šel v lokal. Bil tam 1-2 uri in ves ta čas opazoval fanta pred lokalom, ki še naprej fehta za denar. Ni mi povedal da rabi za avtobus do Pariza denar, ko je tolko rabu nafehtat.

    skratka ne verjati vsem

  8. lomostar Says:

    no… tivoli…

    zadnjic me pofehta ena zenica v polomljeni slovenscini da zbira za sinovo operacijo… in res nisem imela nic drobiza pri sebi.. ob enih popoldan.. pa vprasam kako pa kaj gre… pa rece: “danas je slabo, vec je ena ur pa mam samo 28 euri.”

    potem pa kak dan zatem se ta z bencinsko kanto. in sem mu dala kar 5 eurov. ocitno sem imela dober dan… in je kr tezil da bi se vec… no in gre danes spet proti meni, pa mu pravim da je ze zadnjic dobil. pa rece tip:”sem te prisel samo pozdravit.” sem mu rekla naj gre stopat.
    jadnik.

  9. ZigaK Says:

    Kako je na dopustu? Gužva na cestah?

  10. neža Says:

    so ti internet odklopili da ni nič novih postov ali te je dopust zjebal.

  11. zelva_ Says:

    al se je pa na frišno zaljubil..to bi bila lahko tretja varianta:P

  12. Jan Says:

    Nekaj je narobe… ;(

  13. milkey Says:

    missya, napiši kej
    lp

  14. ZigaK Says:

    Dr. Ooooonyx.

  15. piskec Says:

    Zdaj pa že mene skrbi…

  16. PiPi Says:

    on je racunalnicar, ce se ne odzove na ping, potem je masina down in je nekaj “narobe”, mogoce je samo link down 🙂

    #/usr/sbin/ping dr.onyx.si

    .::PiPi::.

  17. markopigac Says:

    Oni dan me je isti tipček s črno kantico prestregel pri RTV-ju, ko sva z jessy.blog.siol.net ravno parkirala v nemogoče. Najprej je htel, da sesava benz iz mojga rezervoarja, potem, ko pa nisem bil ravno navdušen nad to idejo, pa me je zaprosjačil še za 2 evra.. no way, tudi meni se gabijo. Naj počaka do 2012, takrat bo Janša porihtal, da ne bo siromaštine pri nas..

Oddajte komentar

