Novi iskalnik Cuil ne najde niti sebe

Ko sem prebral novico, da se je pojavil na spletu nov spletni iskalnik Cuil, sem mu dal priložnost, da me prepriča. Pa me ni. Dr. Onyxa on izgleda še ne pozna, kljub temu da se avtorji hvalijo, koliko milijard spletnih strani so inteligentno indeksirali in da so možgani tega iskalnika nekateri bivši zaposleni googla.

Ampak še bolj neverjetno pa je, da ta iskalnik ne najde niti sebe. Kajti če vpišeš v iskalno vrstico Cuil, na prvi strani zadetkov spletne strani iskalnika ni sploh. Dobro, morda bo kdo rekel, da gre za skromnost in da pač nihče ne išče iskalnika z iskalnikom, ker se razume, da ga je nekako že našel. Samo to je bolj lažna skromnost in nenazadnje tako Google, kot Najdi.si teh težav nimata.

Najprej najdeta sebe.

Značke: ,

8 Responses to “Novi iskalnik Cuil ne najde niti sebe”

  1. grega Says:

    mogoče išče pa samo teroriste?

  2. patriot Says:

    Da, zelo slab je. Kar neki errori.

  3. UrosG Says:

    Iskalniki so out in vsak nov klon je povsem nepotreben.

  4. dronyx Says:

    Po moje je googlu težko resno konkurirat, razen če nisi lokaliziran klon, kot je pri nas najdi.si Čudi pa me, da se nihče ne loti delati killer iskalnika za posamezno področje (medicina, računalništvo, ekonomija, pravo…), ki bi znal potem res inteligentno razvrstiti zadetke in ne bi iskal po nerelevantnih straneh in ga lahko vrže na finto vsak, ki se malo spozna na SEO.

    Pa tudi Cuil meni ne zveni kot cool. V francoščini baje to pomeni rit (“joli cul” = dobra rit).

  5. Anonimnež Says:

    Jst sem dal, da poišče mene pa mi je poleg dveh pravilnih zadetkov vrglo še ene 10 strani kjer sploh ni imenjeno moje ime. Zadeva naj najprej išče tisto kar mislim, da hočem iskati ne pa neki spam. Google še vedno powah.

  6. Janez Says:

    Jaz sem pa vpisal dr Onyx (brez pike), pa je nekaj našel…

  7. UrosG Says:

    Specializiranih nekaj je, vsaj za programerje obstaja nekaj. Čeprav mi google povsem zadostuje, če ne drugače omejiš domeno.

  8. chef Says:

    Mene najde, ampak je kr neki. Sicer pa že izgleda ogabno.

Oddajte komentar

