Novo nenagradno vprašanje

V drugem delu serije nenagradnih vprašanj tokrat nekaj res zelo lahkega. Predmet na sliki je…kaj?

vir: internet

Vse napačne odgovore na nenagradno vprašanje bom štel kot nepravilne! Rok za oddajo pravilnih odgovorov je en dan, za napačne lahko tudi dlje.

7 Responses to “Novo nenagradno vprašanje”

  1. Tečnstrdesc Says:

    miška

  2. dronyx Says:

    BRAVO! Sicer sem pričakoval hiter pravilni odgovor, samo sem upal, da bo kakšen še prej napačen. To je v resnici PRVA RAČUNALNIŠKA MIŠ, ki jo je iznašel Douglas Engelbart.

  3. anzef Says:

    Ah, prepozen 😦

  4. sparkica Says:

    Eh, jaz pa sem mislila, da je tempomat za miš 😦

  5. zelva_ Says:

    ah ah, jaz sem pa misla, da je tisti tvoj dijaški hokus pokus za zavese premikat – ala sediš na pručki v roki imaš pa daljinca:P

  6. dronyx Says:

    zelva: Ker sem začutil v podtonu nekoliko podcenjujoč odnos naj povem, da je bil moj “hokus pokus” na risalni deski nekje sredi 80, ko so bili še daljinci čudo tehnike. Bom pa o zavesah na daljinsko napisal en daljši esej ko bo čas.

  7. Peter Says:

    Sam pomojem je bla tale miška glih tko uporabna kokr so naše zdej=)

Leave a Reply

