Buši sine (ha, ha, ha)

Verjetno se večina nas še spomni nepozabnih scen iz filma “Ko to tamo peva”, med katere sodi tudi prizor, kjer avtobus zapelje na njivo in kmet pokliče sinove, ki mu potem predrejo gume.


vir: youtube

Vendar ta barbarizem in prostaštvo je očitno še vedno globoko zakoreninjen v naši družbi in naše stare, jugoslovanske duše in mentalitete se ne bo dalo kar takoj in čez noč spremeniti.

Tako sem včeraj v enem izmed Ljubljanski blokov opazil napis, ki je bil očitno kopiran skoraj v več sto izvodih (malo pretiravam) in nalepljen praktično na vsa možna vrata, oglasne deske, v notranjosti dvigal. Skratka napis, ki ga ne more nihče od stanovalcev spregledati.

Na A4 listu pa potem na dolgo in široko razlaga, kaj se je stanovalcu pripetilo. Na kratko povedano, mu je nekdo že drugič predrl v kleti obe zračnici na kolesu. kakor sem pa razumel problem je šlo za to, da je parkiral kolo nekam na hodnik v kleti in s tem zavzel 2 kvadratna metra skupnih površin, to pa je nekoga tako zelo motilo, da je moral ukrepati po svoje (buši, ha,ha,ha).

E svašta, bože moj.

Res, kakšne vse imajo to ljudje probleme v teh stanovanjskih soseskah. Je pa moje mnenje, da je takšen buren odziv povsem napačen. Na tak način storilcu samo pokažeš, da te je globoko prizadel, užalil in potlačil že tako načeto dostojanstvo, kar mu lahko samo gode in se zaprt med štirimi stenami veselo muza. Jaz bi nabil na vrata preprosto mali listek, kjer naprošam prijazne sostanovalce soseske, če kdo pozna kakšnega cenovno ugodnega vulkanizerja za bicikle, ker sem imel mali gumi defekt v kleti.

Ne pa pisati cele romane o tem, kako so se ti podrli ideali, pa sklicevati hišne svete, kjer samo dosežeš, da se ti potem na tiho reži kar cela stolpnica. Ljudje so pač po naravi zlobni in to jih dela edinstvene. Mi, opazovalci s pleneta K-Pax, pa se temu primitivizmu lahko samo nasmihamo.

V tolažbo stanovalcu pa lahko prišepnem, da ima za vogalom prav prijetno pekarno, kjer pa morda njemu uspe “mesi sine, mesi” trik, če je že sam postal žrtev “buši sine, buši” metode. Sicer pa še eden od nepozabnih prizor Jugoslovanske kinematografije (Varljivo leto 68 in Jagodinka Simonović za mlajše bralce).


vir: youtube

9 Responses to “Buši sine (ha, ha, ha)”

  1. Anonimnež Says:

    Domnevam, da ste uživali v tistih časih dr. Onyx. 😀
    A te je kaj zrajcala ta punčka? Greste radi na dopust v dežele bivše juge?
    Vas slovenska dežela zadovolji, da si privoščite dopust v domači deželi ali se odpravite kam v tujino?

  2. dr. onyx Says:

    Anonimnež, če povem pošteno, so mi bili časi bivše Juge bistveno lepši, kot tole sedaj. Samo o tem nima smisla, ker je nekoč bilo, pa minilo.

  3. kekez Says:

    Ali kot pravi Kučan v novem Magu:
    “(Mi komunisti) zdaj živimo slabše!”

  4. dronyx Says:

    kekez 🙂

  5. DJ Says:

    Meni so bili pa casi bivse monarhije (habsburske, da ne bo pomote!) bistveno lepsi. ;D

  6. sparkica Says:

    Hehe, deeeeecooooo-ooo-oooo 😀

    Picikl je potrebno parkirati tam, kjer mu je mesto. Pred vhodnimi vrati 😀 Da se potem lahko demonstrira vse pisne veščine 😀 Morda tudi govorniške, ako pride do soočenja na blokovskem (po)svetu 😀

  7. sparkica Says:

    Porkadijo, tole mesenje pa ni za v službi gledat 😀

  8. dronyx Says:

    Sparkica, nič gledat, DELAT!

  9. pijanec Says:

    To z biciklom si me spomnil na moje bivše sosede. Pred blokom je vedno bilo vsaj 5 praznih parkirnih prostorov. In če je pač kdo komu prišel na obisk, pa parkiral v katerega izmed teh praznih prostorov (ki se jih nikoli ni zapolnilo), so ga nekateri blokovski sosedi (vedno so eni pa isti problematični) zaparkirali, namesto da bi parkirali v katerega izmed prostih parkirnih mest. Samo da smo potem morali sosedu iti zvonit gor, če lahko umakne avto. V čem je bil smisel tega početja, mi bo za večno neznanka.

Leave a Reply

