Pošta išče oglaševalce

Če bi imeli radi vaš oglas na predpražniku, oziroma nekakšnem manjšem tepihu brez vzorca, potem ima Pošta Slovenije trenutno za vas pripravljeno ponudbo.

Včeraj čakam v vrsti na naši pošti (zadnje čase samo nekaj čakam), da zopet plačam položnice, ko mi pritegne pogled prepražnik na tleh pred šalterjem. Najprej debelo pogledam, kje je pa tu fora, saj mi predpražnik nekako ne sodi v standardno opremo takšne poslovalnice. Potem pa zagledam ob strani napis, da bi bil lahko na tem mestu moj oglas. Aha, zopet genialna domislica nekega strokovnjaka za public relations. Medtem ko modeli čakajo v vrsti, se dolgočasijo in brezciljno tavajo s pogledom po prostoru, jim usmeriš pozornost na predpražnik z oglasom.

Čeprav imam po moje kar domišlijo, pa priznam, da mi kaj takega v prvih stotih poizkusih ne bi padlo na pamet. Oglas na predpražniku?

Meni tole niti ni tako zelo dobra ideja in deluje precej privlečena za lase. Prvič, ti lahko prideš na pošto direktno iz hleva, kjer si zvečer kidal gnoj in potem prideš na vrsto za šalter in si na sponzoriranem tepihu oglaševalca lepo obrišeš umazane škornje od hlevskega gnoja? Ne ravno blagodejno za “image” uspešnega podjetja, mar ne?

Poleg tega se jaz lahko naslednjič napopam gospodični pred mano direktno na rit in stegnem glavo čez njeno rame, da vidim, po čim so pa njene položnice ta mesec in kje jaz lahko še kaj prišparam. Ko me nadere, da naj spoštujem linijo dostojanstva oziroma zasebnosti oziroma kakorkoli se že temu reče, ji bom pa upravičeno zabrusil nazaj, da mi tepih z oglasom zakriva črto na tleh.

Drugače pa se meni skoraj vedno utrne solza, ko vidim bankomate. Koliko oglaševalskega denarja je tu zmetanega stran. Grozljivo! Jaz ne razumem, kaj so pri tej firmi, ki skrbi za mrežo teh naprav, res čisto vsi slepi in brez smisla za posel? Ali morda že kdo sluti, kam molim taco (pardon, šapo)?

Zakaj ne bi na bankomatih vrteli reklamnih spotov oglaševalcev?

Kako preprosto in učinkovito. Prideš na bankomat, stisneš tipko, najprej deset sekund gledaš v oglas, potem šele padeš v meni, kjer izbereš, kaj bi sploh rad. praktično vsak od nas je nekajkrat na mesec pred bankomatom, tako da tega oglasa pa res ne moreš spregledati. TV oglas, radijski oglas, oglas na spletu, vse to lahko blokiraš, spremeniš kanal, zamenjaš postajo. Na bankomatu ni druge, kot da gledaš v ekran, ker moraš stati znotraj linije zaupanja. Naravnost genialno Onyx, you dumb geniuous!

Mogoče kdo poreče, da se bodo ljudje pritožili nad reklamami na bankomatih. Ja, tudi na to sem mislil. Ljudje so v povprečju navadna horda zabitih nerazgledanih cepcev, ki padejo na vsako ceneno finto, samo pravilno jim jo je treba zaviti v celufan z mašnico. Ti jim samo rečeš, da s temi oglasi dejansko varčujejo, ker je zaradi njih transakcija cenejša. Cenejša je pa za 0,02 centa na transakcijo, kar je pa tako malo, da se pri zaokrožitvi izgubi. Samo tega jim pa seveda ne poveš.

Potrebuje kdo genija v kolektivu?

7 Responses to “Pošta išče oglaševalce”

  1. kekez Says:

    Če se le da, grem na bankomat v tujini. To je kar pogosto.
    Provizije so nižje (razen bankomatov matične banke), dobiš prave bankovce in ne te naše solate iz drobiža, pa še tam se še nihče ni zmislil reklam, ki zdaj očitno tu bodo 🙂

  2. markopigac Says:

    ti placujes poloznice na posti?!

  3. dr. onyx Says:

    kekez: Na bankomatu jaz nočem, da mi meče ven bankovce po 50 ali 100 €. Zadnjič sem slučajno dobil bankovec za 50 €, kar meni ne zgleda tako veliko, samo ko sem hotel s tem plačati karto za vlak, je sprevodnik samo zavijal z očmi. Potem sem se pa zastonj peljal, ker ni imel denarja za nazaj.

    markopigac: Da, plačujem na pošti, ker ne verjamem v trajnike in klike. Poleg tega je pri nas na pošti tako kot pri frizerju in vedno kaj zanimivega izvem.

  4. DJ Says:

    Reklame na bankomatih? Ja pa se kaj. Samo ce mi ob vsakem ogledu nakazejo na racun tarifo, ki jo jaz dolocim za svojo storitev ogleda reklame (provizij jaz itak nimam 😀 ). 😉 Ze tako so vcasih presneto pocasni – vsaj en NLB bankomat poznam, kjer po tem, ko pozre kartico, se vsaj deset sekund nekaj bluzi (glede na to, da ima prikljucek za slusalke, najbrz govori, kaj se bo zgodilo, ali pa napoveduje vreme – moram enkrat probati vklopiti slusalke tja 😉 ).
    Pa nisi na bankomatu dobil bankovec za 50 EUR? A niso notri samo po 10 in 20? To pa mene moti… jaz bi jih imel vsaj se po 5 EUR in 50 ali 100 notri. Ko rabim 5, da dobim 5. Ko dvignem 400, da dobim po 50 ali 100, ne pa 20x po 20. :S
    O bankovcih po 1 EUR pa kdaj drugic…

  5. kekez Says:

    Tudi jaz sem pred kratkim podaljševal registracijo (sicer druga tema). Ker zavarovalnica daje znaten popust na gotovinsko plačilo, sem šel pred tem na bankomat in dvignil 800 evrov.
    Potem sem se počutil kot v času Juge s polnim kufrom drobiža. 😦
    Sem pa mislil, da bo vsaj zdaj konec tega. Bohnedaj še kakšnih bankovcev po 1 evro (kar želijo predvsem vzhodnjaki)!

  6. dr. onyx Says:

    DJ, ja, sem dobil enega za 50 € na bankomatu. Drugače pa bi bilo morda pametno nadgraditi sistem tako, da sam lahko izbereš, kakšne bankovce si želiš (če jih seveda ima na zalogi v saržerju). Morda celo tudi to že kje obstaja, ker jaz uporabljam samo hitri dvig in sploh ne vem, kaj mi te napravice lahko še ponudijo.

    SO pa nekateri bankomati res IZJEMNO počasni, že ko kartico notri vleče izgleda, kot da bo zdaj zdaj naprava do konca crknila. In ali ni logično, da bi ti v tem času lahko ponudili reklame. Morda celo trendovske kontekstualne. Torej če si v City Parku, dobiš reklamo za akcijo v sosedni trgovini. 😉

  7. aho Says:

    Na bankomatih se že oglašuje. NLB vrti na svojih oglase za enko. JE pa vprašanje koliko je ta medij učinkovit, saj na bankomatu vsakdo običajno želi le čimprej dvigniti denar in ni niti malo skoncentriran na vrteči se oglas. Večina uporabnikov bankomata pa itaq v glavi ponavlja svoj PIN ali pa iščeš listek s PINom v torbici.

Oddajte komentar

