Kako najti virtualna bojišča?

Vsak trenutek se na svetu pobija na milijone ljudi med seboj. Nekateri zares, s pravim orožjem in naboji, drugi pa na raznih virtualnih bojiščih, kjer umirajo samo računalniške figurice in imaš ponavadi tudi bistveno več življenj kot v resničnem življenju. In v imenu vseh, ki umirajo vsako leto na zaresnih bojiščih sveta upam, da bodo nekega dne preteklost prave bitke z zaresnim orožjem in da bodo države prihodnosti znale reševati medsebojne spore na računalniško generiranih bojiščih, če se že drugače diplomati ne morejo zmeniti ob pivu za okroglo mizo. In morda bi bili lahko prav mi prva država v zgodovini, ki je na virtualnem bojišču rešila mejni spor!?

Meni osebno gre žvižganje pravih krogel mimo ušes tudi rahlo na živce, zato pa toliko bolj uživam, ko rešetam Geeke po spletu iz udobnega domačega fotelja. Čeprav pa boli tudi (in tu mislim predvsem duševne rane), ko te neki 10 letni smrkavec z ostrostrelsko puško nekajkrat zapored pokosi še preden izstreliš prvi naboj, ker je mulo naštudiral mapo v nulo in natančno ve, kje se oživljajo tragično preminuli vojaki (tako imenovane respawn točke).

Na internetnih bojiščih je pa fino tudi to, da lahko sam izbereš virtualno bojišče, kje boš kosil navidezno smrt, ne da te nek general pošlje nekam na drug konec sveta, kjer te ubijejo bolezni, če že ne sovražnikov naboj.

Večina iger, ki imajo možnost tudi mrežnega večigralstva, ima običajno vgrajen nek mehanizem, ki prikaže strežnike, na katere se lahko priklopiš ali pa namesti kakšen dodaten program za te potrebe (kot je GameSpy). Slabost prve rešitve je ta, da običajno niso prikazani vsi strežniki ter da so omejene možnosti iskanja, dodatnih programov pa ne maram, ker običajno hočejo registracijo in potem težijo.

Na srečo pa obstajajo spletne strani, kot sta recimo GAME-MONITOR.COM ali GAMETRACKER.COM, ki prikazujejo praktično v realnem času igralne strežnike za večino bolj priljubljenih mrežnih iger na spletu. Ter seveda omogočajo iskanje tako po naslovu igre, kot tudi po lokaciji oziroma oddaljenosti strežnika, kar zaradi zakasnitev ni nepomembno (če se tvoja figurica premika kot pokvarjen robot na nekem strežniku na Kitajskem, kjer gre vsak paketek čez serijo usmerjevalnikov, potem te prerešetajo kot za šalo).

Za vsak strežnik je poleg IP naslova in vrat, na katerem je dosegljiv, objavljena še cela kopica drugih informacij, od trenutno aktivne mape in števila igralcev na njej, pa do nekaterih podatkov o nastavitvah posameznega strežnika in verziji, na kateri teče.

vir: fileshack.com

In če si kdo res srčno želi hvaliti pred sošolci, da je ubil dr. Onyxa, lahko včasih poizkusi tule (Call of Duty 2):

The-Saxon-Fighter I
IP: 80.154.58.161

Bo pa potreboval kar nekaj sreče, ker jaz najraje ubijam s puškinim kopitom. Stara šola pač.

Advertisements

Značke:

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s


%d bloggers like this: